Volgens mij maken de eerdere pings niet zoveel uit voor het bepalen van de richting, de cirkels gaan dan in de loop der tijd van klein naar groot in beide richtingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef eight het volgende:
[..]
Ik ga er ook nog steeds vanuit dat het klopt maar het blijft vreemd dat ze alleen de data van de ping om 08.11 vrij hebben gegeven. Alle voorgaande pings moeten dan toch ook bekend zijn?
Hey, had jij al gehoord dat de telefoons van de passagiers soms nog gewoon overgaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij maken de eerdere pings niet zoveel uit voor het bepalen van de richting, de cirkels gaan dan in de loop der tijd van klein naar groot in beide richtingen.
Ja, werkt dat zo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij maken de eerdere pings niet zoveel uit voor het bepalen van de richting, de cirkels gaan dan in de loop der tijd van klein naar groot in beide richtingen.
ze kunnen aan de hand van de afstand tussen de twee ringen natuurlijk wel bepalen welke richting aannemelijk is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij maken de eerdere pings niet zoveel uit voor het bepalen van de richting, de cirkels gaan dan in de loop der tijd van klein naar groot in beide richtingen.
ik zeg niet dat het zinloos is, je zal er alleen niet direct de richting uit kunnen afleiden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, werkt dat zo?
Allemaal zinloos, die eerdere pings?
dank je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen aan de hand van de afstand tussen de twee ringen natuurlijk wel bepalen welke richting aannemelijk is.
Bijvoorbeeld als de afstand tussen de ringen groot is zou je de conclusie kunnen trekken dat het vliegtuig loodrecht op de ring vloog. Als de afstanden heel klein zijn zou hij meer met de ring mee gevlogen kunnen hebben. Ze kunnen vast aan de hand van potentiele vliegsnelheden dan kunnen bepalen waar het vliegtuig zich ongeveer bevonden moet hebben. Alleen noord of zuid kun je dan nog steeds niets van zeggen, want dat is in principe gewoon gespiegeld dan.
preciesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:01 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ze kunnen aan de hand van de afstand tussen de twee ringen natuurlijk wel bepalen welke richting aannemelijk is.
Bijvoorbeeld als de afstand tussen de ringen groot is zou je de conclusie kunnen trekken dat het vliegtuig loodrecht op de ring vloog. Als de afstanden heel klein zijn zou hij meer met de ring mee gevlogen kunnen hebben. Ze kunnen vast aan de hand van potentiele vliegsnelheden dan kunnen bepalen waar het vliegtuig zich ongeveer bevonden moet hebben. Alleen noord of zuid kun je dan nog steeds niets van zeggen, want dat is in principe gewoon gespiegeld dan.
Ik denk dat ze wel wat vinden, al kan het best lang durenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat er gewoon niks te vinden is? Zo'n kans is toch nihil zou je denken? Groot vliegtuig, veel materiaal, koffers, er moet toch iets blijven drijven/aanspoelen?
ja, dat las ik ook ergens, echt vaag!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, had jij al gehoord dat de telefoons van de passagiers soms nog gewoon overgaan?
Jep. zelfs die AFvlucht (OP) was binnen 2 dagen gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:03 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat er gewoon niks te vinden is? Zo'n kans is toch nihil zou je denken? Groot vliegtuig, veel materiaal, koffers, er moet toch iets blijven drijven/aanspoelen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hey, had jij al gehoord dat de telefoons van de passagiers soms nog gewoon overgaan?
quote:Cops find five Indian Ocean practice runways in MH370 pilot’s simulator, BH reports
KUALA LUMPUR, March 18 ― Investigators have discovered the runways of five airports near the Indian Ocean loaded into Captain Zaharie Ahmad Shah’s home-made flight simulator, a Malay daily reported today.
An unnamed source told Berita Harian that while it was too early to make any conclusions on the new finding, it was still considered an important element in the probe on the whereabouts of the plane and its 239 people.
“The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres.
“We are not discounting the possibility that the plane landed on a runway that might not be heavily monitored, in addition to the theories that the plane landed on sea, in the hills, or in an open space,” the source was quoted as saying.
Although Defence Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein denied yesterday that the plane had landed at US military base Diego Garcia, the source told the daily that this possibility will still be investigated based on the data found in Zaharie’s flight simulator software.
The police had seized the flight simulator from the 53-year-old pilot’s house in Shah Alam on Saturday and reassembled it at the police headquarters where experts are conducting checks.
The Transport Ministry has said that the police also searched the home of Zaharie’s co-pilot, Fariq Abdul Hamid, on the same day.
Also on Saturday, Prime Minister Datuk Seri Najib Razak said MH370 was diverted deliberately after someone on board switched off the Boeing 777’s communications systems.
He said investigations were now being refocused at the crew and passengers aboard the plane.
After MH370 disappeared from civilian radar in the early hours of March 8, the plane was flown westward from its intended path to Beijing, turning around at Checkpoint Igari in the South China Sea.
Acting Transport Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein answers questions during a press conference in Sepang March 18, 2014. — Picture by Choo Choy May
From there, it flew on to Checkpoint Vampi, northeast of Indonesia’s Aceh province and a navigational point used for planes following route N571 to the Middle East.
Subsequent plots indicate the plane flew towards Checkpoint Gival, south of the Thai island of Phuket, and was last plotted heading northwest towards another checkpoint, Igrex, used for route P628 that would take it over the Andaman Islands and which carriers use to fly towards Europe.
nou na 2 dagen wisten ze na het vinden van een vijftigtal lichamen dat het wel behoorlijk duidelijk was dat dat ding gecrasht was ergens.. pas 2 jaar later konden ze de dozen en het daadwerkelijke wrak vinden in een zoekgebied van 2000km2.. dit zoekgebied is 600.000km2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. zelfs die AFvlucht (OP) was binnen 2 dagen gevonden.
quote:
quote:Thailand’s military says its radar detected a plane that may have been Malaysia Airlines Flight 370 just minutes after the missing jetliner’s communications went down, and that it didn’t share the information earlier because it wasn’t specifically asked for it.
Mijn bericht? Waar wil je dat in de OP hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef El_Matador het volgende:
Wow, nieuws! Kan jij een samenvatting in de OP zetten, please?
Mijn nummer 1 scenario is minder waarschijnlijk.
ja graag. zelfde stijl als de recente updates van gister.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mijn bericht? Waar wil je dat in de OP hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |