Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Valt misschien meer op dan over land? Ik weet niet hoe goed men de radar in de gaten houd in: Somalië > Ethiopië > Soedan > Tsjaad > Niger > Mali > Mauritanië
Wow. En dat met al die data (pings, radar die blijkbaar TOCH dingen opmerkte -zei ik toch; beweringen van Pakistan en India dat ze niets op de radar gezien hebben, zijn an sich geen bewijs voor niet over die landen vliegen, etc.). Wij hebben YT en internetlinks. Zij toegang tot alle data. En nog niks bekend.quote:
Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteld
Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dus is er een optie om ongezien vanuit de Malediven achter de Air Force One boven de Atlantische Oceaan te komen!!!
Die ping is opgepikt met dit type satellietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybe
Die 14xxx km range is met max payload, dus met volle capaciteit aan pax, bagage, vracht..volgetankt maar verder leeg beteked dat de range omhoog gaat. De 777-200LR variant heeft een range van ruim 17000 km, maar het record staat op 21600 km..dus in theorie zou het waarschijnlijk best kunnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ja zoietsals dat binnen 14xxxkm is kan het
Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
De kans dat je vanaf de A9 bij Schiphol met een raketwerper AF1 uit de lucht schiet is groter dan dit - nogal onmogelijk qua voorbereiding en succeskans - idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
In het Midden Oosten zal dat best meevallen. Meen ook eens gelezen te hebben dat er F16-motoren gejat waren in Israël. Desnoods bouwen die terroristen zo'n ding zelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denk
quote:An IT analyst by profession, Anoop Madhav Yeggina had been scurrying through innumerable images of DigitalGlobe Satellite QB02 over the past few days until he stumbled upon an image which almost took his breath away.
He had found a satellite image of a large aircraft flying very low above the Andaman Islands on March 8 which he believes is the Boeing 777 of Malaysian airlines.
Als dit het vliegtuig is en de info klopt, bevestigt dit wel de vliegroute na het uitvallen van de radargegevens. Dan zou hij dus wel degelijk richting de Maladiven gevlogen kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.thehindu.com/n(...)e/article5801884.ece
als je nou even verder zoekt vind je meteen dat dit op diverse andere fora al ontkracht isquote:
Nee dat zijn de overgebleven spuitbusdampen van het nachtelijks defacen van de Fyraquote:
Je bent me voorquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef milpek het volgende:
En deze:
http://www.dailymail.co.u(...)ried-stay-radar.html
Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken....quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef milpek het volgende:
En deze:
http://www.dailymail.co.u(...)ried-stay-radar.html
Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken....![]()
[ afbeelding ]
The image has surfaced at the same time as the news that Malaysian villagers claim to have seen the missing Malaysian Airlines jet flying over the north east of the country at around the time the aircraft is thought to have made a 'U-turn'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuig (er vliegen er wel ietsje meer over de Aarde) in godsnaam het pad volgend dat getraceerd is, in de richting ~030 (NNO) vliegen???
Bovendien, dit is een satellietfoto??
HET WAS NACHT!!! toen dat vliegtuig verdween.![]()
Mén... wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |