ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.quote:
Al zong ie bij de halve finale beter. Een stukje schoot ie wat uit qua stem.quote:
Ok, heb het niet helemaal gezien (plaspauze)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond het helaas minder dan de vorige keer. ze zat er een paar keer tegenaan.
zal wel zenuwen zijn. maar ik doe het niet na
Ik vind het primaquote:Op zondag 11 mei 2014 00:41 schreef lady-wrb het volgende:
prima toch?
al is het maar om whitebeard te vervelen
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Haha wij zijn hetzelfde.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:09 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben gewoon blij met deze uitslag! Tuurlijk, Nederland op 1 was helemaal tof geweest, maar Conchita was mijn tweede favoriet! Top!!! En gelukkig geen Zweden!!!
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:19 schreef Fred_B het volgende:
twitter:songfestivalNL twitterde op zondag 11-05-2014 om 01:16:05Conchita op persconferentie: "liefde en tolerantie hebben gewonnen" #kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?quote:Op zondag 11 mei 2014 03:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russische meisjes het daar niet mee eens zijn.
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 mei 2014 03:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Bovendien straalde het nummer van Ilse en Waylon volgens mij het meeste liefde uit van allemaal.
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnenquote:Op zondag 11 mei 2014 03:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker niet. En van wie of wat hebben die liefde en tolerantie dan precies gewonnen, vraag ik me af. Van al die andere gemene en intolerante liedjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |