Over perversie gesproken, jij moet lang bezig zijn geweest met je hond gisteren...quote:Op zondag 11 mei 2014 03:39 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Perversie heeft gewonnen
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:39 schreef Peter het volgende:
Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Exact. Verder werken statements natuurlijk ook altijd wel goed.quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Het lied was goed, zijn stem is prima en de visuele performance en staging van het lied waren totaal uitgedacht, zoals Ilse en Waylon dat ook hebben gedaan
Het feit dat hij met baard in een jurk zingt was het ontbrekende stukje van de puzzel, waardoor het echt memorabel werd.
Oekraine een hamsterwiel, Rusland een wip en Azerbaijan een trapeze... Conchita zijn baard!
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:29 schreef marcodej het volgende:
Ik had prima vrede met deze winnaar kunnen hebben als hij zich niet zo achterlijk gedroeg. Wat een idioot.
Haha.quote:Op zondag 11 mei 2014 11:30 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich niet nichterig, ik vond hem heel lief.
Dat is hier her en der aan dovemansoren gericht. Over realiteitszin gesprokenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>quote:Terechte winnaar
Er komt zat intolerantie bovendrijven nu.
Songfestival staat natuurlijk los van politiek. Ben 't wel met je eens verder.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:05 schreef Jane het volgende:
Tja, en toch zou ik tegen Oostenrijk willen zeggen: Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Ze sturen nu Conchita Europa in om een statement te maken tegen intolerantie, met name tegen homo's en mensen stemmen er op om tegen Poetins anti-homowet te protesteren, maar ondertussen kan Tom in Oostenrijk zelf nog steeds niet met zijn vriend trouwen als hij dat zou willen.![]()
Transseksuelen spelen ook een typetje?quote:Op zondag 11 mei 2014 13:13 schreef Petrichor het volgende:
Wat me het meest stoort is dat mensen het over "haar" en "zij" hebben. "Vrouw met een baard."
Kom op, het is geen vrouw! Het is een man met een jurk. Het is een act, een typetje. Die Oekrainer van een paar jaar geleden was nog wel grappig en werd ook zo gezien, maar dit moet opeens heel serieus worden genomen.
Moet je horen wie het zegtquote:Op zondag 11 mei 2014 16:07 schreef haatBaard het volgende:
[..]
Dat was gisteravond al zo toen die Russische meisjes geregeld werden uitgejouwd. Wat een feest van tolerantie was het <BRAAK>
Precies!quote:Op zondag 11 mei 2014 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat mensen denk ik vergeten is dat als hij vals had gezongen en echt een kutnummer had gehad hij never nooit gewonnen zou hebben.
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies!
Als hij gewoon als Tom Neuwirth was gegaan had hij vast óók hoog gescoord, hij heeft gewoon een
kei goeie stem, dus ik snap al dat gezeik niet zo
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond hetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Vast wel, maar of het de eerste plek was geworden betwijfel ik zeer.
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vond het liedje waar hij mee heeft gewonnen óók mooier dan dit lied, dus ik vond het
gewoon een terechte winnaar, baard of geen baard, dat bedoel ik eigenlijk.
Ilse was zéker een terechte tweede trouwens, had óók mogen winnen maar dan had Conchita
toch tweede moeten zijn....
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...quote:Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Om tweede te worden moet je voor heel veel mensen ook het favoriete liedje zijn. Zelfs om vijfde te worden moet dat het geval zijn. Maar ik denk echt dat het voor minder mensen favoriet zou zijn zonder het verhaal.
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht wasquote:Op zondag 11 mei 2014 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. zou kunnen, dat geld dan niet voor mij, al vind ik de extra boodschap wel mooi eigenlijk...
Tja, dan was het gewoon een goeie gok van Oostenrijkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik op zich ook hoor, maar ik geloof niet zo dat het 100% oprecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |