Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer issues hebt als Meneer Worst als ik dat zo lees![]()
En dat songfestival moet je gewoon zien als entertainment, niks meer en niks minder,
maar als je er zó niet de lol in van kan zien, ga dan gewoon iets anders kijken joh..
Mooie analyse van meneer Wurst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?
Het meest wrede van dit alles is die man rustig laten doen en niks aan zijn issues laten doen door een psychiater. Ergens in zijn jeugd ging het behoorlijk mis met deze jongen. Daar is niks mee gedaan en nu zitten mensen met weinig inzicht de status quo te cultiveren en het aan te moedigen. De man noemt zich Conchita Worst, omdat het hem een worst is wat men van hem denkt. Dat is echter in het geheel niet waar, want de beste man is op zoek naar waardering, maar als je die hem niet geeft heeft hij het excuus al klaar dat het aan de boze buitenwereld ligt. Niks, het zal mij een worst wezen. De beste man is waarschijnlijk door een trauma in het verleden het spoor bijster geraakt en het spoort niet meer tussen zijn oren. Hij zou beter een goede psychiater zoeken in plaats van het ESF.
En het meest hypcriete wat ik vanmiddag las was '"Polen stuurt hoeren". Als vrouwen erg sexy overkomen is dat hoererij, maar als een man met een baard in een jurk gaat optreden is dat pico bello. Heteroseksualiteit overdrijven is hoererij, maar homoseksualiteit overdrijven is kennelijk kunst.
Het ESF is inderdaad vermaak. Maar ik bepaal gelukkig nog zelf waar ik door vermaakt wil worden. Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
En zijn hond, het arme beestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:19 schreef Andromache het volgende:
Travestie is geen homoseksualiteit en de enige met issues hier ben je zelf
kijk, dat in pas interessante informatie...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
Na zaterdag waarschijnlijk een schrale poepertquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk, dat in pas interessante informatie...![]()
Wat heb je voor soort hond, hoe heet hij/zij en heeft hij/zij een baard?
Laten we het daar maar bij houden, in alle opzichten...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Niks, het zal mij een worst wezen.
Die mindfilters werken goed he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]dat was ook het enige dat ik heb gelezen
![]()
Mogge Piet!
Maar dan wel in jurk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
Als hij vanavond zonder baard op zou treden dan zou die pas echt een statement maken, zo van of je nu wel of geen baard hebt, man of vrouw, gay of geen gay.
Die logica snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja als hij echt een statement wil maken dan moet hij dat zo doen ja idd
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die logica snap ik totaal niet.
Dan is het toch alsnog een travestie act, die jij per se niet wilde?
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Dus op zaterdagavond je vermaken met je hond in de tuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezicht![]()
Dus dan is dat hele punt weg en zou iedereen denken dat het gewoon een vrouw is. Dus als hij dat statement wil maken, heeft hij die baard juist nodig.
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?
Hun vingertje omhoog en griepen en zeiken over hoe anderen naar hun normen moeten leven.
I am a lady, I do lady things..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Omdat ik eigenlijk nooit naar little Britain kijk.
Ik kan het alleen maar eens zijn met deze post.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb het ook nog nooit gezien
Robby zou ik wel doenmaar zonder de jurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |