Journalisten moet je niet serieus nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef la_perle_rouge het volgende:
lekker zuigen al die journalisten, het zijn gemeenteraadsverkiezingen, geen tweede kamerverkiezingen
Ik Den Haag zijn ze al zo lang bezig. Daar zal het toch inmiddels wel een keertje af zijn?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hadden ze in Den Haag moeten doen. dan had de PVV vandaar de marokkanen kunnen deporteren.
Oh, was hij dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef super_tekkel het volgende:
Deze meneer zat toen zo te zweten bij Matthijs
Den Haag verwacht vertraging met tellen, omdat de formulieren zo breed warenquote:
Minder Marokkanen.quote:'Willen we meer of minder Marokkanen?' Publiek: Minder! 'Nou dan gaan we dat regelen,'
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag verwacht vertraging met tellen, omdat de formulieren zo breed waren
http://www.omroepwest.nl/(...)jet-lastig-te-tellen
Rotterdam heeft nog wel een efficiente manier.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag verwacht vertraging met tellen, omdat de formulieren zo breed waren
http://www.omroepwest.nl/(...)jet-lastig-te-tellen
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 17-03-2014 om 08:59:20Karl Marx zou zijn vingers aflikken bij die belastingverhogingen van je Mark en met die miljarden voor Afrika ben je de Jan Pronk vd VVD! reageer retweet
Net een kaart. Is ook lastig voor vrouwen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenStonden ook iets van 27 partijen op hier.l
Ja dat kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Net een kaart. Is ook lastig voor vrouwen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 17-03-2014 om 08:59:20Karl Marx zou zijn vingers aflikken bij die belastingverhogingen van je Mark en met die miljarden voor Afrika ben je de Jan Pronk vd VVD! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |