Fixed, 't is een travestiet zeggen ze.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Fred_B het volgende:
Een Oostenrijkse man met een ingekleurde baard, die serieus genomen wil worden. Interessante manier om aan het ESF deel te nemen.![]()
Wel een mooi liedje trouwens, dat gezongen door een Azerbeidzjaanse (echte) vrouw ongetwijfeld zou scoren.
Me too. Dus ik gun het hem.quote:Op zondag 6 april 2014 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond hem/haar heel tof/aandoenlijk bij Life4you
Liedje is ook in orde
viva la diva won ook ooit... En Lordi .quote:Op woensdag 9 april 2014 23:43 schreef APK het volgende:
Zou wmb zo in Jesus Christ Superstar kunnen, niet slecht, maar of het veel punten gaat krijgen?
Zou zomaar een Bond themesong kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:03 schreef Unites het volgende:
Mooi he...
Lijkt een beetje op Skyfall (Adele)?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zou zomaar een Bond themesong kunnen zijn ja
En waarom kan je er niet naar kijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:01 schreef marcodej het volgende:
Ik kan er niet naar kijken, maar dit gaat gewoon winnen.
Het klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet naar kijken?
Omdattie het raar vindt dat iemand met een vrouwenuiterlijk ook een baard heeftquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:03 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet naar kijken?
Als je er niet naar kan kijken ben je misschien zelf niet zeker over je seksualiteit? Thomas Neuwirth probeert met "Conchita Wurst" een duidelijk statement te maken.quote:
Tja en sommige mensen hebben flaporen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Omdattie het raar vindt dat iemand met een vrouwenuiterlijk ook een baard heeft
Dat zal het zijn ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je er niet naar kan kijken ben je misschien zelf niet zeker over je seksualiteit?
Nee. Wel triest overigens als het waar is dat Wit-Rusland dat optreden op zwart heeft gegooid en niet uitgezonden is.quote:
Ach dat is twisten om des keizers baardquote:Op donderdag 8 mei 2014 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Zonder baard maakt dit een enorme kans... met baard knapt Oost-Europa er echt op af...
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 08-05-2014 om 23:28:31Gerucht dat Conchita (Oostenrijk) niet is uitgezonden in Wit-Rusland is niet waar, zojuist bevestigd door Ebu #Kopenhagenlive #songfestival reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |