Om het Europese ticket misschien, maar niet op de cup zelf. Overigens maakt PEC dit jaar weer kans als ik RTV Oost mag geloven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die wilde PEC anders ook heel graag![]()
Ik voel me beledigd dat je mij niet ook noemt maar ik ben blij dat je Darkside vet vindt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet Norrage wel gelijk geven: Darkside is wel een aardig dingetje
quote:
En de rest van dit topic minus twee lutsers.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet Norrage en Tjok wel gelijk geven: Darkside is wel een aardig dingetje
Met Sjinkie en indie is best te werken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
En de rest van dit topic minus twee lutsers.
Trouwens:
Sjinkie.
Er moet een Sjindie Knegt TT komen.
Waren er weer middelvingertjes? Trapte ie weer wat naar de tering?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Trouwens:
Sjinkie.
De Sjinkquote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Trouwens:
Sjinkie.
ach, er zijn nog hopen indiërs die weglopen met radiohead en arcade firequote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zeker wel indie, maar ja shorttrack dreigt mainstream te worden
Die eerste 2quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef Felagund het volgende:
En Pulp, Blur, Nirvana, Oasis, U2, etc.
Fransman volgens mij.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef Felagund het volgende:
Dat album van Valentin Stip is vrij aardig. Dat is een Nederlander toch?
Ha, goede vondst.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef kciR het volgende:
Ik kwam deze quote tegen over een discussie wat de beste Zelda game is: A Link to the Past of Ocarina of Time. Ik moest gelijk denken aan een bekende discussie in dit topic
[..]
Sorry voor deze offtopic post, kon het niet laten
Op een of andere manier klinkt dit wel logisch. Ik heb ook wel games die ik met meer plezier gespeeld heb dan andere games die misschien betere gameplay of graphics hadden.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef kciR het volgende:
Ik kwam deze quote tegen over een discussie wat de beste Zelda game is: A Link to the Past of Ocarina of Time. Ik moest gelijk denken aan een bekende discussie in dit topic
[..]
Sorry voor deze offtopic post, kon het niet laten
Die is er toch alquote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Moody het volgende:
Er moet een indie²-reeks komen voor ranja. Wie stemt voor?
Ik vond het al on-Nederlands goed.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fransman volgens mij.
edit: Geboren Parijzenaar, woont in Canada.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
MUZ / Muziek die jij geweldig vind maar die niemand kent Pt. 2quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is er toch alDat zangeressentopic en dat Nederlandse bandjestopic.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het al on-Nederlands goed.Inb5 dé discussie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer iets voor Bosbeetle en Gehenna.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
MUZ / Muziek die jij geweldig vind maar die niemand kent Pt. 2
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het al on-Nederlands goed.Ik vind het ook heel vet, al kan ik me niet onttrekken aan de indruk dat het 'iets' mist waardoor het niet echt briljant is. Word er niet zo door gegrepen als Space is Only Noise bijvoorbeeld, terwijl dat toch van hetzelfde laken een pak is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso: Zelda.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei, discussies.
Ik vond de 2e Zelda echt geniaal
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat het sowieso een onzintopic is. Welke bands worden opgenoemd als 'kent niemand'quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Bosbeetle en Gehenna.
quote:Sufjan Stevens, Neutral Milk Hotel, The Shins, The Decemberists, The Coral, Death Cab For Cutie, Modest Mouse, Graham Coxon, Eels
Nee joh. Medailletjes erbij. Blijdschap enzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waren er weer middelvingertjes? Trapte ie weer wat naar de tering?
Dat is verdorie de helft van mijn favoriete bandsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het sowieso een onzintopic is. Welke bands worden opgenoemd als 'kent niemand'
[..]
Ik vond je kutkindgrap wel geestigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Mijn handelsmerk. Slechte grappen waaraan iedereen zich wezenloos ergert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |