Juist daar wordt het vliegtuig zo neergehaald. Hij vliegt boven de zee dus de slachtoffers zijn minimaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:41 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ze gaan eerdaags ook de oceaan over richting Nederland, lijkt me niet dat er continu JSF's achter aan vliegen?
Zou kunnen. Er zijn meldingen geweest van wrakstukken bij Tho Chu eiland ten westen van Vietnam en ten oosten van Vietnam ter hoogte van Vung Tau. Maar op beide plekken is tot nu toe nog niets gevonden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:27 schreef Justinn het volgende:
Heb het speculeren niet echt gevolgd, maar ik verwacht dat het wrak gewoon ergens bij de zuidelijke watergrens van Vietnam in zee ligt, al dan niet in de lucht ontploft of in zee gestort. Iedereen gaat imo iets te veel uit van kleine -wellicht irrelevante- details.
ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?quote:
Had ik ook toen ik vorige week zat te kijken, maar zag het bij veel vliegtuigen over de hele kaart.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Dat is hem!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Dan zendt de transponder geen callsign uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:58 schreef TLC het volgende:
[..]
ff gekeken, wat betekent eigenlijk zo'n bolletje met een vraagteken en daarbij no callsign ?
Murrica fuck yeah!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
Bij BBC World een Amerikaan die precies weet wat Maleisië allemaal verkeerd doet en hoe zoveel beter zij wel niet waren geweest
Dat gebeurt best veel, als ik nu naar boven kijk en daarna op fr24 zie ik wel wat in de lucht maar niet op fr24...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan zendt de transponder geen callsign uit.
Dergelijke sites zullen rond de top tijdelijk geen informatie geven, op last van de coördinator terrorismebestrijdingquote:
De long range versies kunnen 15000 km vliegen. Dan lukt dat wel. Weet alleen niet wat de range is van het betreffende vliegtuig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Co_OL het volgende:
Redt een volgetankt B777 een vlucht van de Malediven af om Afrika heen naar de Atlantische Oceaan?
Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
nou na 2 dagen wisten ze na het vinden van een vijftigtal lichamen dat het wel behoorlijk duidelijk was dat dat ding gecrasht was ergens.. pas 2 jaar later konden ze de dozen en het daadwerkelijke wrak vinden in een zoekgebied van 2000km2.. dit zoekgebied is 600.000km2
Zou kunnen hoor, zo zendt general aviation sowieso geen callsigns mee, maar voeren wel gewoon transponder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dat gebeurt best veel, als ik nu naar boven kijk en daarna op fr24 zie ik wel wat in de lucht maar niet op fr24...
en een tegenstribbelend indonesie... ik zou ze als nr 1 verdachte neerzettenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
Mooie voorbeeldenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
http://en.wikipedia.org/wiki/777-200ER#Specificationsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:12 schreef Palomar het volgende:
[..]
De long range versies kunnen 15000 km vliegen. Dan lukt dat wel. Weet alleen niet wat de range is van het betreffende vliegtuig.
En dat terwijl nuchter, want net thuis. Heb weinig gemist zie ik en wat ik meekreeg per mobiel prijkt al bovenaan in de OP.quote:
Nr. 1 verdachte in het opzettelijk tegenwerken van serieus onderzoek, lijkt me de Maleisische regering. Het plaatje uit de OP door iemand een paar delen terug gepost, is dan ook treffend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en een tegenstribbelend indonesie... ik zou ze als nr 1 verdachte neerzetten(maar ik ben dan ook geen onderzoeker
)
Valt misschien meer op dan over land? Ik weet niet hoe goed men de radar in de gaten houd in: Somalië > Ethiopië > Soedan > Tsjaad > Niger > Mali > Mauritaniëquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:08 schreef Co_OL het volgende:
Redt een volgetankt B777 een vlucht van de Malediven af om Afrika heen naar de Atlantische Oceaan?
26 landen zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar nu doen er 15 landen mee met de zoektocht. Bovendien hebben ze nu NIKS. Geen Nijntjekoffertje, geen snippertje kotszak, geen drijvende zwemvesten en stoelen, nul nada noppes.
Dus is er een optie om ongezien vanuit de Malediven achter de Air Force One boven de Atlantische Oceaan te komen!!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/777-200ER#Specifications
14.310 KM voor de -200ER versie dus
Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Valt misschien meer op dan over land? Ik weet niet hoe goed men de radar in de gaten houd in: Somalië > Ethiopië > Soedan > Tsjaad > Niger > Mali > Mauritanië
Wow. En dat met al die data (pings, radar die blijkbaar TOCH dingen opmerkte -zei ik toch; beweringen van Pakistan en India dat ze niets op de radar gezien hebben, zijn an sich geen bewijs voor niet over die landen vliegen, etc.). Wij hebben YT en internetlinks. Zij toegang tot alle data. En nog niks bekend.quote:
Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:25 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Lijkt me dat er in de Sahara ook niet heel veel radars staan opgesteld
Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dus is er een optie om ongezien vanuit de Malediven achter de Air Force One boven de Atlantische Oceaan te komen!!!
Die ping is opgepikt met dit type satellietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was ook een van mijn gedachtes; via Somalie naar de Sahara. Of de Saudische woestijn. Maar dat is te ver vliegen en klopt niet met de ping.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:42 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Om Afrika heen om 'achter' AF1 te gaan vliegen? Krijg je ruwweg zoiets: http://gc.kls2.com/cgi-bi(...)OLOR=navy&MAP-STYLE= Zonder pax/bagage maybe
Die 14xxx km range is met max payload, dus met volle capaciteit aan pax, bagage, vracht..volgetankt maar verder leeg beteked dat de range omhoog gaat. De 777-200LR variant heeft een range van ruim 17000 km, maar het record staat op 21600 km..dus in theorie zou het waarschijnlijk best kunnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ja zoietsals dat binnen 14xxxkm is kan het
Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
De kans dat je vanaf de A9 bij Schiphol met een raketwerper AF1 uit de lucht schiet is groter dan dit - nogal onmogelijk qua voorbereiding en succeskans - idee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ja hoor, met een 777 achter de Air Force 1 aan gaan zitten. Dat is als met een biels een vlieg uit de lucht proberen te slaan. Als dat het plan was hadden ze wel een wendbaarder vliegtuig uitgezocht.
In het Midden Oosten zal dat best meevallen. Meen ook eens gelezen te hebben dat er F16-motoren gejat waren in Israël. Desnoods bouwen die terroristen zo'n ding zelf.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:56 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Een F16 of MIG29 jatten is wel even wat lastiger denk
quote:An IT analyst by profession, Anoop Madhav Yeggina had been scurrying through innumerable images of DigitalGlobe Satellite QB02 over the past few days until he stumbled upon an image which almost took his breath away.
He had found a satellite image of a large aircraft flying very low above the Andaman Islands on March 8 which he believes is the Boeing 777 of Malaysian airlines.
Als dit het vliegtuig is en de info klopt, bevestigt dit wel de vliegroute na het uitvallen van de radargegevens. Dan zou hij dus wel degelijk richting de Maladiven gevlogen kunnen hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.thehindu.com/n(...)e/article5801884.ece
als je nou even verder zoekt vind je meteen dat dit op diverse andere fora al ontkracht isquote:
Nee dat zijn de overgebleven spuitbusdampen van het nachtelijks defacen van de Fyraquote:
Je bent me voorquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef milpek het volgende:
En deze:
http://www.dailymail.co.u(...)ried-stay-radar.html
Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken....quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:29 schreef milpek het volgende:
En deze:
http://www.dailymail.co.u(...)ried-stay-radar.html
Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme jongens, dit kan je toch niet menen? Die Daily Mail komt de OP niet in, dit kan ik vanaf de bank in Colombia debunken....![]()
[ afbeelding ]
The image has surfaced at the same time as the news that Malaysian villagers claim to have seen the missing Malaysian Airlines jet flying over the north east of the country at around the time the aircraft is thought to have made a 'U-turn'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan iemand mij vertellen hoe een vliegtuig (er vliegen er wel ietsje meer over de Aarde) in godsnaam het pad volgend dat getraceerd is, in de richting ~030 (NNO) vliegen???
Bovendien, dit is een satellietfoto??
HET WAS NACHT!!! toen dat vliegtuig verdween.![]()
Mén... wat een onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |