abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:42:58 #101
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137905987
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ze gaan eerdaags ook de oceaan over richting Nederland, lijkt me niet dat er continu JSF's achter aan vliegen?
Juist daar wordt het vliegtuig zo neergehaald. Hij vliegt boven de zee dus de slachtoffers zijn minimaal.
Boven een druk bevolkt gebied heb je echter kans op meer slachtoffers.

Of er JSF's meevliegen boven de oceaan is dan wel een interessante vraag :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_137906098
Op de Atlantische Oceaan zijn ook grote stukken zonder radar, ideale plek voor een botsing en geen last van die verveelde F16 :X
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:45:23 #103
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137906139
Bij BBC World een Amerikaan die precies weet wat Maleisië allemaal verkeerd doet en hoe zoveel beter zij wel niet waren geweest :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137906731
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:27 schreef Justinn het volgende:
Heb het speculeren niet echt gevolgd, maar ik verwacht dat het wrak gewoon ergens bij de zuidelijke watergrens van Vietnam in zee ligt, al dan niet in de lucht ontploft of in zee gestort. Iedereen gaat imo iets te veel uit van kleine -wellicht irrelevante- details.
Zou kunnen. Er zijn meldingen geweest van wrakstukken bij Tho Chu eiland ten westen van Vietnam en ten oosten van Vietnam ter hoogte van Vung Tau. Maar op beide plekken is tot nu toe nog niets gevonden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137906901
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Gebruik Flightrader24?
ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_137906976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:

[..]

ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Had ik ook toen ik vorige week zat te kijken, maar zag het bij veel vliegtuigen over de hele kaart.
pi_137906979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:

[..]

ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Dat is hem!!!
pi_137907049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:

[..]

ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Dan zendt de transponder geen callsign uit.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137907155
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
Bij BBC World een Amerikaan die precies weet wat Maleisië allemaal verkeerd doet en hoe zoveel beter zij wel niet waren geweest :')
Murrica fuck yeah!
pi_137907212
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat is hem!!!
_O-
pi_137907290
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dan zendt de transponder geen callsign uit.
Dat gebeurt best veel, als ik nu naar boven kijk en daarna op fr24 zie ik wel wat in de lucht maar niet op fr24...
pi_137907424
FR24 is ook absoluut geen accurate app. Klopt wel aardig allemaal, maar soms ook niet. Mis gewoon vliegtuigen en er zit een aardig tijdsverschil in.

Ik woon vlakbij Schiphol, dus ik zie best veel vliegtuigen. Ben wel blij dat ik ze niet hoor :)
pi_137907442
Redt een volgetankt B777 een vlucht van de Malediven af om Afrika heen naar de Atlantische Oceaan?
  Donald Duck held dinsdag 18 maart 2014 @ 23:08:52 #114
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137907444
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Gebruik Flightrader24?
Dergelijke sites zullen rond de top tijdelijk geen informatie geven, op last van de coördinator terrorismebestrijding
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137907613
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Co_OL het volgende:
Redt een volgetankt B777 een vlucht van de Malediven af om Afrika heen naar de Atlantische Oceaan?
De long range versies kunnen 15000 km vliegen. Dan lukt dat wel. Weet alleen niet wat de range is van het betreffende vliegtuig.
pi_137907723
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Parzival het volgende:

[..]

nou na 2 dagen wisten ze na het vinden van een vijftigtal lichamen dat het wel behoorlijk duidelijk was dat dat ding gecrasht was ergens.. pas 2 jaar later konden ze de dozen en het daadwerkelijke wrak vinden in een zoekgebied van 2000km2.. dit zoekgebied is 600.000km2
Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137907779
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Dat gebeurt best veel, als ik nu naar boven kijk en daarna op fr24 zie ik wel wat in de lucht maar niet op fr24...
Zou kunnen hoor, zo zendt general aviation sowieso geen callsigns mee, maar voeren wel gewoon transponder.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137907792
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
en een tegenstribbelend indonesie... ik zou ze als nr 1 verdachte neerzetten :+ (maar ik ben dan ook geen onderzoeker :P)
pi_137907818
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
Mooie voorbeelden :D
pi_137907894
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:12 schreef Palomar het volgende:

[..]

De long range versies kunnen 15000 km vliegen. Dan lukt dat wel. Weet alleen niet wat de range is van het betreffende vliegtuig.
http://en.wikipedia.org/wiki/777-200ER#Specifications

14.310 KM voor de -200ER versie dus :)
pi_137907977
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Mooie voorbeelden :D
En dat terwijl nuchter, want net thuis. Heb weinig gemist zie ik en wat ik meekreeg per mobiel prijkt al bovenaan in de OP.

Is er een reden gegeven door Indonesie het luchtruim gesloten te houden (o.i.d.)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137908020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef mschol het volgende:

[..]

en een tegenstribbelend indonesie... ik zou ze als nr 1 verdachte neerzetten :+ (maar ik ben dan ook geen onderzoeker :P)
Nr. 1 verdachte in het opzettelijk tegenwerken van serieus onderzoek, lijkt me de Maleisische regering. Het plaatje uit de OP door iemand een paar delen terug gepost, is dan ook treffend.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137908208
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Co_OL het volgende:
Redt een volgetankt B777 een vlucht van de Malediven af om Afrika heen naar de Atlantische Oceaan?
Valt misschien meer op dan over land? Ik weet niet hoe goed men de radar in de gaten houd in: Somalië > Ethiopië > Soedan > Tsjaad > Niger > Mali > Mauritanië
pi_137908213
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
26 landen zelfs
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137908217
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef PurifieR het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/777-200ER#Specifications

14.310 KM voor de -200ER versie dus :)
Dus is er een optie om ongezien vanuit de Malediven achter de Air Force One boven de Atlantische Oceaan te komen!!!
pi_137908272
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Fossieltje het volgende:

[..]

Valt misschien meer op dan over land? Ik weet niet hoe goed men de radar in de gaten houd in: Somalië > Ethiopië > Soedan > Tsjaad > Niger > Mali > Mauritanië
Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteld
pi_137908346
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef eight het volgende:

[..]

26 landen zelfs
Wow. En dat met al die data (pings, radar die blijkbaar TOCH dingen opmerkte -zei ik toch; beweringen van Pakistan en India dat ze niets op de radar gezien hebben, zijn an sich geen bewijs voor niet over die landen vliegen, etc.). Wij hebben YT en internetlinks. Zij toegang tot alle data. En nog niks bekend.

Volgens een artikel van CNN is die ping echt, uniek en van het vliegtuig.

Als dat dan echt het enige harde datapunt is, hoe kan dat vliegtuig dan op de Malediven zijn geweest, dat ligt helemaal niet op de route naar een van die bogen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137908396
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteld
Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137909113
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Dus is er een optie om ongezien vanuit de Malediven achter de Air Force One boven de Atlantische Oceaan te komen!!!
Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybe ;)
pi_137909173
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.
Die ping is opgepikt met dit type satelliet

Inmarsat Live Ops Room - Disaster Response:
Niet echt een standaard vliegtuig ping satelliet...
pi_137909275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybe ;)
Ja zoiets ;) als dat binnen 14xxxkm is kan het :{
pi_137909317
De scenario's worden steeds omslachtiger _O-

Hoewel het een groot mysterie is en een vreemd verhaal, ben ik er toch wel van overtuigd dat het vliegtuig ergens in de Indische Oceaan ligt.
pi_137909561
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Ja zoiets ;) als dat binnen 14xxxkm is kan het :{
Die 14xxx km range is met max payload, dus met volle capaciteit aan pax, bagage, vracht..volgetankt maar verder leeg beteked dat de range omhoog gaat. De 777-200LR variant heeft een range van ruim 17000 km, maar het record staat op 21600 km..dus in theorie zou het waarschijnlijk best kunnen :)
pi_137909632
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_137909755
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denk
pi_137909772
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
De kans dat je vanaf de A9 bij Schiphol met een raketwerper AF1 uit de lucht schiet is groter dan dit - nogal onmogelijk qua voorbereiding en succeskans - idee.
pi_137909975
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Co_OL het volgende:

[..]

Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denk
In het Midden Oosten zal dat best meevallen. Meen ook eens gelezen te hebben dat er F16-motoren gejat waren in Israël. Desnoods bouwen die terroristen zo'n ding zelf. :P
pi_137909981
quote:
An IT analyst by profession, Anoop Madhav Yeggina had been scurrying through innumerable images of DigitalGlobe Satellite QB02 over the past few days until he stumbled upon an image which almost took his breath away.

He had found a satellite image of a large aircraft flying very low above the Andaman Islands on March 8 which he believes is the Boeing 777 of Malaysian airlines.


http://www.thehindu.com/n(...)e/article5801884.ece
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137910237
quote:
Als dit het vliegtuig is en de info klopt, bevestigt dit wel de vliegroute na het uitvallen van de radargegevens. Dan zou hij dus wel degelijk richting de Maladiven gevlogen kunnen hebben.
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:11:20 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137910338
Ik heb ook een vondst.

There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_137910383
Ok, dus de foto is nep volgens jou? :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137910395
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef bedachtzaam het volgende:
DigitalGlobe Satellite QB02
als je nou even verder zoekt vind je meteen dat dit op diverse andere fora al ontkracht is

o.a.: https://www.metabunk.org/(...)-on-mapbox-map.3304/
pi_137910562
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb ook een vondst.

[ afbeelding ]
chemtrails voor het vliegtuig?
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:23:05 #144
238141 SevD
Boventitel
pi_137910669
Zouden ze inmiddels al "4 8 15 16 23 42" aan het intoetsen zijn?
  woensdag 19 maart 2014 @ 00:27:04 #145
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_137910761
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:19 schreef mschol het volgende:

[..]

chemtrails voor het vliegtuig?
Nee dat zijn de overgebleven spuitbusdampen van het nachtelijks defacen van de Fyra
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_137910854
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_137910942


Dit zijn dus die 5 airport locaties die in de vluchtsimulator gevonden zijn.

De 2 locaties in op het vasteland (zuid India) lijkt mij niet heel waarschijnlijk. Het risico op gespot te worden is daarvoor te groot.

Volgens eerdere berichten vloog het toestel richting de golf van Bengalen en daarmee zou Sri Lanka (middelste airport) dan nog het meest op koers liggen...
Daar tegenover staan dan weer de ooggetuigen op de Malediven.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137910982
quote:
Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken.... :') :')



The image has surfaced at the same time as the news that Malaysian villagers claim to have seen the missing Malaysian Airlines jet flying over the north east of the country at around the time the aircraft is thought to have made a 'U-turn'.







Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuig (er vliegen er wel ietsje meer over de Aarde) in godsnaam het pad volgend dat getraceerd is, in de richting ~030 (NNO) vliegen???

Bovendien, dit is een satellietfoto??

HET WAS NACHT!!! toen dat vliegtuig verdween. _O- _O-

Mén... wat een onzin.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911061
quote:
18s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken.... :') :')

[ afbeelding ]

The image has surfaced at the same time as the news that Malaysian villagers claim to have seen the missing Malaysian Airlines jet flying over the north east of the country at around the time the aircraft is thought to have made a 'U-turn'.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuig (er vliegen er wel ietsje meer over de Aarde) in godsnaam het pad volgend dat getraceerd is, in de richting ~030 (NNO) vliegen???

Bovendien, dit is een satellietfoto??

HET WAS NACHT!!! toen dat vliegtuig verdween. _O- _O-

Mén... wat een onzin.
Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137911086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.
Komt van tomnod. Is er een luchthaven daar ergens, dat het zo laag vliegt.
pi_137911099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef eight het volgende:

[..]

Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.
Holocaustontkenning is verboden, maar deze shit mag gewoon geproduceerd worden??

Eerst liegen over zijn vrouw (en die mogelijk weduwe beschuldigen) en dan dit.

Dramatisch. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911119
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:45 schreef milpek het volgende:

[..]

Komt van tomnod. Is er een luchthaven daar ergens, dat het zo laag vliegt.
ja, de foto komt van tomnod. Tomnod kan er niets aan doen dat een Taiwanese student (EN ALLE ANDEREN) die simpele fouten die ik in 1 post kan zien niet eens opmerken.

Als ik een foto maak en jij interpreteert er iets anders bij, ben ik niet schuldig aan jouw interpretatie. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911202
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:37 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zijn dus die 5 airport locaties die in de vluchtsimulator gevonden zijn.

De 2 locaties in op het vasteland (zuid India) lijkt mij niet heel waarschijnlijk. Het risico op gespot te worden is daarvoor te groot.

Volgens eerdere berichten vloog het toestel richting de golf van Bengalen en daarmee zou Sri Lanka (middelste airport) dan nog het meest op koers liggen...
Daar tegenover staan dan weer de ooggetuigen op de Malediven.
Het probleem is:
• geen van de locaties correspondeert met een plek op die bogen - die ping schijnt echt wel vrijwel onfeilbaar te zijn, al blijft het vaag dat er maar 1 is :?
• we weten niet of dit echt is, of dat het in de media is gebracht zonder enige basis
• Die Maledivers kijken geen tv? Er is geen internet in de lodges van de enorm luxe hotels daar? Niemand wist dat er al een vliegtuig 10 dagen (!) weg was, maar komt nu met een verklaring? Hoeveel ooggetuigen? En in welke staat? Zijn er foto's gemaakt? Iedereen heeft een smartphone.
• Dat Zaharie geoefend heeft op Diego Garcia, Sri Lanka, de Malediven en India, wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet kan afwijken van zijn testvluchten (hij weet ook wel dat de pliesie zijn computertje gaat checken), het is dus slechts een aanwijzing, maar in mijn ogen een die uitgesloten wordt door een harder datapunt; die ping.

Het klopt allemaal niet met elkaar. Of het is allemaal een fraude, maar hoe kunnen ze die connecties nou niet maken? Het kan onmogelijk allemaal waar zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911216
Je zal na 1,5 week steeds meer mensen krijgen die er de draak mee gaan steken, helaas
pi_137911246
Is er wat uit die vluchtsimulator gekomen heren?
pi_137911264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Draailamp het volgende:
Is er wat uit die vluchtsimulator gekomen heren?
Zie boven. Eight heeft een grondige internetsearch gedaan, dank daarvoor namens allen. Hij moet in de OP, maar dat moet Banaan doen en die ligt natuurlijk op 1 oor...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Meen ook eens gelezen te hebben dat er F16-motoren gejat waren in Israël.
Ja, goed verhaal was dat. Hebben ze gewoon stiekem voor een goed prijsje verkocht aan de Chinezen, zodat die eens goed de technologie konden bestuderen.
pi_137911306
Hmm niet iets concreets dus helaas
pi_137911445
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het probleem is:
• geen van de locaties correspondeert met een plek op die bogen - die ping schijnt echt wel vrijwel onfeilbaar te zijn, al blijft het vaag dat er maar 1 is :?
• we weten niet of dit echt is, of dat het in de media is gebracht zonder enige basis
• Die Maledivers kijken geen tv? Er is geen internet in de lodges van de enorm luxe hotels daar? Niemand wist dat er al een vliegtuig 10 dagen (!) weg was, maar komt nu met een verklaring? Hoeveel ooggetuigen? En in welke staat? Zijn er foto's gemaakt? Iedereen heeft een smartphone.
• Dat Zaharie geoefend heeft op Diego Garcia, Sri Lanka, de Malediven en India, wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet kan afwijken van zijn testvluchten (hij weet ook wel dat de pliesie zijn computertje gaat checken), het is dus slechts een aanwijzing, maar in mijn ogen een die uitgesloten wordt door een harder datapunt; die ping.

Het klopt allemaal niet met elkaar. Of het is allemaal een fraude, maar hoe kunnen ze die connecties nou niet maken? Het kan onmogelijk allemaal waar zijn.
Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.

Verder las ik dat CNN zei dat er op de sim van de piloot geen verdachte vluchtpatronen waren aangetroffen.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2

Zoals eerder werd gezegd, er zijn legio verklaringen waarom die piloot omliggende vliegvelden in zijn sim gehad kan hebben (professionele interesse/oefeningen/trainingen/voor de lol want gek van vliegen)
pi_137911470
Als de piloot was geland en ze leven nog had hij zich gemeld. Daarnaast gaan die echt niet zo lang op vliegveld staan.
pi_137911513
Iemand wat ik ken had op cnn gehoord dat et rook in de cabine was; kortsluiting.
Hoe ze dat weten?!?!
pi_137911550
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:13 schreef Draailamp het volgende:
Iemand wat ik ken had op cnn gehoord
Ok, dan geloof ik het. :D

quote:
dat et rook in de cabine was; kortsluiting.
Hoe ze dat weten?!?!
Dat verhaal wordt verteld. Zie de OP, waar het uitgelegd staat (17 maart). Ik geloof er niet in, zie 2 topics terug.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911561
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.

Verder las ik dat CNN zei dat er op de sim van de piloot geen verdachte vluchtpatronen waren aangetroffen.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2

Zoals eerder werd gezegd, er zijn legio verklaringen waarom die piloot omliggende vliegvelden in zijn sim gehad kan hebben (professionele interesse/oefeningen/trainingen/voor de lol want gek van vliegen)
Weer lekker tegenstrijdig allemaal.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137911587
quote:
12s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, dan geloof ik het. :D
Een kennis van draailamp, dan moet het wel waar zijn
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137911588
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.

Verder las ik dat CNN zei dat er op de sim van de piloot geen verdachte vluchtpatronen waren aangetroffen.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2

Zoals eerder werd gezegd, er zijn legio verklaringen waarom die piloot omliggende vliegvelden in zijn sim gehad kan hebben (professionele interesse/oefeningen/trainingen/voor de lol want gek van vliegen)
Dus eerst publiceren de VSAmerikaanse media dingen die de Maleise overheid ontkent en dan publiceren de Maleiers eindelijk iets, en dan is het weer niet waar volgens de VSAmerikanen.

Ik ga nog steeds uit van die ping.

Maar met de dag wordt het "zelfmoord/naspelletjespelendezeeindonderenscenario" waarschijnlijker, want er is nog niets gespot in de Gobi, een kaarsvlakke woestijn die je in een paar dagen met een redelijke mankracht uitgekamd hebt... :X
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911656
Die ping schijnt zeer betrouwbaar te zijn.
Dus dat zal wel kloppen.
We horen het vroeg of laat of nooit.
Speculeren begint nu her en der bizarre vornen aan te nemen
pi_137911739
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Draailamp het volgende:
Speculeren begint nu her en der bizarre vornen aan te nemen
Eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137911765
http://www.independent.co(...)or-that-9200170.html
Blijkbaar een fan van Tupac Shakur _O-
pi_137911784
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:
Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.
Hoe kan je nou een route afleiden uit een dataset met pings van één satelliet? Het enige wat je kan zien is af het vliegtuig dichterbij of verderaf van de satelliet komt maar niet vanuit of in welke richting.
pi_137911795
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus eerst publiceren de VSAmerikaanse media dingen die de Maleise overheid ontkent en dan publiceren de Maleiers eindelijk iets, en dan is het weer niet waar volgens de VSAmerikanen.

Ik ga nog steeds uit van die ping.

Maar met de dag wordt het "zelfmoord/naspelletjespelendezeeindonderenscenario" waarschijnlijker, want er is nog niets gespot in de Gobi, een kaarsvlakke woestijn die je in een paar dagen met een redelijke mankracht uitgekamd hebt... :X
Er zijn inderdaad 5 vliegvelden daar in de buurt die de piloot op zijn simgame had staan. Klopt, maar volgens officials zijn in de simdata geen verdachte patronen gevonden. Als de piloot de game had gebruikt om zijn zelfmoordroute uit te stippelen dan hadden ze dat gezien in de historie van het spel.
Verder lijkt het me sterk dat er niet gekeken is naar die vliegvelden direct nadat het bekent werd dat er een vliegtuig was vermist. Ik neem aan dat dit geen kleine lullige veldjes zijn die een toestel van dat formaat aankunnen. Er zouden records zijn van een vliegtuig dat opeens onverwacht daar lande en het iets waar als eerste is naar gekeken.

Het lijkt er meer op dat de info die naar buiten komt met betrekking tot die piloot zijn simgame en het feit dat hij die vliegvelden erin had geladen er op wijzen dat het geen zelfmoord van de piloot was. Dat zou hij toch wel op zijn simgame hebben uitgestippeld wat zijn zelfmoord route zou zijn dan en wat trail runs hebben gedaan.
pi_137911882
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Hoe kan je nou een route afleiden uit een dataset met pings van één satelliet? Het enige wat je kan zie is af het vliegtuig dichterbij of verderaf van de satelliet komt.
En zo kun je een projectie maken van iig een ruwe aanduiding, zeker niet exact. Ze weten iig per ping de hoek die de sateliet moest maken met het vliegtuig (de rode lijn met een nauwkeurigheid van zon 100km eromheen dacht ik). Meerdere van die pings op verschillende tijdstippen leveren richtingsindicatie op van het vliegtuig. Het analiseren en samenvoegen van die data en een goede schatting hiermee maken zal vast moeilijk zijn en tijd kosten want anders hadden ze dit wel vrijgegeven

Route is inderdaad niet het goede woord, je zou er misschien ten beste een richtingsindicatie uit kunnen halen maar het nadeel is dat de khans erg groot is dat het scenarios geeft die op zo veel manieren zijn te interpreteren en zo weinig exacte info zou geven dat het weinig nut heeft nu vrij te geven. Ze hebben er niet veel duidelijkers uit kunnen halen dan de indicatie die de laatste ping geeft
pi_137912121
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad 5 vliegvelden daar in de buurt die de piloot op zijn simgame had staan. Klopt, maar volgens officials zijn in de simdata geen verdachte patronen gevonden. Als de piloot de game had gebruikt om zijn zelfmoordroute uit te stippelen dan hadden ze dat gezien in de historie van het spel.
Verder lijkt het me sterk dat er niet gekeken is naar die vliegvelden direct nadat het bekent werd dat er een vliegtuig was vermist. Ik neem aan dat dit geen kleine lullige veldjes zijn die een toestel van dat formaat aankunnen. Er zouden records zijn van een vliegtuig dat opeens onverwacht daar lande en het iets waar als eerste is naar gekeken.

Het lijkt er meer op dat de info die naar buiten komt met betrekking tot die piloot zijn simgame en het feit dat hij die vliegvelden erin had geladen er op wijzen dat het geen zelfmoord van de piloot was. Dat zou hij toch wel op zijn simgame hebben uitgestippeld wat zijn zelfmoord route zou zijn dan en wat trail runs hebben gedaan.
Maar dat is het punt; publicatie van "aanwijzingen" is volledig onbetrouwbaar. We hebben de "harde" datapunten (radar Straat Malakka en ping om 08:11), verder roddels, beweringen en tegengesproken non-nieuws.

Gebruik de wegstreepmethode; wat kan het niet zijn?

ONGELUK/technisch mankement/brand - de rare vliegroute, het niet landen op een bekend vliegveld (Ho Chi Minh) en de ping spreken het tegen
• ZELFMOORD piloot - een zelfmoord doe je snel; neus naar beneden en gaan. Een soort "spel" kan ik me nog voorstellen; even live flight simmen en die kist parkeren. Dat scenario groeide toen ik die Daily Mail serieusnam over zijn vrouw en kinderen, maar die bagger bleek natuurlijk weer helemaal niet waar te zijn. Zelfmoord om een politicus in de cel geloof ik niet
• AANSLAG - werd het vliegtuig gevolgd? Opgejaagd? Militaire vliegtuigen kunnen natuurlijk net als Zaharie de apparatuur uitzetten - dit is nogal een BNW-scenario en onbewijsbaar, maar makkelijk mogelijk. Het is de bizarheid die het onwaarschijnlijk maakt, maar ik kijk nu nergens meer van op in dit mysterie..
KAPING PASSAGIERS - hier geldt voor mij Ockhams scheermes. Een kaping lijkt me evident (iets niet terugbrengen en mensen tegen hun zin meenemen is dat), maar het is veel logischer dat onze politiek-bewuste flightsimmer daarachter zit dan de passagiers.
• KAPING PILOOT - de meest waarschijnlijke mogelijkheid voor mij. Nog steeds, ondanks dat het vliegtuig (wat ik denk dat geland is) niet gevonden is. Maar de harde datapunten wijzen volgens mij naar het Aziatische continent, niet naar kleine eilandjes. Die kan ie gebruikt hebben om te oefenen (Malaysian Airlines vliegt niet op Diego Garcia, zeg maar...) en om een dwaalspoor uit te zetten.
• RUZIE PILOTEN - een logische outsider; ruzie in het vliegtuig tussen de piloot (oppositie, gefrustreerd, het was geen relaxede werkdag) en copiloot (regeringsgezind? uit op iets?) met om beurten de controle over het vliegtuig. Uiteindelijk zijn ze samen ruziënd in de afgesloten cockpit met 237 anderen op de achterbank ten onder gegaan....

Het hele mysterie is het meest bizarre wat ik de afgelopen jaren heb gezien en het leeft hier totaal niet al had ik het er vandaag over. Mensen die ik hoog achtte die over aliens beginnen, niet eens als echte grap. Sja.

In het laatste scenario zit een grote component van "mislukking" (en dan in zee storten want die is nou eenmaal veel groter). Als ze het niet gehaald hebben, de kapers (ik verdenk crew, piloten en misschien wat politieke medestanders onder de passagiers), dan vinden we Zaharie geland in de Soendatrog ofzo.

Maar die ping is vaag. En maar 1tje. Willen de autoriteiten dat wij het voor ze uitvogelen of doen ze zelf ook nog iets met al die spionagedata?

Ook opvallend; weinig echt grote complottheorieen. Wel vergelijkingen met TWA800 (in de OP gezet als referentie, ik weet niet wat ik daarvan moet denken...) maar meer niet echt. Alienfilmpjes kijk ik niet naar. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door El_Matador op 19-03-2014 03:09:32 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137912223
quote:
12s.gif Op woensdag 19 maart 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:

In het laatste scenario zit een grote component van "mislukking" (en dan in zee storten want die is nou eenmaal veel groter). Als ze het niet gehaald hebben, de kapers (ik verdenk crew, piloten en misschien wat politieke medestanders onder de passagiers), dan vinden we Zaharie geland in de Soendatrog ofzo.
Het is maar wat je onder mislukking verstaat. Ik vermoed dat de piloot bewust allerlei dwaalsporen heeft uitgezet zodat het vinden van het vliegtuig zolang mogelijk duurt.
Ondertussen ligt het vliegtuig al dagen op de bodem van de diepe Indische oceaan.
Motief is wellicht een wraakactie richting werkgever of gewoon mediageilheid.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137912247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 02:32 schreef eight het volgende:

[..]

Het is maar wat je onder mislukking verstaat. Ik vermoed dat de piloot bewust allerlei dwaalsporen heeft uitgezet zodat het vinden van het vliegtuig zolang mogelijk duurt.
Ondertussen ligt het vliegtuig al dagen op de bodem van de diepe Indische oceaan.
Motief is wellicht een wraakactie richting werkgever of gewoon mediageilheid.
Was zijn werkgever zo belangrijk voor Zaharie om dood te willen?? Echt? Die man leefde voor vliegen, dat blijkt uit alles. Ook zijn collega's en vrienden beschreven hem als een aardige, stabiele man, dat voor mij overeenkomt uit een filmpje dat inmiddels van YT is verwijderd.... Hij legde daarin uit hoe je een airco aanlegde... _O-

Een getrouwde man met een topbaan pleegt niet snel zelfmoord. Als hij ontslagen zou worden door Malaysian Airlines (op de vingers getikt door de Maleisische overheid) kan ik me het nog een beetje voorstellen; zijn passie niet meer kunnen uitoefenen. Maar om die homopoliticus niet (behalve als hij zelf homo is, wat nog zou kunnen) en een vrouw en kinderen als "conservatieve" Maleier achterlaten lijkt me ook heel onwaarschijnlijk.

Mediageilheid lijkt me eerder bij de copiloot (lekkere chickies in de cockpit en ik geef toe dat ie een goeie smaak heeft) dan bij de piloot, die juist heel rustig overkomt.

Je kan je vergissen in mensen, maar ik geloof niet dat Zaharie zo dom was om naast zijn passie voorgoed te verliezen, zijn vrouw en kinderen verbijsterd achterlaten, 238 mensen vermoorden en 500 miljoen in het water te gooien na al die moeite die ie gedaan heeft om -letterlijk- de hele wereld verbijsterd te doen staan...

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 19-03-2014 02:54:36 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137912298
Ja, waarom horen we niks over de achtergronden van de copiloot? Dat ze niet gevraagd hebben samen te vliegen wil niet zeggen dat ze elkaar niet (goed) kenden? Ze zouden bij dezelfde oppositiepartij gezeten kunnen hebben. Of juist bij de andere, dat ze in het vliegtuig ruzie kregen en om beurten de controle over het vliegtuig hadden?

Het is op zich niet verdacht om chickies in je cockpit te halen en te roken (het is Maleisië, geen Zweden), maar het geeft wel aan dat hij niet heel erg serieus met zijn werk bezig was. Zeker het ook bij landing en start in de cockpit hebben van die meiden is natuurlijk volledig onverantwoord. In geval van een ongeluk zou hij schuld hebben aan hun dood...

Heeft iemand meer achtergronden van onze jonge Fariq? Hoeveel flight sims speelde hij thuis? Welke (politieke) overtuigingen en plannetjes had hij? Hoe reageerde zijn familie?

Vragen, vragen, vragen en geen vliegtuigen...

====

Wel dit:

A Closer Look At The Co-Pilot Of Missing Flight 370

One of the more bizarre coincides in the mystery of missing Malaysia Airlines flight 370 is the fact CNN airline and aviation correspondent Richard Quest met with the co-pilot, Fariq Abdul Hamid, weeks before the planes disappearance.

It was part of a taping Quest was doing in February for CNN Business Traveler, and it hasnt aired yet on CNN. Hamid, a 27-year-old first officer, was taking part in a training session, flying from Hong Kong to Kuala Lumpur.

Quest speaks with Here & Nows Robin Young about that experience and the latest on the investigation into the missing plane. He says it came as a surprise when he realized he had interviewed the co-pilot.

Fariq Hamid had posted one of the pictures of himself and myself in the cockpit on the flight deck, and somebody else had seen it and tweeted it, Quest says. It was quite a shock to look at the picture and to think that I had sat behind, watching him land a 777 only a matter of weeks earlier.

He says there was nothing that stood out to him about Hamid at the time.

He was charming, Quest said. I was more concerned, frankly, that we had a relatively inexperienced first officer doing a landing with CNN sitting in the back filming.

Likewise, he says nothing jumped out at him about Malaysian Airlines.

Malaysia airlines is a robust airline its been around for many years, Quest said. It has an excellent reputation, both for service and for safety. The issues we were looking at had nothing to do with these. They are the question of how Malaysia is finding a competitive advantage against the Gulf three Qatar, Emirates and Etihad, on the one hand, and the low-cost carriers like Air Asia, which is based in Kuala Lumpur as well.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door El_Matador op 19-03-2014 03:05:35 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137912455
http://foxnewsinsider.com(...)have-landed-pakistan

a LIGNET analyst received information from a source at Boeing that the company believes the plane did land in Pakistan . . . Israel is taking the possibility of a terrorist attack seriously by mobilizing air defenses and scrutinizing approaching civilian aircraft, according to the Times of Israel

Read more: http://www.lignet.com/InB(...)srael-#ixzz2wNiZqiJc
All Rights Reserved LIGNET.com

[ Bericht 35% gewijzigd door OreO op 19-03-2014 05:58:09 ]
  woensdag 19 maart 2014 @ 05:15:04 #178
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_137912461
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Draailamp het volgende:

Speculeren begint nu her en der bizarre vornen aan te nemen
Nu pas?
De meest bizarre theoriën werden al zo vroeg als Deel 3 van deze reeks naar voren geschoven, met dank aan wat cross posters uit BNW.
pi_137912476
quote:
14s.gif Op woensdag 19 maart 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
Maar om die homopoliticus niet (behalve als hij zelf homo is, wat nog zou kunnen) en een vrouw en kinderen als "conservatieve" Maleier achterlaten lijkt me ook heel onwaarschijnlijk.
De oppositie leider Anwar Ibrahim is hoogstwaarschijnlijk geen homofiel. Er is geen enkele aanwijzing in die richting, los van de 'sodomy allegation'. Die zaak klopt echter van geen kanten, met getuigen die hun verklaringen wijzigen en DNA materiaal dat niet klopt. Anwar is daarom al eerder vrijgesproken in deze zaak.

De zaak wordt op de achtergrond hoogstwaarschijnlijk gedirigeerd door aanhangers van de regerende UMNO partij met als doel de tijd en energie van Anwar af te leiden en hem in diskrediet te brengen als politicus.

Als je wat verder leest op zijn wikipedia pagina, kom je bij de "Hidden sex tape allegation". Hierin zou Anwar, die blijkbaar toch weer heterosexueel is, een prostituee bezoeken terwijl hij ongemerkt gefilmd werd met een beveiligingscamera. Ik heb die tape gezien en het is overduidelijk een setup met een acteur.

Maleisie is nog een ontwikkelingsland. Met dit soort middelen wordt politiek bedreven. Om de "Hidden sex tape allegation" kun je hard lachen, de 'sodomy allegation' is helaas voor Anwar veel lastiger om te ontkrachten.
pi_137912485
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 05:54 schreef jaco het volgende:

[..]

De oppositie leider Anwar Ibrahim is hoogstwaarschijnlijk geen homofiel. Er is geen enkele aanwijzing in die richting, los van de 'sodomy allegation'. Die zaak klopt echter van geen kanten, met getuigen die hun verklaringen wijzigen en DNA materiaal dat niet klopt. Anwar is daarom al eerder vrijgesproken in deze zaak.

De zaak wordt op de achtergrond hoogstwaarschijnlijk gedirigeerd door aanhangers van de regerende UMNO partij met als doel de tijd en energie van Anwar af te leiden en hem in diskrediet te brengen als politicus.

Als je wat verder leest op zijn wikipedia pagina, kom je bij de "Hidden sex tape allegation". Hierin zou Anwar, die blijkbaar toch weer heterosexueel is, een prostituee bezoeken terwijl hij ongemerkt gefilmd werd met een beveiligingscamera. Ik heb die tape gezien en het is overduidelijk een setup met een acteur.

Maleisie is nog een ontwikkelingsland. Met dit soort middelen wordt politiek bedreven. Om de "Hidden sex tape allegation" kun je hard lachen, de 'sodomy allegation' is helaas voor Anwar veel lastiger om te ontkrachten.
Goed dat je dit duidelijk maakt. Ik zag die man in een filmpje voorbij komen en het leek me al helemaal geen homo. Pff, wat een waninformatie wordt er toch de wereld in geslingerd...

Ja, Maleisië lijkt wel op Colombia in dat opzicht.

Dus nog minder aanwijzingen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 19 maart 2014 @ 06:38:11 #181
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_137912535
http://www.theguardian.co(...)70d3e4b085d4434ee905

Om er nog 'ns een wilde speculatie in te gooien - is de piloot niet om welke reden dan ook om Indonese gevlogen en vervolgens op indonesie geland /vlabij op het water?

Locatie is consistent met de pings
Indonesie weigert airspace vrij te geven - ik heb nog niet direct een goede verklaring waarom...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  FOK!fotograaf woensdag 19 maart 2014 @ 07:16:14 #182
842 Zorro
Z
pi_137912685
Het kan geen plan van de piloten zijn, zeggen ze, want die zaten toevallig bij elkaar, zeggen ze.
Heeft iemand er al aan gedacht dat ze misschien elkaar goed kennen en de afspraak gemaakt hadden:

- "Als we de volgende keer eens toevallig bij elkaar ingeroosterd worden, dan gaan we ons plannetje doen, deal?"
-"Ja, goed, dat verwacht niemand!"

Net zo waarschijnlijk als alle andere theorieen die voorbij komen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_137912836
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 07:16 schreef Zorro het volgende:
Het kan geen plan van de piloten zijn, zeggen ze, want die zaten toevallig bij elkaar, zeggen ze.
Heeft iemand er al aan gedacht dat ze misschien elkaar goed kennen en de afspraak gemaakt hadden:

- "Als we de volgende keer eens toevallig bij elkaar ingeroosterd worden, dan gaan we ons plannetje doen, deal?"
-"Ja, goed, dat verwacht niemand!"

Net zo waarschijnlijk als alle andere theorieen die voorbij komen.
Precies; zo zijn er zoveel dingen naar buiten gebracht die geen uitsluitend bewijs zijn.

Die link van Xtreem es checken. Ligt in de ping en ja, verdacht van Indonesië. Maar aan de andere kant; die ping valt binnen Indonesië, op Java, een van de dichtstbevolkte eilanden ter wereld. Daar waren geen ooggetuigen? Of komen die ook 10 (!) dagen later met een verhaal zonder foto's. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door El_Matador op 19-03-2014 07:58:34 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137913016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 06:38 schreef Xtreem het volgende:
http://www.theguardian.co(...)70d3e4b085d4434ee905

Om er nog 'ns een wilde speculatie in te gooien - is de piloot niet om welke reden dan ook om Indonese gevlogen en vervolgens op indonesie geland /vlabij op het water?

Locatie is consistent met de pings
Indonesie weigert airspace vrij te geven - ik heb nog niet direct een goede verklaring waarom...
Uit dezelfde link vind ik dit tot nu toe nog het dichtst bij een mogelijke waarheid te zitten:

quote:
Another plausibly argued theory doing the rounds comes from Chris Goodfellow who describes himself as an experienced pilot.

In a post on Google+ he suggests MH370’s pilot tried to head for the nearest runway, in this case Pulau Langkawi in the Andaman Sea, after MH370 caught fire.

He reckons the crew was overcome by smoke before making the island runway and the plane flew on until running out of fuel.

The left turn is the key here. This was a very experienced senior captain with 18,000 hours ... We old pilots were always drilled to always know the closest airport of safe harbor while in cruise. Airports behind us, airports abeam us and airports ahead of us. Always in our head. Always. Because if something happens you don’t want to be thinking what are you going to do - you already know what you are going to do. Instinctively when I saw that left turn with a direct heading I knew he was heading for an airport. Actually he was taking a direct route to Palau Langkawi a 13,000 foot strip with an approach over water at night with no obstacles. He did not turn back to Kuala Lampur because he knew he had 8,000 foot ridges to cross. He knew the terrain was friendlier towards Langkawi and also a shorter distance ...

What I think happened is that they were overcome by smoke and the plane just continued on the heading probably on George (autopilot) until either fuel exhaustion or fire destroyed the control surfaces and it crashed.

A similar theory was not ruled out at today’s press conference. Malaysia Airlines was asked whether decompression in the cabin could have caused the pilots to lose consciousness. It confirmed this was a possibility, but nothing has been ruled out in the investigation.
Vooral door dat stukje van de bewuste koerswijziging.

Alleen vraag ik me dan af waarom er geen 'mayday' is geweest of een telefoontje van minimaal 1 van de passagiers.

En als het op die manier gegaan is dan is het van belang om de laatste koerswijziging te weten te komen en dan uitrekenen waar hij onvermijdelijk naar beneden zou moeten storten wanneer de kerosine op was.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137913056
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Uit dezelfde link vind ik dit tot nu toe nog het dichtst bij een mogelijke waarheid te zitten:

[..]

Vooral door dat stukje van de bewuste koerswijziging.

Alleen vraag ik me dan af waarom er geen 'mayday' is geweest of een telefoontje van minimaal 1 van de passagiers.

En als het op die manier gegaan is dan is het van belang om de laatste koerswijziging te weten te komen en dan uitrekenen waar hij onvermijdelijk naar beneden zou moeten storten wanneer de kerosine op was.
In principe is geen mayday-call niet raar, je zorgt eerst dat de situatie onder controle is, zuurstofmaskers op, etc. Echter, ná het veranderen van de route in het FMS is er nog communicatie geweest vanuit de cockpit met de verkeersleiding. Daar bleek niks raars uit.

Ook strookt het niet met de afgeleide locatie van de laatste ping van het SATCOM-systeem.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_137913086
Ik ben het nog steeds redelijk met die Amerikaanse piloot eens. Vanaf het punt van verdwijnen een u-turn richting Langkawi, niet al gericht op de luvhthaven maar wel op het eiland. Toen op de automatische piloot gevlogen tot de crash, ergens onder indonesie. Komt dan ook overeen met de ping.

Ooggetuigen die pas na 10 dagen eens wakker worden zo van "ohja, er kwam hier opeens een boeing over vliegen heel laag, was me helemaal ontschoten!" geloof ik niet zo.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_137913211
Als je brand merkt, draai je niet om, maar vlieg je naar het dichtstbijzijnde vliegveld, wat die piloot zelf zegt "die heb je altijd in je hoofd". Ho Chi Minh is vlak om de hoek (~45 min) en groot zat om te landen. Nee, dat moet dan over de bergen van Noord-Maleisië richting de oceaan (~1,5 uur). Met een hevige brand, waar snel geland moet worden. Sure.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137913295
quote:
12s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:21 schreef El_Matador het volgende:
Als je brand merkt, draai je niet om, maar vlieg je naar het dichtstbijzijnde vliegveld, wat die piloot zelf zegt "die heb je altijd in je hoofd". Ho Chi Minh is vlak om de hoek (~45 min) en groot zat om te landen. Nee, dat moet dan over de bergen van Noord-Maleisië richting de oceaan (~1,5 uur). Met een hevige brand, waar snel geland moet worden. Sure.
Maar hij schrijft ook:

quote:
He knew the terrain was friendlier towards Langkawi and also a shorter distance ...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_137913445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:09 schreef kalinhos het volgende:

Ooggetuigen die pas na 10 dagen eens wakker worden zo van "ohja, er kwam hier opeens een boeing over vliegen heel laag, was me helemaal ontschoten!" geloof ik niet zo.
Ik heb de Hercules die op Welschap verongelukte superlaag over zien vliegen in Waalre.

Officieel wordt dat tot op de dag van vandaag ontkend.

Dus het kan best kloppen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_137913631
quote:
12s.gif Op woensdag 19 maart 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat is het punt; publicatie van "aanwijzingen" is volledig onbetrouwbaar. We hebben de "harde" datapunten (radar Straat Malakka en ping om 08:11), verder roddels, beweringen en tegengesproken non-nieuws.

Gebruik de wegstreepmethode; wat kan het niet zijn?

ONGELUK/technisch mankement/brand - de rare vliegroute, het niet landen op een bekend vliegveld (Ho Chi Minh) en de ping spreken het tegen
• ZELFMOORD piloot - een zelfmoord doe je snel; neus naar beneden en gaan. Een soort "spel" kan ik me nog voorstellen; even live flight simmen en die kist parkeren. Dat scenario groeide toen ik die Daily Mail serieusnam over zijn vrouw en kinderen, maar die bagger bleek natuurlijk weer helemaal niet waar te zijn. Zelfmoord om een politicus in de cel geloof ik niet
• AANSLAG - werd het vliegtuig gevolgd? Opgejaagd? Militaire vliegtuigen kunnen natuurlijk net als Zaharie de apparatuur uitzetten - dit is nogal een BNW-scenario en onbewijsbaar, maar makkelijk mogelijk. Het is de bizarheid die het onwaarschijnlijk maakt, maar ik kijk nu nergens meer van op in dit mysterie..
KAPING PASSAGIERS - hier geldt voor mij Ockhams scheermes. Een kaping lijkt me evident (iets niet terugbrengen en mensen tegen hun zin meenemen is dat), maar het is veel logischer dat onze politiek-bewuste flightsimmer daarachter zit dan de passagiers.
• KAPING PILOOT - de meest waarschijnlijke mogelijkheid voor mij. Nog steeds, ondanks dat het vliegtuig (wat ik denk dat geland is) niet gevonden is. Maar de harde datapunten wijzen volgens mij naar het Aziatische continent, niet naar kleine eilandjes. Die kan ie gebruikt hebben om te oefenen (Malaysian Airlines vliegt niet op Diego Garcia, zeg maar...) en om een dwaalspoor uit te zetten.
• RUZIE PILOTEN - een logische outsider; ruzie in het vliegtuig tussen de piloot (oppositie, gefrustreerd, het was geen relaxede werkdag) en copiloot (regeringsgezind? uit op iets?) met om beurten de controle over het vliegtuig. Uiteindelijk zijn ze samen ruziënd in de afgesloten cockpit met 237 anderen op de achterbank ten onder gegaan....

Het hele mysterie is het meest bizarre wat ik de afgelopen jaren heb gezien en het leeft hier totaal niet al had ik het er vandaag over. Mensen die ik hoog achtte die over aliens beginnen, niet eens als echte grap. Sja.

In het laatste scenario zit een grote component van "mislukking" (en dan in zee storten want die is nou eenmaal veel groter). Als ze het niet gehaald hebben, de kapers (ik verdenk crew, piloten en misschien wat politieke medestanders onder de passagiers), dan vinden we Zaharie geland in de Soendatrog ofzo.

Maar die ping is vaag. En maar 1tje. Willen de autoriteiten dat wij het voor ze uitvogelen of doen ze zelf ook nog iets met al die spionagedata?

Ook opvallend; weinig echt grote complottheorieen. Wel vergelijkingen met TWA800 (in de OP gezet als referentie, ik weet niet wat ik daarvan moet denken...) maar meer niet echt. Alienfilmpjes kijk ik niet naar. :')
Is een combinatie geweest van een kaping door de piloot en een ruzie, dat denk ik
Uiteindelijk is die neergestort in zee
En TW800 is neergeschoten door een missile, per ongeluk:
http://whatreallyhappened.com/RANCHO/CRASH/TWA/twa.php
pi_137913638
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad 5 vliegvelden daar in de buurt die de piloot op zijn simgame had staan. Klopt, maar volgens officials zijn in de simdata geen verdachte patronen gevonden. Als de piloot de game had gebruikt om zijn zelfmoordroute uit te stippelen dan hadden ze dat gezien in de historie van het spel.
Verder lijkt het me sterk dat er niet gekeken is naar die vliegvelden direct nadat het bekent werd dat er een vliegtuig was vermist. Ik neem aan dat dit geen kleine lullige veldjes zijn die een toestel van dat formaat aankunnen. Er zouden records zijn van een vliegtuig dat opeens onverwacht daar lande en het iets waar als eerste is naar gekeken.

Het lijkt er meer op dat de info die naar buiten komt met betrekking tot die piloot zijn simgame en het feit dat hij die vliegvelden erin had geladen er op wijzen dat het geen zelfmoord van de piloot was. Dat zou hij toch wel op zijn simgame hebben uitgestippeld wat zijn zelfmoord route zou zijn dan en wat trail runs hebben gedaan.
Stel dat het allemaal gepland is, dat hij 5 vliegvelden heeft geladen om te oefenen met landen.
Hoe groot is dan de kans dat het daad werkelijke doel niet in de game zit in geladen?

Stel dat ik zo iets zal hebben van: ik wil een vliegtuig kapen en ergens landen maar ik moet wel oefenen hoe en wat. Dan ga ik mijn einddoel niet in het spel laden aangezien ze dat kunnen achterhalen.

Hoe veel vliegvelden (bekende, onbekende, in gebruik zijnde en niet in gebruik zijnde vliegvelden liggen er binnen de mogelijke radius die ongeveer even groot zijn als die 5 die zijn ingeladen?
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_137913677
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

Uit dezelfde link vind ik dit tot nu toe nog het dichtst bij een mogelijke waarheid te zitten:

[..]

Vooral door dat stukje van de bewuste koerswijziging.

Alleen vraag ik me dan af waarom er geen 'mayday' is geweest of een telefoontje van minimaal 1 van de passagiers.

En als het op die manier gegaan is dan is het van belang om de laatste koerswijziging te weten te komen en dan uitrekenen waar hij onvermijdelijk naar beneden zou moeten storten wanneer de kerosine op was.
Ik vind het juist dikke onzin.. als er brand is dan zet je niet bewust de communicatieapparatuur uit en dan is er op zijn minst wel een noodsignaal zoals anderen al zeggen..

Als je dit topic volgt dan merk je dat speculeren een vak apart is.. vereist enige intelligentie en nuchterheid :+
  Moderator woensdag 19 maart 2014 @ 09:00:55 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137913820
Waarom gaat iedereen er hier vanuit dat mensen op de maladiven nu pas met deze verklaringen naar buiten komen :? Het lijkt me logischer dat het nu pas naar buiten is gebracht maar dat het al eerder bekend was!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137913976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat iedereen er hier vanuit dat mensen op de maladiven nu pas met deze verklaringen naar buiten komen :? Het lijkt me logischer dat het nu pas naar buiten is gebracht maar dat het al eerder bekend was!
Nee, als je zoiets ziet zet je dat zondag 9 mei al op Facebook en Twitter. Met duidelijke foto.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:22:22 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_137914262
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, als je zoiets ziet zet je dat zondag 9 mei maart al op Facebook en Twitter. Met duidelijke foto.
fixed :P Maar wie weet hebben ze het al eerder gemeld, maar is het pas later door de pers opgepikt. Het is wel verdacht ja, dat er zoveel dagen overheen gaan. Maar dat kan nog best een legitieme oorzaak hebben. Er wordt zoveel gefacebookt en getwittert..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_137914327
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:06 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

In principe is geen mayday-call niet raar, je zorgt eerst dat de situatie onder controle is, zuurstofmaskers op, etc. Echter, ná het veranderen van de route in het FMS is er nog communicatie geweest vanuit de cockpit met de verkeersleiding. Daar bleek niks raars uit.

Ook strookt het niet met de afgeleide locatie van de laatste ping van het SATCOM-systeem.
Het contact was voor het veranderen van de route.

net wakker, was al gepost dat er files gedelete zijn in die flight sim?
http://www.nst.com.my/lat(...)s-simulator-1.521285
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_137914403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind het juist dikke onzin.. als er brand is dan zet je niet bewust de communicatieapparatuur uit en dan is er op zijn minst wel een noodsignaal zoals anderen al zeggen..

Als je dit topic volgt dan merk je dat speculeren een vak apart is.. vereist enige intelligentie en nuchterheid :+
Tenzij die communicatieapparatuur is uitgeschakeld als gevolg van kortsluiting (of zo) met de brand als gevolg.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 19 maart 2014 @ 09:58:28 #198
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137915200
Dit staat op Reuters
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2701720140319

Zuideinde van de pinglijn het water in dus. Dan betwijfel ik sterk dat we nog iets gaan terugvinden op korte termijn.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137915205
Wellicht dat de Flight simulator toch nog nieuws kan bieden:
Enkele nieuws feitjes

quote:
Flight simulator

Files in the home-made flight simulator recovered from the home of the missing plane’s pilot were found to have been deleted according to the Malaysian government.

The country’s interior minister Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi said computes experts are working round-the-clock to retrieve the files , according to the New Straits Times.

He said the police were not accusing the lead pilot of the flight of any wrong-doing or to pressure any of his family members but were conducting a thorough and intensive investigation.

Extensive background checks into the pilot, Zaharie Ahmad Shah, and his co-pilot, Fariq Abdul Hamid, have found nothing to suggest why they may have deliberately diverted the flight.

US investigators were initially denied access to the recovered flight simulator but now appeared to examined the devise. US officials told CNN that nothing suspicious was discovered.
http://www.nst.com.my/lat(...)odPagespeed=noscript

Zoektocht concentreert zich met name op de zuid-route:
ReutersAero twitterde op woensdag 19-03-2014 om 08:07:10 Investigators' working assumption is that missing Malaysia plane flew to southern Indian Ocean - source. #MH370 reageer retweet
NBC heeft een bron die weet te vertellen dat de koerswijziging al ingesteld was, minimaal 12 minuten voor het laatste contact:
quote:
The missing Malaysia Airlines jet's abrupt U-turn was programmed into the on-board computer well before the co-pilot calmly signed off with air traffic controllers, sources tell NBC News.

The change in direction was made at least 12 minutes before co-pilot Fariq Abdul Hamid said "All right, good night," to controllers on the ground, the sources said.
http://www.nbcnews.com/st(...)f-sources-say-n56151

[ Bericht 2% gewijzigd door Drebbelman op 19-03-2014 10:07:08 ]
In the coolest little capital of the world
pi_137915508
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 09:00 schreef MaJo het volgende:
Waarom gaat iedereen er hier vanuit dat mensen op de maladiven nu pas met deze verklaringen naar buiten komen :? Het lijkt me logischer dat het nu pas naar buiten is gebracht maar dat het al eerder bekend was!
Precies. Dat probeerde ik ook aan te geven in mijn reactie over de Hercules.

Er waren meerderen in het dorp die het vliegtuig zo laag over hadden zien vliegen. Maar in de krant las je daar niets over terug. En natuurlijk zijn die meldingen wel bekend.

Hetzelfde met die satellietdata. Die was natuurlijk ook snel genoeg bekend, maar het komt pas veel later in de krant en eerst is er nog ontkend dat er sprake was van signalen dat het toestel veel langer door had gevlogen.

Er is een verschil tussen niet bekend zijn en niet bij het grote publiek bekend zijn. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')