abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:10:39 #76
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_139735590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja en wie de fuck ben jij om dat 'bekrompen' te vinden? Ik vind het gewoon achterlijk om op zo'n groot podium als een idioot te verschijnen. Minachting naar een groot deel van de kijker die geïnteresseerd zijn in nummers en niet van die wanvertoningen.

Ik stel me helemaal niet aan. Zich verkleden als een wijf doet die gozer maar lekker thuis. Welke bozo verzint het om dit in te zenden? gvd zeg.
Ja en wie de fuck ben jij om dat smerig te vinden?

Gezien het feit dat het nummer enorm hoog staat in de peilingen, is een groter deel van de kijkers wel geïnteresseerd in dit soort acts, waarvan ook jij weet in elk geval sinds 1998 dit type langskomt bij het songfestival. Zet gewoon je tv uit als je het niet aankan.
...as always
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:12:48 #77
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_139735645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onzin. Die gozer mag zich van mij als een vrouw verkleden. Maar als men ervoor kiest om dit voor het oog van heel europa op de tv te gooien dan ga je mij ermee lastig vallen. Het kan me ook te vrij worden hè.
Bon, dus zolang iedereen zich aan jou smaak aanpast heb je geen problemen met vrijheid.
Duidelijk.

Je weet dat niemand je verplicht om te kijken?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:23:45 #78
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139735943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:10 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ja en wie de fuck ben jij om dat smerig te vinden?

Gezien het feit dat het nummer enorm hoog staat in de peilingen, is een groter deel van de kijkers wel geïnteresseerd in dit soort acts, waarvan ook jij weet in elk geval sinds 1998 dit type langskomt bij het songfestival. Zet gewoon je tv uit als je het niet aankan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Bon, dus zolang iedereen zich aan jou smaak aanpast heb je geen problemen met vrijheid.
Duidelijk.

Je weet dat niemand je verplicht om te kijken?
Achja smaak, smaak. 30 jaar geleden werd je het gekkenhuis ingepleurd als je er zo bijliep en was je er binnen het jaar weer vanaf. En nu moet dit allemaal maar kunnen etc.

Ik zeg iedere gek zijn gebrek. Als je er als een idioot bij wilt gaan lopen, soit moet je allemaal zelf weten. Dit gaat echter over de ruggen van miljoenen die dit niet aan te gluren vinden, en er mogelijk van walgen. Deze artiest slaat de plank ontzettend mis door zich op deze manier tegen de 'gevestigde orde' af te zetten.'

Als dit zo doorgaat dan kijk ik inderdaad niet meer. Vrijheid blijheid, helemaal akkoord maar ergens zijn er hopelijk nog wel goede zeden die de vrijheid op een bepaalde manier (ten behoeve van de medemens) inperken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 9 mei 2014 @ 12:25:04 #79
10721 dolfg
RegiZeur
pi_139735985
Nou nou, voor sommigen hier is het duidelijk dat de Wurst niet gaat Risen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_139736899
Jeetje doe even normaal zeg met sommige reacties hier! Als je Conchita niet leuk vindt, zap je maar even drie minuten weg en stem je er niet op, klaar! Laat haar gewoon zijn wie ze is! :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:13:05 #81
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139737490
quote:

[..]

Onzin. Die gozer mag zich van mij als een vrouw verkleden. Maar als men ervoor kiest om dit voor het oog van heel europa op de tv te gooien dan ga je mij ermee lastig vallen. Het kan me ook te vrij worden hè.
Je kan er ook voor kiezen om niet te kijken natuurlijk...

Wat te vinden van een Poolse jongedame die met haar tieten bijna bloot boter probeert te maken en even met de tong langs de lippen gaat...
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:14:37 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139737547
Heerlijk hoe bekrompen veel fokpubertjes zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:21:29 #83
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139737778
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef B83 het volgende:

[..]

Je kan er ook voor kiezen om niet te kijken natuurlijk...

Wat te vinden van een Poolse jongedame die met haar tieten bijna bloot boter probeert te maken en even met de tong langs de lippen gaat...
Tieten bloot? :') stevige boezem die wat zichtbaar was. Heeft meer amusementswaarde dan een dwaas in een jurk.

En hoezo moet ik dan maar niet meer kijken? Wat dacht je ervan dat soort gespuis van de tv weren?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:23:51 #84
45206 Pietverdriet
pi_139737862
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tieten bloot? :') stevige boezem die wat zichtbaar was. Heeft meer amusementswaarde dan een dwaas in een jurk.

En hoezo moet ik dan maar niet meer kijken? Wat dacht je ervan dat soort gespuis van de tv weren?
Ach gos, krijg je natte dromen van travestieten?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:26:24 #85
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139737956
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach gos, krijg je natte dromen van travestieten?
Nee meer een anti-climax.

Was ik maar 50 jaar later geboren. Dan was de wereld zo 'full of pussy' dat ik er zo met een dikke tank doorheen reed.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:30:12 #86
45206 Pietverdriet
pi_139738088
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee meer een anti-climax.

Was ik maar 50 jaar later geboren. Dan was de wereld zo 'full of pussy' dat ik er zo met een dikke tank doorheen reed.
Slepen je knokkels over de vloer als je loopt?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:31:22 #87
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139738133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Slepen je knokkels over de vloer als je loopt?
Nee, mijn edele fallus wel. Ook goed?
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 13:31:44 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139738144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 03:13 schreef BB-King het volgende:
Op zich een goed nummer en over de performance valt ook weinig op te merken. Maar verder mag ik toch hopen dat dit niet wint. Het statement van Nederland om eindelijk eens kwaliteit artiesten naar het ESC te sturen, neemt toch wat glans af als je dadelijk 2de wordt achter een travestiet met een baard als gimmick. Wordt ook wel overdreven veel aandacht aan gegeven.
als het nou berevals klonk, zou je van mij zo gelijk krijgen, maar het is een lied dat prima gezongen wordt en staat als een huis.
de een gaat gekleed als vrouw met baard, een ander als pools hoertje, en weer een ander zingt terwijl hij trampoline springt.
het zal me allemaal wurst zijn, als het maar niet vals gezongen wordt :)
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 13:33:52 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139738211
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 11:36 schreef B83 het volgende:
Het stuit me tegen de borst en het moet van mijn hart af:

in alle berichtgeving die ik lees over ESF gaat het heel de tijd over de vrouw met de baard, de travestiet,... maar bitter weinig over het nummer... Dat toont toch nog maar eens aan hoe bekrompen onze 'vrije' West-Europese samenlevingen zijn.

Ik beschouw de baard niet als een Gimmick (Conchita 'bestaat' al meer dan 3 jaar ondertussen) maar als een uiting van iemand die is wie hij is en daar ook dapper voor uitkomt.

Over muzikale smaak kan gediscussieerd worden, maar over stemsterkte en toonvastheid kan je objectief oordelen en daarin blinkt ze uit.

Het feit dat griekenland doorgaat met een catchy refreintje maar totaal ineenstuikende, amper gezongende strofe máár een trampoline vind ik vele malen frappanter dan een vrouw met een baard.

Live and let live
helemaal mee eens.

ik heb jaren in de travestie-scene gezeten en in het begin zag ik inderdaad een zooi verklede kerels, maar op een gegeven moment waren het gewoon individuen. of het vrouw of man is, doet er dan niet toe.
(een hoop travestieten zijn trouwens gewoon hetero overigens)
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 13:35:10 #90
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139738253
quote:

[..]

zit er maar 1 zender op je tv? je hoeft niet te kijken toch?
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:37:18 #91
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139738323
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:35 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zit er maar 1 zender op je tv? je hoeft niet te kijken toch?
Hoe dan ook, of je het nu wilt zien of niet, dat figuur wordt je wel opgedrongen. Dan kan je wel zappen maar dat is symptoombestrijding.
  † In Memoriam † vrijdag 9 mei 2014 @ 13:38:55 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_139738370
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoe dan ook, of je het nu wilt zien of niet, dat figuur wordt je wel opgedrongen. Dan kan je wel zappen maar dat is symptoombestrijding.
je uitknop is ook kapot? gewoon de stekker uit het stopcontact wil ook helpen !
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:40:44 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139738416
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

je uitknop is ook kapot? gewoon de stekker uit het stopcontact wil ook helpen !
Wat een bullshit is dit zeg. Dit is hetzelfde als tijdens een uitzending van (een kinderprogramma) ineens een harde penis vol in beeld te brengen. Bevalt het niet dan zap je toch?

Onwenselijk, kan dat tot je botte heauft doordringen of is de materie te moeilijk? :{
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:42:05 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_139738464
Ik snap die ophef niet zo. De Oekraine heeft toch ook ooit eens een man in een jurk naar het ESF gestuurd? Toen hoorde je er niemand over. Oke, hij had geen baard, maar verder zie ik geen verschil.

Nog steeds een van mijn favorieten trouwens *; TANZEN!

Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:42:35 #95
345170 Roger_Epiales
pi_139738479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt het niet opgedrongen. Je kijkt er zelf naar.

Anders zou ik hier hard kunnen maken dat jouw mening hier aan mij wordt opgedrongen en dat ik dat niet vind kunnen. Kan ik wel gewoon dit topic niet meer openen, maar dat is symptoombestrijding.
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:43:56 #96
345170 Roger_Epiales
pi_139738524
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap die ophef niet zo. De Oekraine heeft toch ook ooit eens een man in een jurk naar het ESF gestuurd? Toen hoorde je er niemand over. Oke, hij had geen baard, maar verder zie ik geen verschil.

Nog steeds een van mijn favorieten trouwens *; TANZEN!

Die was idd ook geweldig. _O_
Feel free to insult me.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:45:56 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139738594
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt het niet opgedrongen. Je kijkt er zelf naar.

Anders zou ik hier hard kunnen maken dat jouw mening hier aan mij wordt opgedrongen en dat ik dat niet vind kunnen. Kan ik wel gewoon dit topic niet meer openen, maar dat is symptoombestrijding.
Je spreekt mij er toch ook op aan? Dan poog je er toch wat aan te doen? Je pakt het probleem aan bij de wortel.
pi_139738744
Als je te bekrompen bent voor de ESF-boodschap moet je het maar bij een herhaling van de EO-jongerendag houden zaterdag, vind ik.
dag
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:53:36 #99
345170 Roger_Epiales
pi_139738814
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je spreekt mij er toch ook op aan? Dan poog je er toch wat aan te doen? Je pakt het probleem aan bij de wortel.
Verschil is dat ik, in principe, niet vind dat je het niet mag zeggen.
Je zult mij niet horen eisen dat mensen zoals jij maar niet meer op het internet zouden mogen, omdat ik anders ongewenst dit soort dingen te lezen krijg.

Natuurlijk heb ik liever niet dat dit soort dingen gezegd worden, niet omdat het niet gezegd mag worden, maar omdat men er niet zo over denkt. Zou ik een stuk prettiger vinden.

Van mij mag je dit dus best zeggen, ook hier, net zoals wij daar op deze manier op mogen reageren. Is ook iets waar je rekening mee moet houden wanneer je dit soort meningen verkondigd in een topic als dit.
Feel free to insult me.
pi_139738965
Als dit nummer zou winnen betekent het dus dat gewoon ieder land een vent verkleedt als vrouw naar het songfestival moet sturen want dan heb je gegarandeerd succes.

Het nummer is prima daar niet van, zelfs een van de beste van het ESF, maar toch.
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')