Komt van tomnod. Is er een luchthaven daar ergens, dat het zo laag vliegt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.
Holocaustontkenning is verboden, maar deze shit mag gewoon geproduceerd worden??quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:43 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, wat wil je ook? Vergeleken met de Daily Mail is de telegraaf een topkrant.
ja, de foto komt van tomnod. Tomnod kan er niets aan doen dat een Taiwanese student (EN ALLE ANDEREN) die simpele fouten die ik in 1 post kan zien niet eens opmerken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:45 schreef milpek het volgende:
[..]
Komt van tomnod. Is er een luchthaven daar ergens, dat het zo laag vliegt.
Het probleem is:quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:37 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn dus die 5 airport locaties die in de vluchtsimulator gevonden zijn.
De 2 locaties in op het vasteland (zuid India) lijkt mij niet heel waarschijnlijk. Het risico op gespot te worden is daarvoor te groot.
Volgens eerdere berichten vloog het toestel richting de golf van Bengalen en daarmee zou Sri Lanka (middelste airport) dan nog het meest op koers liggen...
Daar tegenover staan dan weer de ooggetuigen op de Malediven.
Zie boven. Eight heeft een grondige internetsearch gedaan, dank daarvoor namens allen. Hij moet in de OP, maar dat moet Banaan doen en die ligt natuurlijk op 1 oor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Draailamp het volgende:
Is er wat uit die vluchtsimulator gekomen heren?
Ja, goed verhaal was dat. Hebben ze gewoon stiekem voor een goed prijsje verkocht aan de Chinezen, zodat die eens goed de technologie konden bestuderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Meen ook eens gelezen te hebben dat er F16-motoren gejat waren in Israël.
Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem is:
• geen van de locaties correspondeert met een plek op die bogen - die ping schijnt echt wel vrijwel onfeilbaar te zijn, al blijft het vaag dat er maar 1 is
• we weten niet of dit echt is, of dat het in de media is gebracht zonder enige basis
• Die Maledivers kijken geen tv? Er is geen internet in de lodges van de enorm luxe hotels daar? Niemand wist dat er al een vliegtuig 10 dagen (!) weg was, maar komt nu met een verklaring? Hoeveel ooggetuigen? En in welke staat? Zijn er foto's gemaakt? Iedereen heeft een smartphone.
• Dat Zaharie geoefend heeft op Diego Garcia, Sri Lanka, de Malediven en India, wil natuurlijk niet zeggen dat hij niet kan afwijken van zijn testvluchten (hij weet ook wel dat de pliesie zijn computertje gaat checken), het is dus slechts een aanwijzing, maar in mijn ogen een die uitgesloten wordt door een harder datapunt; die ping.
Het klopt allemaal niet met elkaar. Of het is allemaal een fraude, maar hoe kunnen ze die connecties nou niet maken? Het kan onmogelijk allemaal waar zijn.
Ok, dan geloof ik het.quote:
Dat verhaal wordt verteld. Zie de OP, waar het uitgelegd staat (17 maart). Ik geloof er niet in, zie 2 topics terug.quote:dat et rook in de cabine was; kortsluiting.
Hoe ze dat weten?!?!
Weer lekker tegenstrijdig allemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.
Verder las ik dat CNN zei dat er op de sim van de piloot geen verdachte vluchtpatronen waren aangetroffen.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2
Zoals eerder werd gezegd, er zijn legio verklaringen waarom die piloot omliggende vliegvelden in zijn sim gehad kan hebben (professionele interesse/oefeningen/trainingen/voor de lol want gek van vliegen)
Een kennis van draailamp, dan moet het wel waar zijnquote:
Dus eerst publiceren de VSAmerikaanse media dingen die de Maleise overheid ontkent en dan publiceren de Maleiers eindelijk iets, en dan is het weer niet waar volgens de VSAmerikanen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn meer pings, van elk uur. Er is alleen data van de laatste vrijgegeven. Waarschijnlijk valt de route af te leiden uit het patroon dat ontstaat uit de gehele dataset.
Verder las ik dat CNN zei dat er op de sim van de piloot geen verdachte vluchtpatronen waren aangetroffen.
http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t2
Zoals eerder werd gezegd, er zijn legio verklaringen waarom die piloot omliggende vliegvelden in zijn sim gehad kan hebben (professionele interesse/oefeningen/trainingen/voor de lol want gek van vliegen)
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Draailamp het volgende:
Speculeren begint nu her en der bizarre vornen aan te nemen
Hoe kan je nou een route afleiden uit een dataset met pings van één satelliet? Het enige wat je kan zien is af het vliegtuig dichterbij of verderaf van de satelliet komt maar niet vanuit of in welke richting.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:08 schreef Unstoppable het volgende:
Er zijn inderdaad 5 vliegvelden daar in de buurt die de piloot op zijn simgame had staan. Klopt, maar volgens officials zijn in de simdata geen verdachte patronen gevonden. Als de piloot de game had gebruikt om zijn zelfmoordroute uit te stippelen dan hadden ze dat gezien in de historie van het spel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus eerst publiceren de VSAmerikaanse media dingen die de Maleise overheid ontkent en dan publiceren de Maleiers eindelijk iets, en dan is het weer niet waar volgens de VSAmerikanen.
Ik ga nog steeds uit van die ping.
Maar met de dag wordt het "zelfmoord/naspelletjespelendezeeindonderenscenario" waarschijnlijker, want er is nog niets gespot in de Gobi, een kaarsvlakke woestijn die je in een paar dagen met een redelijke mankracht uitgekamd hebt...
En zo kun je een projectie maken van iig een ruwe aanduiding, zeker niet exact. Ze weten iig per ping de hoek die de sateliet moest maken met het vliegtuig (de rode lijn met een nauwkeurigheid van zon 100km eromheen dacht ik). Meerdere van die pings op verschillende tijdstippen leveren richtingsindicatie op van het vliegtuig. Het analiseren en samenvoegen van die data en een goede schatting hiermee maken zal vast moeilijk zijn en tijd kosten want anders hadden ze dit wel vrijgegevenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe kan je nou een route afleiden uit een dataset met pings van één satelliet? Het enige wat je kan zie is af het vliegtuig dichterbij of verderaf van de satelliet komt.
Maar dat is het punt; publicatie van "aanwijzingen" is volledig onbetrouwbaar. We hebben de "harde" datapunten (radar Straat Malakka en ping om 08:11), verder roddels, beweringen en tegengesproken non-nieuws.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad 5 vliegvelden daar in de buurt die de piloot op zijn simgame had staan. Klopt, maar volgens officials zijn in de simdata geen verdachte patronen gevonden. Als de piloot de game had gebruikt om zijn zelfmoordroute uit te stippelen dan hadden ze dat gezien in de historie van het spel.
Verder lijkt het me sterk dat er niet gekeken is naar die vliegvelden direct nadat het bekent werd dat er een vliegtuig was vermist. Ik neem aan dat dit geen kleine lullige veldjes zijn die een toestel van dat formaat aankunnen. Er zouden records zijn van een vliegtuig dat opeens onverwacht daar lande en het iets waar als eerste is naar gekeken.
Het lijkt er meer op dat de info die naar buiten komt met betrekking tot die piloot zijn simgame en het feit dat hij die vliegvelden erin had geladen er op wijzen dat het geen zelfmoord van de piloot was. Dat zou hij toch wel op zijn simgame hebben uitgestippeld wat zijn zelfmoord route zou zijn dan en wat trail runs hebben gedaan.
Het is maar wat je onder mislukking verstaat. Ik vermoed dat de piloot bewust allerlei dwaalsporen heeft uitgezet zodat het vinden van het vliegtuig zolang mogelijk duurt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:
In het laatste scenario zit een grote component van "mislukking" (en dan in zee storten want die is nou eenmaal veel groter). Als ze het niet gehaald hebben, de kapers (ik verdenk crew, piloten en misschien wat politieke medestanders onder de passagiers), dan vinden we Zaharie geland in de Soendatrog ofzo.
Was zijn werkgever zo belangrijk voor Zaharie om dood te willen?? Echt? Die man leefde voor vliegen, dat blijkt uit alles. Ook zijn collega's en vrienden beschreven hem als een aardige, stabiele man, dat voor mij overeenkomt uit een filmpje dat inmiddels van YT is verwijderd.... Hij legde daarin uit hoe je een airco aanlegde...quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:32 schreef eight het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder mislukking verstaat. Ik vermoed dat de piloot bewust allerlei dwaalsporen heeft uitgezet zodat het vinden van het vliegtuig zolang mogelijk duurt.
Ondertussen ligt het vliegtuig al dagen op de bodem van de diepe Indische oceaan.
Motief is wellicht een wraakactie richting werkgever of gewoon mediageilheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door El_Matador op 19-03-2014 03:05:35 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nu pas?quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:25 schreef Draailamp het volgende:
Speculeren begint nu her en der bizarre vornen aan te nemen
De oppositie leider Anwar Ibrahim is hoogstwaarschijnlijk geen homofiel. Er is geen enkele aanwijzing in die richting, los van de 'sodomy allegation'. Die zaak klopt echter van geen kanten, met getuigen die hun verklaringen wijzigen en DNA materiaal dat niet klopt. Anwar is daarom al eerder vrijgesproken in deze zaak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 02:41 schreef El_Matador het volgende:
Maar om die homopoliticus niet (behalve als hij zelf homo is, wat nog zou kunnen) en een vrouw en kinderen als "conservatieve" Maleier achterlaten lijkt me ook heel onwaarschijnlijk.
Goed dat je dit duidelijk maakt. Ik zag die man in een filmpje voorbij komen en het leek me al helemaal geen homo. Pff, wat een waninformatie wordt er toch de wereld in geslingerd...quote:Op woensdag 19 maart 2014 05:54 schreef jaco het volgende:
[..]
De oppositie leider Anwar Ibrahim is hoogstwaarschijnlijk geen homofiel. Er is geen enkele aanwijzing in die richting, los van de 'sodomy allegation'. Die zaak klopt echter van geen kanten, met getuigen die hun verklaringen wijzigen en DNA materiaal dat niet klopt. Anwar is daarom al eerder vrijgesproken in deze zaak.
De zaak wordt op de achtergrond hoogstwaarschijnlijk gedirigeerd door aanhangers van de regerende UMNO partij met als doel de tijd en energie van Anwar af te leiden en hem in diskrediet te brengen als politicus.
Als je wat verder leest op zijn wikipedia pagina, kom je bij de "Hidden sex tape allegation". Hierin zou Anwar, die blijkbaar toch weer heterosexueel is, een prostituee bezoeken terwijl hij ongemerkt gefilmd werd met een beveiligingscamera. Ik heb die tape gezien en het is overduidelijk een setup met een acteur.
Maleisie is nog een ontwikkelingsland. Met dit soort middelen wordt politiek bedreven. Om de "Hidden sex tape allegation" kun je hard lachen, de 'sodomy allegation' is helaas voor Anwar veel lastiger om te ontkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |