dat vind ik dan weer wat minder.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Autistjes hebben het daar moeilijk mee.
precies!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
En dan wint hij niet door de baard, maar door het toffe nummer, de geweldige live zang, de mega uitstraling, de sympathie en wellicht 'de boodschap'. Al met al vind ik het een goed en slim pakket, zou verdiend zijn als hij wint.
Wat pas erg zou zijn is als het zou winnen en het was een slecht gezongen rotnummer.
Dan zou het puur door de baard komen. Nu niet het geval.
Amen!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef Greys het volgende:
Van mij mag hij winnen
En dan wint hij niet door de baard, maar door het toffe nummer, de geweldige live zang, de mega uitstraling, de sympathie en wellicht 'de boodschap'. Al met al vind ik het een goed en slim pakket, zou verdiend zijn als hij wint.
Wat pas erg zou zijn is als het zou winnen en het was een slecht gezongen rotnummer.
Dan zou het puur door de baard komen. Nu niet het geval.
Aaaach piet, wat ben je toch ook een stuk verdriet, ofniettan?quote:
Jij bent wel een kenner...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:59 schreef WhiteBeard het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij te vaak commentaar op zijn worst gekregen. Ik ben benieuwd wat voor tactiek hij gebruikt om zijn worst met gehaktballen te camoufleren in zo'n strakke jurk. Snip en Snap die hadden tenminste ruime jurken
Het eerste waar hij duidelijk naar keek.quote:
Het was niet z'n broer...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het eerste waar hij duidelijk naar keek.
Heb jaren voor een iers bedrijf gewerkt, die mogen idd afvallenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:57 schreef FANN het volgende:
Conchita Wurst stoot door naar finale, Israël en Ierland verrassende afvallers
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140508_01097411
Ja, ik heb hier nog een DVD serie van Snip en Snapquote:
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:04 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier nog een DVD serie van Snip en Snap
André van Duin had ook nog eens zo;n act, die vind ik nog steeds grappigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...
http://www.dichtbij.nl/am(...)n-de-nachtegaal.aspxquote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:56 schreef WhiteBeard het volgende:
Ooit wel eens een nachtegaal gehoord in het echt? Die vogels klinken totaal anders
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:06 schreef FANN het volgende:
[..]
André van Duin had ook nog eens zo;n act, die vind ik nog steeds grappig![]()
effe zoeken
Die wurstenmacher uit Oostenrijk is al lang niet origineel meer nee. Snip en Snap begonnen daar al na de oorlog mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdamme, smerige travestieten, die hebben het uitgevonden...
O, dus het gaat er om dat het niet origineel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:08 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die wurstenmacher uit Oostenrijk is al lang niet origineel meer nee. Snip en Snap begonnen daar al na de oorlog mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |