Fixed, 't is een travestiet zeggen ze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Fred_B het volgende:
Een Oostenrijkse man met een ingekleurde baard, die serieus genomen wil worden. Interessante manier om aan het ESF deel te nemen.![]()
Wel een mooi liedje trouwens, dat gezongen door een Azerbeidzjaanse (echte) vrouw ongetwijfeld zou scoren.
Me too. Dus ik gun het hem.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem/haar heel tof/aandoenlijk bij Life4you
Liedje is ook in orde
viva la diva won ook ooit... En Lordi .quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef APK het volgende:
Zou wmb zo in Jesus Christ Superstar kunnen, niet slecht, maar of het veel punten gaat krijgen?
Zou zomaar een Bond themesong kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:03 schreef Unites het volgende:
Mooi he...
Lijkt een beetje op Skyfall (Adele)?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zou zomaar een Bond themesong kunnen zijn ja
En waarom kan je er niet naar kijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef marcodej het volgende:
Ik kan er niet naar kijken, maar dit gaat gewoon winnen.
Het klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet naar kijken?
Omdattie het raar vindt dat iemand met een vrouwenuiterlijk ook een baard heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet naar kijken?
Als je er niet naar kan kijken ben je misschien zelf niet zeker over je seksualiteit? Thomas Neuwirth probeert met "Conchita Wurst" een duidelijk statement te maken.quote:
Tja en sommige mensen hebben flaporen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omdattie het raar vindt dat iemand met een vrouwenuiterlijk ook een baard heeft
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je er niet naar kan kijken ben je misschien zelf niet zeker over je seksualiteit?
Nee. Wel triest overigens als het waar is dat Wit-Rusland dat optreden op zwart heeft gegooid en niet uitgezonden is.quote:
Ach dat is twisten om des keizers baardquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Zonder baard maakt dit een enorme kans... met baard knapt Oost-Europa er echt op af...
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 08-05-2014 om 23:28:31Gerucht dat Conchita (Oostenrijk) niet is uitgezonden in Wit-Rusland is niet waar, zojuist bevestigd door Ebu #Kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Samen met Noorwegen idd de beste bijdrage van deze avond.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Met afstand de beste bijdrage vanavond
Zou Witrusland dan gewoon diskwalificerenquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:34 schreef KoningPils het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 08-05-2014 om 23:28:31Gerucht dat Conchita (Oostenrijk) niet is uitgezonden in Wit-Rusland is niet waar, zojuist bevestigd door Ebu #Kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Mooi. Toch zou een extra bevestiging van eigenlijke kijkers wel fijn zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:34 schreef KoningPils het volgende:
Helaas wel, het is echt een heel sterk nummer...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Zonder baard maakt dit een enorme kans... met baard knapt Oost-Europa er echt op af...
Ik ben volgens mij de enige die dit niet zo goed vindquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
Het beste optreden van de avond vind ik!Mag van mij wel om de winst strijden.
En inderdaad; baard of geen baard, het nummer is gewoon goed en ook heel goed gezongen.
Not gonna happenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:27 schreef WhiteBeard het volgende:
Die gaat zaterdag mooi afgeserveerd worden als de oost Europese landen mogen stemmen
Nee hoor, totaal wanstaltige vertoning. Eentje die verlegen om aandacht zitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige die dit niet zo goed vind
onwaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef WhiteBeard het volgende:
Volgens berichten op Twitter zond Wit Rusland zijn deelname niet eens uit
Als je er objectief naar kijkt wordt dit nummer 16e oid..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:13 schreef BB-King het volgende:
Op zich een goed nummer en over de performance valt ook weinig op te merken. Maar verder mag ik toch hopen dat dit niet wint. Het statement van Nederland om eindelijk eens kwaliteit artiesten naar het ESC te sturen, neemt toch wat glans af als je dadelijk 2de wordt achter een travestiet met een baard als gimmick. Wordt ook wel overdreven veel aandacht aan gegeven.
Welkom in het politiek correcte Europa. Daar moeten homo's of jurken met baarden winnen want dat is goed voor ons.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:13 schreef BB-King het volgende:
Op zich een goed nummer en over de performance valt ook weinig op te merken. Maar verder mag ik toch hopen dat dit niet wint. Het statement van Nederland om eindelijk eens kwaliteit artiesten naar het ESC te sturen, neemt toch wat glans af als je dadelijk 2de wordt achter een travestiet met een baard als gimmick. Wordt ook wel overdreven veel aandacht aan gegeven.
De gehele gay scene zal wel stemmen op deze verschrikking.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:39 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Welkom in het politiek correcte Europa. Daar moeten homo's of jurken met baarden winnen want dat is goed voor ons.
De verhouding hetero/homo is nog altijd 10/1, maar we zjjn gewaarschuwd. Niet te veel kritiek of je staat voor de rechter wegens homophobie. Dan verdwijnen al die oproepen tot tolerantie als sneeuw voor de zon en wordt duidelijk dat die claim van tolerantie een eenrichtingstraat is.
Die drag queen uit Oostenrijk is een zielig figuur. Punt
Lordi won ook, dus dat heeft niets met minderheidsgroepen te maken..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:13 schreef BB-King het volgende:
Ach ga toch heen joh moraalridder. Er staat één of andere klojo in een vrouwenoutfit. Met jouw gedachtegang mag de minister-president, een rechter of een politieagent ook lekker in vrouwenoutfit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef B83 het volgende:
Het stuit me tegen de borst en het moet van mijn hart af:
in alle berichtgeving die ik lees over ESF gaat het heel de tijd over de vrouw met de baard, de travestiet,... maar bitter weinig over het nummer... Dat toont toch nog maar eens aan hoe bekrompen onze 'vrije' West-Europese samenlevingen zijn.
Ik beschouw de baard niet als een Gimmick (Conchita 'bestaat' al meer dan 3 jaar ondertussen) maar als een uiting van iemand die is wie hij is en daar ook dapper voor uitkomt.
Over muzikale smaak kan gediscussieerd worden, maar over stemsterkte en toonvastheid kan je objectief oordelen en daarin blinkt ze uit.
Het feit dat griekenland doorgaat met een catchy refreintje maar totaal ineenstuikende, amper gezongende strofe máár een trampoline vind ik vele malen frappanter dan een vrouw met een baard.
Live and let live
Als jij dat beeld weerzinwekkend mag vinden, mag ik jou bekrompen vinden, toch? Jij vindt dat gewoon smerig om te zien, ik vind jou gewoon een aansteller.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ach ga toch heen joh moraalridder. Er staat één of andere klojo in een vrouwenoutfit. Met jouw gedachtegang mag de minister-president, een rechter of een politieagent ook lekker in vrouwenoutfit.
Er zijn ook genoeg mensen die zo'n beeld weerzinwekkend vinden, waaronder ik. Wie ben jij dan om te bepalen of dat 'bekrompen' is of niet? Ik vind het gewoon smerig om te zien ook. En het nummer is ook niet bijster goed. Een wijvensong door een vent, gaat gewoon niet.
Ja en wie de fuck ben jij om dat 'bekrompen' te vinden? Ik vind het gewoon achterlijk om op zo'n groot podium als een idioot te verschijnen. Minachting naar een groot deel van de kijker die geïnteresseerd zijn in nummers en niet van die wanvertoningen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Als jij dat beeld weerzinwekkend mag vinden, mag ik jou bekrompen vinden, toch? Jij vindt dat gewoon smerig om te zien, ik vind jou gewoon een aansteller.
Ik vind het overigens een prima nummer en goed gezongen, maar het is niet mijn favoriet om te winnen. Ik snap niet dat er zoveel jaar na bijvoorbeeld Dana International nog zoveel ophef hierover is.
Onzin. Die gozer mag zich van mij als een vrouw verkleden. Maar als men ervoor kiest om dit voor het oog van heel europa op de tv te gooien dan ga je mij ermee lastig vallen. Het kan me ook te vrij worden hè.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:04 schreef B83 het volgende:
Ik denk dat de bovenstaande discussie mijn punt meer dan genoeg verdedigt. No more comments needed.
Ja en wie de fuck ben jij om dat smerig te vinden?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja en wie de fuck ben jij om dat 'bekrompen' te vinden? Ik vind het gewoon achterlijk om op zo'n groot podium als een idioot te verschijnen. Minachting naar een groot deel van de kijker die geïnteresseerd zijn in nummers en niet van die wanvertoningen.
Ik stel me helemaal niet aan. Zich verkleden als een wijf doet die gozer maar lekker thuis. Welke bozo verzint het om dit in te zenden? gvd zeg.
Bon, dus zolang iedereen zich aan jou smaak aanpast heb je geen problemen met vrijheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Die gozer mag zich van mij als een vrouw verkleden. Maar als men ervoor kiest om dit voor het oog van heel europa op de tv te gooien dan ga je mij ermee lastig vallen. Het kan me ook te vrij worden hè.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ja en wie de fuck ben jij om dat smerig te vinden?
Gezien het feit dat het nummer enorm hoog staat in de peilingen, is een groter deel van de kijkers wel geïnteresseerd in dit soort acts, waarvan ook jij weet in elk geval sinds 1998 dit type langskomt bij het songfestival. Zet gewoon je tv uit als je het niet aankan.
Achja smaak, smaak. 30 jaar geleden werd je het gekkenhuis ingepleurd als je er zo bijliep en was je er binnen het jaar weer vanaf. En nu moet dit allemaal maar kunnen etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bon, dus zolang iedereen zich aan jou smaak aanpast heb je geen problemen met vrijheid.
Duidelijk.
Je weet dat niemand je verplicht om te kijken?
Je kan er ook voor kiezen om niet te kijken natuurlijk...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Die gozer mag zich van mij als een vrouw verkleden. Maar als men ervoor kiest om dit voor het oog van heel europa op de tv te gooien dan ga je mij ermee lastig vallen. Het kan me ook te vrij worden hè.
Tieten bloot?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef B83 het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen om niet te kijken natuurlijk...
Wat te vinden van een Poolse jongedame die met haar tieten bijna bloot boter probeert te maken en even met de tong langs de lippen gaat...
Ach gos, krijg je natte dromen van travestieten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tieten bloot?stevige boezem die wat zichtbaar was. Heeft meer amusementswaarde dan een dwaas in een jurk.
En hoezo moet ik dan maar niet meer kijken? Wat dacht je ervan dat soort gespuis van de tv weren?
Nee meer een anti-climax.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gos, krijg je natte dromen van travestieten?
Slepen je knokkels over de vloer als je loopt?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee meer een anti-climax.
Was ik maar 50 jaar later geboren. Dan was de wereld zo 'full of pussy' dat ik er zo met een dikke tank doorheen reed.
Nee, mijn edele fallus wel. Ook goed?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Slepen je knokkels over de vloer als je loopt?
als het nou berevals klonk, zou je van mij zo gelijk krijgen, maar het is een lied dat prima gezongen wordt en staat als een huis.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:13 schreef BB-King het volgende:
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef B83 het volgende:
in alle berichtgeving die ik lees over ESF gaat het heel de tijd over de vrouw met de baard, de travestiet,... maar bitter weinig over het nummer... Dat toont toch nog maar eens aan hoe bekrompen onze 'vrije' West-Europese samenlevingen zijn.
Ik beschouw de baard niet als een Gimmick (Conchita 'bestaat' al meer dan 3 jaar ondertussen) maar als een uiting van iemand die is wie hij is en daar ook dapper voor uitkomt.
Over muzikale smaak kan gediscussieerd worden, maar over stemsterkte en toonvastheid kan je objectief oordelen en daarin blinkt ze uit.
Het feit dat griekenland doorgaat met een catchy refreintje maar totaal ineenstuikende, amper gezongende strofe máár een trampoline vind ik vele malen frappanter dan een vrouw met een baard.
Live and let live
zit er maar 1 zender op je tv? je hoeft niet te kijken toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe dan ook, of je het nu wilt zien of niet, dat figuur wordt je wel opgedrongen. Dan kan je wel zappen maar dat is symptoombestrijding.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zit er maar 1 zender op je tv? je hoeft niet te kijken toch?
je uitknop is ook kapot? gewoon de stekker uit het stopcontact wil ook helpen !quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe dan ook, of je het nu wilt zien of niet, dat figuur wordt je wel opgedrongen. Dan kan je wel zappen maar dat is symptoombestrijding.
Wat een bullshit is dit zeg. Dit is hetzelfde als tijdens een uitzending van (een kinderprogramma) ineens een harde penis vol in beeld te brengen. Bevalt het niet dan zap je toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je uitknop is ook kapot? gewoon de stekker uit het stopcontact wil ook helpen !
Natuurlijk wordt het niet opgedrongen. Je kijkt er zelf naar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe dan ook, of je het nu wilt zien of niet, dat figuur wordt je wel opgedrongen. Dan kan je wel zappen maar dat is symptoombestrijding.
Die was idd ook geweldig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap die ophef niet zo. De Oekraine heeft toch ook ooit eens een man in een jurk naar het ESF gestuurd? Toen hoorde je er niemand over. Oke, hij had geen baard, maar verder zie ik geen verschil.
Nog steeds een van mijn favorieten trouwensTANZEN!
Je spreekt mij er toch ook op aan? Dan poog je er toch wat aan te doen? Je pakt het probleem aan bij de wortel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt het niet opgedrongen. Je kijkt er zelf naar.
Anders zou ik hier hard kunnen maken dat jouw mening hier aan mij wordt opgedrongen en dat ik dat niet vind kunnen. Kan ik wel gewoon dit topic niet meer openen, maar dat is symptoombestrijding.
Verschil is dat ik, in principe, niet vind dat je het niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je spreekt mij er toch ook op aan? Dan poog je er toch wat aan te doen? Je pakt het probleem aan bij de wortel.
Het doet mij een beetje denken aan de 'freak show' die je vroeger bij het circus zag. En dan zendt men dat in bij een festival die moet staan voor Europa als eenheid, en moet er maar een statement worden gemaakt. Ik vind het echt heel erg jammer dat dat kan. Eigenzinnigheid moet uiteraard voortleven, maar er zijn ook minder oppervlakkige en schunnige manieren om een statement te maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Verschil is dat ik, in principe, niet vind dat je het niet mag zeggen.
Je zult mij niet horen eisen dat mensen zoals jij maar niet meer op het internet zouden mogen, omdat ik anders ongewenst dit soort dingen te lezen krijg.
Natuurlijk heb ik liever niet dat dit soort dingen gezegd worden, niet omdat het niet gezegd mag worden, maar omdat men er niet zo over denkt. Zou ik een stuk prettiger vinden.
Van mij mag je dit dus best zeggen, ook hier, net zoals wij daar op deze manier op mogen reageren. Is ook iets waar je rekening mee moet houden wanneer je dit soort meningen verkondigd in een topic als dit.
het nummer wint, niet de artiest.. Officieelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef TLC het volgende:
Als dit nummer zou winnen betekent het dus dat gewoon ieder land een vent verkleedt als vrouw naar het songfestival moet sturen want dan heb je gegarandeerd succes.
Het nummer is prima daar niet van, zelfs een van de beste van het ESF, maar toch.
Wow, het dikgedrukte weerspreekt de eerste uitspraak iig prachtig.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:58 schreef TLC het volgende:
Als dit nummer zou winnen betekent het dus dat gewoon ieder land een vent verkleedt als vrouw naar het songfestival moet sturen want dan heb je gegarandeerd succes.
Het nummer is prima daar niet van, zelfs een van de beste van het ESF, maar toch.
ik zeg dus ook een van dequote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wow, het dikgedrukte weerspreekt de eerste uitspraak iig prachtig.
Dit gaat, mag en kan niet winnen. Dat zou schandalig zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef Peter het volgende:
[..]
het nummer wint, niet de artiest.. Officieel
Haha Lordi is het wel met je eens denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef Peter het volgende:
[..]
het nummer wint, niet de artiest.. Officieel
Vergeet je pilletjes niet voor je hart zaterdag, en hier speciaal voor jouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit gaat, mag en kan niet winnen. Dat zou schandalig zijn.
Europa als eenheid is an sich al een statement te noemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan de 'freak show' die je vroeger bij het circus zag. En dan zendt men dat in bij een festival die moet staan voor Europa als eenheid, en moet er maar een statement worden gemaakt. Ik vind het echt heel erg jammer dat dat kan. Eigenzinnigheid moet uiteraard voortleven, maar er zijn ook minder oppervlakkige en schunnige manieren om een statement te maken.
En het werkt mijns inziens niet bevordelijk als je dan de verschillen blootlegt tussen mensen, dmv een travestiet op het podium toelaat. Kijk liever naar overeenkomsten.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Europa als eenheid is an sich al een statement te noemen.
Nu doet er iemand mee die heel treffend laat zien dat die eenheid nog helemaal niet zo hecht is als iedereen graag doet geloven.
Gewoon aandacht zoeken en een wil om te shockeren. Bij dat soort lieden spoort er wel meer niet tussen de oren. Het is geen "ze", maar een kerel met een piemel die hij moet verstoppen achter die jurk anders ziet het er helemaal zielig uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef B83 het volgende:
Live and let live
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zou een epische devaluatie betekenen.quote:
vocaal was het anders dik in orde, en volgens mij is dat ook de doelstelling van een Song festivalquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zou een epische devaluatie betekenen.
Mwah, het was een typisch vrouwennummer ingezongen door een vent. Ik vond het helemaal niet zo fantastisch tbh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vocaal was het anders dik in orde, en volgens mij is dat ook de doelstelling van een Song festival
Volledig mee eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa zeg...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zonder baard is het écht een moppie...quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Tik em aanquote:
Omdat dit dan een cross-gender dress up party wordt. En dit is totaal niet verenigbaar met een zelfrespecterend europaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou jaaaaaaaaaaaa zeg...Het was een prachtlied en een prachtstem, dus waarom niet?
Ik ben verliefd, wat een lekker dingquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Zonder baard is het écht een moppie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
écht heh?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben verliefd, wat een lekker ding
Ach, wij doen ook wel eens idioot en dan sturen we iemand met een indianentooi of een draaiorgelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat dit dan een cross-gender dress up party wordt. En dit is totaal niet verenigbaar met een zelfrespecterend europa. Doe maar normaal, is al gek genoeg.
Helemaal het soort trutje waar deze knorrige beer als een blok voor kan vallen.quote:
Inderdaad. Dat zo'n persoon samen met anderen maar een gay/transseksuelen/drag queen ESF organiseren in een donker hol. Kunnen ze misschien die kalkoen van Ierland ook uitnodigenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat dit dan een cross-gender dress up party wordt. En dit is totaal niet verenigbaar met een zelfrespecterend europa. Doe maar normaal, is al gek genoeg.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal het soort trutje waar deze knorrige beer als een blok voor kan vallen.
Jaja, het ESF is ook gestorven in 1998 toen Dana International won, nietwaar?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef WhiteBeard het volgende:
Kijk alleen maar naar de achternaam van dat wanstaltig gedrocht. Die doet dat niet om een statement te maken. Die doet dat alleen om aandacht te zoeken en om te shockeren. Als het die gast menens was had ie wel een andere naam gekozen.
Aldus WhiteBeard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef WhiteBeard het volgende:
Kijk alleen maar naar de achternaam van dat wanstaltig gedrocht. Die doet dat niet om een statement te maken. Die doet dat alleen om aandacht te zoeken en om te shockeren. Als het die gast menens was had ie wel een andere naam gekozen.
Ze wordt écht wel serieus genomen hoor, maar misschien niet door een paar bekrompen lieden,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:32 schreef WhiteBeard het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZneh!IcVyGokT1Dy5Y/quote:"Ze ziet eruit als een act, maar gedraagt zich als een gewone deelnemer”, zegt Songfestivalexpert René Romkes. "Wij zien haar als een fenomeen, maar zo ziet zij zichzelf totaal niet. Ze vindt zichzelf gelijkwaardig aan deelnemers als Ilse en Waylon.” Van haar optreden wil Wurst bewust ook geen kitcherige travestie-act maken, maar gewoon een optreden zoals ze dat zelf het mooist vindt. Waarom ze dan wel een baard laat staan? Omdat ze zegt haar uiterlijk nodig te hebben om haar boodschap te verkondigen: dat iedereen moet kunnen zijn wie hij (of zij!) wil zijn. En die boodschap lijkt op het Songfestival niet tegen dovemansoren gezegd. Overal waar ze binnen komt, krijgt ze groot applaus. Of zoals Romkes het zegt: "Iedereen is dol op Conchita.”
doen! dan gooien we alle eurosongbagger lekker op een hoopje samen met alles wat niet cisgender heteronormatief is en gooien we er een lucifertje bij!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zo'n persoon samen met anderen maar een gay/transseksuelen/drag queen ESF organiseren in een donker hol. Kunnen ze misschien die kalkoen van Ierland ook uitnodigen
Toen is het ESF inderdaad gestorven. En nu krijgt het lijk ieder jaar opnieuw een schop na van verschillende idioten die van morbide debieligheid houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jaja, het ESF is ook gestorven in 1998 toen Dana International won, nietwaar?
Ik krijg van jou erg het idee dat jij een female- to male transgender bent. Of een travestiet. Met je verdedigende reacties.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef B83 het volgende:
[..]
doen! dan gooien we alle eurosongbagger lekker op een hoopje samen met alles wat niet cisgender heteronormatief is en gooien we er een lucifertje bij!
ik verdedig graag een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn en waar een hoop Lordi-monsters die weigeren hun gezicht te laten zien meer ok worden bevonden dan een jongeman die zichzelf toont zoals ie zich wil tonen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik krijg van jou erg het idee dat jij een female- to male transgender bent. Of een travestiet. Met je verdedigende reacties.
Jij bent mijn heldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zo'n persoon samen met anderen maar een gay/transseksuelen/drag queen ESF organiseren in een donker hol. Kunnen ze misschien die kalkoen van Ierland ook uitnodigen
En jij bent necrofiel dusquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toen is het ESF inderdaad gestorven. En nu krijgt het lijk ieder jaar opnieuw een schop na van verschillende idioten die van morbide debieligheid houden.
Iedereen die die kerel als een vrouw ziet heeft al een probleem met onderscheid makenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze wordt écht wel serieus genomen hoor, maar misschien niet door een paar bekrompen lieden,
tja, je kan niet alles hebben...
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZneh!IcVyGokT1Dy5Y/
Hee, het ESF is al decennia lang van de homo's, frustie figuren als jij komen gatecrashenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat je haar als vrouw hoeft te zienquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Iedereen die die kerel als een vrouw ziet heeft al een probleem met onderscheid maken
Even for the record: het is een kerel in een jurkquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat je haar als vrouw hoeft te zienze is zoals ze is...
En jij bent een stuk verdriet, Piet.quote:
Ja, nou en?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even for the record: het is een kerel in een jurk
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even for the record: het is een kerel in een jurk
I think it is quite obscene,quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En jij bent een stuk verdriet, Piet.
Het is geen ze. Het is een HIJquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat je haar als vrouw hoeft te zienze is zoals ze is...
Dat is zeer triest. En het is jammer dat zo'n verafschuwing ons weldenkende mensen demoniseert. En over de rug van het ESF bekend wil worden door zo'n "Shock" identiteit.quote:
Autistjes hebben het daar moeilijk mee.quote:
Hihiquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is zeer triest. En het is jammer dat zo'n verafschuwing ons weldenkende mensen demoniseert. En over de rug van het ESF bekend wil worden door zo'n "Shock" identiteit.
dat vind ik dan weer wat minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autistjes hebben het daar moeilijk mee.
precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
En dan wint hij niet door de baard, maar door het toffe nummer, de geweldige live zang, de mega uitstraling, de sympathie en wellicht 'de boodschap'. Al met al vind ik het een goed en slim pakket, zou verdiend zijn als hij wint.
Wat pas erg zou zijn is als het zou winnen en het was een slecht gezongen rotnummer.
Dan zou het puur door de baard komen. Nu niet het geval.
Amen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
En dan wint hij niet door de baard, maar door het toffe nummer, de geweldige live zang, de mega uitstraling, de sympathie en wellicht 'de boodschap'. Al met al vind ik het een goed en slim pakket, zou verdiend zijn als hij wint.
Wat pas erg zou zijn is als het zou winnen en het was een slecht gezongen rotnummer.
Aaaach piet, wat ben je toch ook een stuk verdriet, ofniettan?quote:
Jij bent wel een kenner...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef WhiteBeard het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij te vaak commentaar op zijn worst gekregen. Ik ben benieuwd wat voor tactiek hij gebruikt om zijn worst met gehaktballen te camoufleren in zo'n strakke jurk. Snip en Snap die hadden tenminste ruime jurken
Het eerste waar hij duidelijk naar keek.quote:
Het was niet z'n broer...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het eerste waar hij duidelijk naar keek.
Heb jaren voor een iers bedrijf gewerkt, die mogen idd afvallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef FANN het volgende:
Conchita Wurst stoot door naar finale, Israël en Ierland verrassende afvallers
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140508_01097411
Ja, ik heb hier nog een DVD serie van Snip en Snapquote:
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier nog een DVD serie van Snip en Snap
André van Duin had ook nog eens zo;n act, die vind ik nog steeds grappigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...
http://www.dichtbij.nl/am(...)n-de-nachtegaal.aspxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef WhiteBeard het volgende:
Ooit wel eens een nachtegaal gehoord in het echt? Die vogels klinken totaal anders
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
André van Duin had ook nog eens zo;n act, die vind ik nog steeds grappig![]()
effe zoeken
Die wurstenmacher uit Oostenrijk is al lang niet origineel meer nee. Snip en Snap begonnen daar al na de oorlog mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...
O, dus het gaat er om dat het niet origineel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die wurstenmacher uit Oostenrijk is al lang niet origineel meer nee. Snip en Snap begonnen daar al na de oorlog mee.
Nou dan, je moet gewoon niet zo zeuren, en dan luister je maar met je ogen dicht, dan kan je niet ontkennen dat het een héél mooi liedje is en een kei van een stemquote:
Ja...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:12 schreef Greys het volgende:
Ja nee, vrouwen in korte rokjes, powerballads etc. zijn gelukkig wél nog heel origineel op het songfestival
Ik zit er wel aan te denken om een Poolse landdag te organiseren, maar dat terzijde...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja...Tetten willen ze zien, dat ik dáár nou niet aan dacht
Er zijn nog geregeld nieuwe James Bond-films met dit zoveel nieuwe Bond-tunes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Snip en Snap waren komedianten. Dat is die worstenbakker uit Oostenrijk toch niet? Als het gaat om het genre wat HIJ zingt? Ook niet erg origineel.
Dus je hebt geen moeite met dequote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:15 schreef WhiteBeard het volgende:
Snip en Snap waren komedianten. Dat is die worstenbakker uit Oostenrijk toch niet? Als het gaat om het genre wat HIJ zingt? Ook niet erg origineel.
Het hele "plaatje" van die worstenbakker is wanstaltig en het heeft ook niks met een bepaalde boodschap te maken, alleen maar aandacht zoeken en shockeren is zijn motto. Hopelijk straffen de oost Europese landen die worstenmaker zaterdag af.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus je hebt geen moeite met demaar je vindt het liedje niet orgineel genoeg?
Ow............ zeg dat dan....
Je vindt haar/hem wanstaltig, dat kan, maar dat het liedje wanstaltig is verzin je er gewoon bijquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Het hele "plaatje" van die worstenbakker is wanstaltig en het heeft ook niks met een bepaalde boodschap te maken, alleen maar aandacht zoeken en shockeren is zijn motto. Hopelijk straffen de oost Europese landen die worstenmaker zaterdag af.
Je punt is duidelijk, je vind het lied niks, je vind de persoon niks, je vind het statement niks.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Het hele "plaatje" van die worstenbakker is wanstaltig en het heeft ook niks met een bepaalde boodschap te maken, alleen maar aandacht zoeken en shockeren is zijn motto. Hopelijk straffen de oost Europese landen die worstenmaker zaterdag af.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Vladimir, succes met je leven hier in Nederland.
Ik woon niet in Nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk, je vind het lied niks, je vind de persoon niks, je vind het statement niks.
Dat kan, maar helaas voor jou wordt je mening door het merendeel van deze samenleving niet gedeeld.
Vladimir, succes met je leven hier in Nederland.
Inderdaad. Daarom kan ik op The Common Linnets stemmen. Dat is veel nuttiger dan op zo'n drag queen met issues te stemmen. Gaan jullie maar lekker op die worstenbakker stemmen, dan slinken de kansen voor Ilse en Waylon vanzelfquote:
Het hele ESF is niet nuttig en zeker niet de gewone kneusjes.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:32 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom kan ik op The Common Linnets stemmen. Dat is veel nuttiger dan op zo'n drag queen met issues te stemmen.
If so, so what?quote:Gaan jullie maar lekker op die worstenbakker stemmen, dan slinken de kansen voor Ilse en Waylon vanzelf.
Dit dus. Zo obvious.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Je vindt haar/hem wanstaltig, dat kan, maar dat het liedje wanstaltig is verzin je er gewoon bij
Isn't it obvious?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 17:53 schreef Peter het volgende:
Even een simpel vraagje. Als je een act niet kan waarderen, waarom kom je dan in dit topic en besteed je er flink veel tijd aan? Dat komt mij nogal dubbel over. Er wel telkens zelf voor kiezen er aan te denken en het er over hebben en dan alleen negatief gaan lopen doen. Kun je volgens mij beter je tijd elders verdoen.
Liever die Poolse deernes dan baarden met jurkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Duizend keer liever die Poolse deernes dan baarden met jurkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
wat doe je hier dan precies??quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:45 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Liever die Poolse deernes dan baarden met jurken
[..]
Duizend keer liever die Poolse deernes dan baarden met jurken
OK. Ga jij meneer Worst dan even mailen dat ie er beter mee kan kappen? Het heeft toch immers geen nut?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hele ESF is niet nuttig en zeker niet de gewone kneusjes.
Het maakt geen flikker () uit wie er wint.
Deze draad gaat over die drag queen uit Oostenrijk en zijn liedje. Dan kun je in zo'n openbare draad ook mensen verwachten die hem helemaal niks vinden. Dan krijg je voorts een soort van discussie. Zo werkt dat met een forum vol onderwerpenquote:
Hé, ben je er weer, heb je er naar over gedroomd?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
OK. Ga jij meneer Worst dan even mailen dat ie er beter mee kan kappen? Het heeft toch immers geen nut?
Discussie is prima.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Deze draad gaat over die drag queen uit Oostenrijk en zijn liedje. Dan kun je in zo'n openbare draad ook mensen verwachten die hem helemaal niks vinden. Dan krijg je voorts een soort van discussie. Zo werkt dat met een forum vol onderwerpen
Zucht, weer geen argumenten...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Welk statement. Meneer Worst heeft enkel issues. En mocht ie zaterdag niet winnen dan kan ie altijd de schuld buiten hemzelf leggen. Dat heeft ie perfect bedacht voor zichzelf. Waarschijnlijk een borderline geval. Ga lekker met hem samenwonen. Na een paar weken vlucht je je eigen huis uit.
Dat jij het woord hypocriet durft te gebruiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef WhiteBeard het volgende:
"Polen stuurt hoeren" Heb jij wel door ontzettend hypocriet je klinkt?
Heb jij enig bewijs dat die dames hoeren zijn?
Discussïeren en je mening geven, prima. Die mening 15x herhalen en anderen hun mening niet gunnen is voor mij niet prima. Let een beetje op je bewoording svp.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Deze draad gaat over die drag queen uit Oostenrijk en zijn liedje. Dan kun je in zo'n openbare draad ook mensen verwachten die hem helemaal niks vinden. Dan krijg je voorts een soort van discussie. Zo werkt dat met een forum vol onderwerpen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
Ik denk dat jij meer issues hebt als Meneer Worst als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Welk statement. Meneer Worst heeft enkel issues. En mocht ie zaterdag niet winnen dan kan ie altijd de schuld buiten hemzelf leggen. Dat heeft ie perfect bedacht voor zichzelf. Waarschijnlijk een borderline geval. Ga lekker met hem samenwonen. Na een paar weken vlucht je je eigen huis uit.
Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer issues hebt als Meneer Worst als ik dat zo lees![]()
En dat songfestival moet je gewoon zien als entertainment, niks meer en niks minder,
maar als je er zó niet de lol in van kan zien, ga dan gewoon iets anders kijken joh..
Mooie analyse van meneer Wurst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?
Het meest wrede van dit alles is die man rustig laten doen en niks aan zijn issues laten doen door een psychiater. Ergens in zijn jeugd ging het behoorlijk mis met deze jongen. Daar is niks mee gedaan en nu zitten mensen met weinig inzicht de status quo te cultiveren en het aan te moedigen. De man noemt zich Conchita Worst, omdat het hem een worst is wat men van hem denkt. Dat is echter in het geheel niet waar, want de beste man is op zoek naar waardering, maar als je die hem niet geeft heeft hij het excuus al klaar dat het aan de boze buitenwereld ligt. Niks, het zal mij een worst wezen. De beste man is waarschijnlijk door een trauma in het verleden het spoor bijster geraakt en het spoort niet meer tussen zijn oren. Hij zou beter een goede psychiater zoeken in plaats van het ESF.
En het meest hypcriete wat ik vanmiddag las was '"Polen stuurt hoeren". Als vrouwen erg sexy overkomen is dat hoererij, maar als een man met een baard in een jurk gaat optreden is dat pico bello. Heteroseksualiteit overdrijven is hoererij, maar homoseksualiteit overdrijven is kennelijk kunst.
Het ESF is inderdaad vermaak. Maar ik bepaal gelukkig nog zelf waar ik door vermaakt wil worden. Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
En zijn hond, het arme beestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:19 schreef Andromache het volgende:
Travestie is geen homoseksualiteit en de enige met issues hier ben je zelf
kijk, dat in pas interessante informatie...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
Na zaterdag waarschijnlijk een schrale poepertquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk, dat in pas interessante informatie...![]()
Wat heb je voor soort hond, hoe heet hij/zij en heeft hij/zij een baard?
Laten we het daar maar bij houden, in alle opzichten...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Niks, het zal mij een worst wezen.
Die mindfilters werken goed he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]dat was ook het enige dat ik heb gelezen
![]()
Mogge Piet!
Maar dan wel in jurk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
Als hij vanavond zonder baard op zou treden dan zou die pas echt een statement maken, zo van of je nu wel of geen baard hebt, man of vrouw, gay of geen gay.
Die logica snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja als hij echt een statement wil maken dan moet hij dat zo doen ja idd
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die logica snap ik totaal niet.
Dan is het toch alsnog een travestie act, die jij per se niet wilde?
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Dus op zaterdagavond je vermaken met je hond in de tuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezicht![]()
Dus dan is dat hele punt weg en zou iedereen denken dat het gewoon een vrouw is. Dus als hij dat statement wil maken, heeft hij die baard juist nodig.
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?
Hun vingertje omhoog en griepen en zeiken over hoe anderen naar hun normen moeten leven.
I am a lady, I do lady things..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Omdat ik eigenlijk nooit naar little Britain kijk.
Ik kan het alleen maar eens zijn met deze post.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb het ook nog nooit gezien
Robby zou ik wel doenmaar zonder de jurk
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.
Om speciaal voor dit festival die baard af te scheren en zichzelf dus aan te passen aan iedereen die dat niet normaal vind geeft juist een heel ander, in mijn ogen negatief, statement.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Het grappig is dat jij hier precies doet wat je haar verwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?
Sorry hoor maar hij blijft maar zeikenquote:
Geldt ook voor hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij blijft maar zeiken
ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.quote:
Al zong ie bij de halve finale beter. Een stukje schoot ie wat uit qua stem.quote:
Ok, heb het niet helemaal gezien (plaspauze)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.
zal wel zenuwen zijn. maar ik doe het niet na
Ik vind het primaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef lady-wrb het volgende:
prima toch?
al is het maar om whitebeard te vervelen
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Haha wij zijn hetzelfde.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben gewoon blij met deze uitslag! Tuurlijk, Nederland op 1 was helemaal tof geweest, maar Conchita was mijn tweede favoriet! Top!!! En gelukkig geen Zweden!!!
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef Fred_B het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
Over perversie gesproken, jij moet lang bezig zijn geweest met je hond gisteren...quote:Op zondag 11 mei 2014 03:39 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnen
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:39 schreef Peter het volgende:
Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Exact. Verder werken statements natuurlijk ook altijd wel goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Het lied was goed, zijn stem is prima en de visuele performance en staging van het lied waren totaal uitgedacht, zoals Ilse en Waylon dat ook hebben gedaan
Het feit dat hij met baard in een jurk zingt was het ontbrekende stukje van de puzzel, waardoor het echt memorabel werd.
Oekraine een hamsterwiel, Rusland een wip en Azerbaijan een trapeze... Conchita zijn baard!
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ik had prima vrede met deze winnaar kunnen hebben als hij zich niet zo achterlijk gedroeg. Wat een idioot.
Haha.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.
Dat is hier her en der aan dovemansoren gericht. Over realiteitszin gesprokenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>quote:Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Songfestival staat natuurlijk los van politiek. Ben 't wel met je eens verder.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:05 schreef Jane het volgende:
Tja, en toch zou ik tegen Oostenrijk willen zeggen: Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Ze sturen nu Conchita Europa in om een statement te maken tegen intolerantie, met name tegen homo's en mensen stemmen er op om tegen Poetins anti-homowet te protesteren, maar ondertussen kan Tom in Oostenrijk zelf nog steeds niet met zijn vriend trouwen als hij dat zou willen.![]()
Transseksuelen spelen ook een typetje?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef haatBaard het volgende:
[..]
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>
Precies!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies!
Als hij gewoon als Tom Neuwirth was gegaan had hij vast óók hoog gescoord, hij heeft gewoon een
kei goeie stem, dus ik snap al dat gezeik niet zo
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond het
gewoon een terechte winnaar, baard of geen baard, dat bedoel ik eigenlijk.
Ilse was zéker een terechte tweede trouwens, had óók mogen winnen maar dan had Conchita
toch tweede moeten zijn....
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht wasquote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...
Tja, dan was het gewoon een goeie gok van Oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht was
Haha, tja, dat welquote:Op zondag 11 mei 2014 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, dan was het gewoon een goeie gok van Oostenrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |