Ik was iets te enthousiast met uitvouwen, dus ramde keihard met mijn arm tegen het hokje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat viel me wel op je, ik kreeg het formulier ook niet meer goed teruggevouwenStonden ook iets van 27 partijen op hier.l
Vandaalquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was iets te enthousiast met uitvouwen, dus ramde keihard met mijn arm tegen het hokje.
Hoor ik vanuit dat zaaltje "hey....hou je het heel, we moeten nog de hele dag"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och...t is Almere...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef OProg het volgende:
De PVV gaat een teringzootje maken met die stemmen.
Zoals het ook de vorige keer ging.
twitter:BartNijman twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:03:55PvdA halveert! Feli, #030. RT @_MikeMuller: Exitpolls Utrecht! http://t.co/qRKGoD5lsZ reageer retweet
14quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Wombcat het volgende:
"Als dit de waarheid wordt, 25 zetels."
Nou Geert, je hebt morgen nog steeds 15 zetels in de TK.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
10% Amsterdam Zuid.mooie graphicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah. Beetje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hier kun je toch alleen maar om lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |