Discussie is prima.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Deze draad gaat over die drag queen uit Oostenrijk en zijn liedje. Dan kun je in zo'n openbare draad ook mensen verwachten die hem helemaal niks vinden. Dan krijg je voorts een soort van discussie. Zo werkt dat met een forum vol onderwerpen
Zucht, weer geen argumenten...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Welk statement. Meneer Worst heeft enkel issues. En mocht ie zaterdag niet winnen dan kan ie altijd de schuld buiten hemzelf leggen. Dat heeft ie perfect bedacht voor zichzelf. Waarschijnlijk een borderline geval. Ga lekker met hem samenwonen. Na een paar weken vlucht je je eigen huis uit.
Dat jij het woord hypocriet durft te gebruiken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:06 schreef WhiteBeard het volgende:
"Polen stuurt hoeren" Heb jij wel door ontzettend hypocriet je klinkt?
Heb jij enig bewijs dat die dames hoeren zijn?
Discussïeren en je mening geven, prima. Die mening 15x herhalen en anderen hun mening niet gunnen is voor mij niet prima. Let een beetje op je bewoording svp.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Deze draad gaat over die drag queen uit Oostenrijk en zijn liedje. Dan kun je in zo'n openbare draad ook mensen verwachten die hem helemaal niks vinden. Dan krijg je voorts een soort van discussie. Zo werkt dat met een forum vol onderwerpen
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
En dan wint hij niet door de baard, maar door het toffe nummer, de geweldige live zang, de mega uitstraling, de sympathie en wellicht 'de boodschap'. Al met al vind ik het een goed en slim pakket, zou verdiend zijn als hij wint.
Wat pas erg zou zijn is als het zou winnen en het was een slecht gezongen rotnummer.
Dan zou het puur door de baard komen. Nu niet het geval.
Ik denk dat jij meer issues hebt als Meneer Worst als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Welk statement. Meneer Worst heeft enkel issues. En mocht ie zaterdag niet winnen dan kan ie altijd de schuld buiten hemzelf leggen. Dat heeft ie perfect bedacht voor zichzelf. Waarschijnlijk een borderline geval. Ga lekker met hem samenwonen. Na een paar weken vlucht je je eigen huis uit.
Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer issues hebt als Meneer Worst als ik dat zo lees![]()
En dat songfestival moet je gewoon zien als entertainment, niks meer en niks minder,
maar als je er zó niet de lol in van kan zien, ga dan gewoon iets anders kijken joh..
Mooie analyse van meneer Wurst.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Eh, jij noemde een man met een baard in een jurk een "ze", maar dan heb ik issues?
Het meest wrede van dit alles is die man rustig laten doen en niks aan zijn issues laten doen door een psychiater. Ergens in zijn jeugd ging het behoorlijk mis met deze jongen. Daar is niks mee gedaan en nu zitten mensen met weinig inzicht de status quo te cultiveren en het aan te moedigen. De man noemt zich Conchita Worst, omdat het hem een worst is wat men van hem denkt. Dat is echter in het geheel niet waar, want de beste man is op zoek naar waardering, maar als je die hem niet geeft heeft hij het excuus al klaar dat het aan de boze buitenwereld ligt. Niks, het zal mij een worst wezen. De beste man is waarschijnlijk door een trauma in het verleden het spoor bijster geraakt en het spoort niet meer tussen zijn oren. Hij zou beter een goede psychiater zoeken in plaats van het ESF.
En het meest hypcriete wat ik vanmiddag las was '"Polen stuurt hoeren". Als vrouwen erg sexy overkomen is dat hoererij, maar als een man met een baard in een jurk gaat optreden is dat pico bello. Heteroseksualiteit overdrijven is hoererij, maar homoseksualiteit overdrijven is kennelijk kunst.
Het ESF is inderdaad vermaak. Maar ik bepaal gelukkig nog zelf waar ik door vermaakt wil worden. Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
En zijn hond, het arme beestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:19 schreef Andromache het volgende:
Travestie is geen homoseksualiteit en de enige met issues hier ben je zelf
kijk, dat in pas interessante informatie...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
Als meneer Worst zaterdagavond aan de beurt is ga ik maar effe met mijn hond de tuin in.
Na zaterdag waarschijnlijk een schrale poepertquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
kijk, dat in pas interessante informatie...![]()
Wat heb je voor soort hond, hoe heet hij/zij en heeft hij/zij een baard?
Laten we het daar maar bij houden, in alle opzichten...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 03:19 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Niks, het zal mij een worst wezen.
Die mindfilters werken goed he?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]dat was ook het enige dat ik heb gelezen
![]()
Mogge Piet!
Maar dan wel in jurk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
Als hij vanavond zonder baard op zou treden dan zou die pas echt een statement maken, zo van of je nu wel of geen baard hebt, man of vrouw, gay of geen gay.
Die logica snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja als hij echt een statement wil maken dan moet hij dat zo doen ja idd
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die logica snap ik totaal niet.
Dan is het toch alsnog een travestie act, die jij per se niet wilde?
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezichtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik wil. Als hij daadwerkelijk een statement wil maken, treed vanavond dan op zonder baard (waardoor je goed kunt zien dat het echt een kerel is) maar wel met de jurk.
Dus op zaterdagavond je vermaken met je hond in de tuin?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, maar daar ga je scheef. Want zonder die baard zie je NIET meer goed dat het een kerel is. Integendeel. Hij ziet er van zichzelf mega vrouwelijk uit in het gezicht![]()
Dus dan is dat hele punt weg en zou iedereen denken dat het gewoon een vrouw is. Dus als hij dat statement wil maken, heeft hij die baard juist nodig.
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Zijn statement is dat hij is wie hij is, met jurk en baard. Waarom zou hij dat moeten veranderen en zwichten voor druk?
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk toch te zien hoe bekrompen en dom veel Nederlanders in werkelijkheid zijn?
Hun vingertje omhoog en griepen en zeiken over hoe anderen naar hun normen moeten leven.
I am a lady, I do lady things..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Hebben ze net de hokjes-voorraad uitgebreid met 'travestiet/crossdresser = een man als vrouw verkleed of andersom' Moeten ze een tussenvorm introduceren voor de travestiet/cross.. met baard.
Al hoorde ik niemand over Little Britain waar al langer duidelijk mannelijke (met snor) crossdressers in spelen:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Omdat ik eigenlijk nooit naar little Britain kijk.
Ik kan het alleen maar eens zijn met deze post.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb het ook nog nooit gezien
Robby zou ik wel doenmaar zonder de jurk
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij treed al een aantal jaar op in de gay scene in Oostenrijk, als travestiet en met baard.
Om speciaal voor dit festival die baard af te scheren en zichzelf dus aan te passen aan iedereen die dat niet normaal vind geeft juist een heel ander, in mijn ogen negatief, statement.
Dan zou hij juist uitstralen dat homo's, lesbiennes en travestieten zich ten alle tijden moeten aanpassen aan de "normale mensen".
Het grappig is dat jij hier precies doet wat je haar verwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:46 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Maar het was hem toch worst wat iedereen dacht? Of toch niet?
Sorry hoor maar hij blijft maar zeikenquote:
Geldt ook voor hemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hij blijft maar zeiken
ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.quote:
Al zong ie bij de halve finale beter. Een stukje schoot ie wat uit qua stem.quote:
Ok, heb het niet helemaal gezien (plaspauze)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.
zal wel zenuwen zijn. maar ik doe het niet na
Ik vind het primaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef lady-wrb het volgende:
prima toch?
al is het maar om whitebeard te vervelen
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Haha wij zijn hetzelfde.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben gewoon blij met deze uitslag! Tuurlijk, Nederland op 1 was helemaal tof geweest, maar Conchita was mijn tweede favoriet! Top!!! En gelukkig geen Zweden!!!
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef Fred_B het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
Over perversie gesproken, jij moet lang bezig zijn geweest met je hond gisteren...quote:Op zondag 11 mei 2014 03:39 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnen
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:39 schreef Peter het volgende:
Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Exact. Verder werken statements natuurlijk ook altijd wel goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Het lied was goed, zijn stem is prima en de visuele performance en staging van het lied waren totaal uitgedacht, zoals Ilse en Waylon dat ook hebben gedaan
Het feit dat hij met baard in een jurk zingt was het ontbrekende stukje van de puzzel, waardoor het echt memorabel werd.
Oekraine een hamsterwiel, Rusland een wip en Azerbaijan een trapeze... Conchita zijn baard!
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ik had prima vrede met deze winnaar kunnen hebben als hij zich niet zo achterlijk gedroeg. Wat een idioot.
Haha.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.
Dat is hier her en der aan dovemansoren gericht. Over realiteitszin gesprokenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>quote:Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Songfestival staat natuurlijk los van politiek. Ben 't wel met je eens verder.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:05 schreef Jane het volgende:
Tja, en toch zou ik tegen Oostenrijk willen zeggen: Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Ze sturen nu Conchita Europa in om een statement te maken tegen intolerantie, met name tegen homo's en mensen stemmen er op om tegen Poetins anti-homowet te protesteren, maar ondertussen kan Tom in Oostenrijk zelf nog steeds niet met zijn vriend trouwen als hij dat zou willen.![]()
Transseksuelen spelen ook een typetje?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef haatBaard het volgende:
[..]
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>
Precies!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies!
Als hij gewoon als Tom Neuwirth was gegaan had hij vast óók hoog gescoord, hij heeft gewoon een
kei goeie stem, dus ik snap al dat gezeik niet zo
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond het
gewoon een terechte winnaar, baard of geen baard, dat bedoel ik eigenlijk.
Ilse was zéker een terechte tweede trouwens, had óók mogen winnen maar dan had Conchita
toch tweede moeten zijn....
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht wasquote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...
Tja, dan was het gewoon een goeie gok van Oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |