SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Borte zit helemaal te kwijlen bij deze video.quote:
Ik wou hem welquote:
Mijn zus doet dat nooit ;'(quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Mijn broer mailt mij dat hij me mist.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ya omri ya houbbbb ta3i
Baws!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
1081: Turkish Emir Tzachas conquers İzmir and founds a short-lived principality, emerging as the first sea power in Turkish history.
Wilt hij iets?quote:
Sorry, Ik wou niet kapenquote:
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?quote:
Ken jij alle Turken?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
picssquote:Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, kinderen, Turken, Koerden, wie dan ook: mijn rijst Turkish stijl is yummie.
Official wifey material hier
Hjb.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:49 schreef Arcadia het volgende:
Je speciaal voelen met rijst maken. Dan zouden alle Chinezen wifey materiaal zijn.
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellen
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Oh Sucuk sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen, niet specifiek vandaag.
Heb 15 min laten weken in warm water.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:51 schreef Che_ het volgende:
Als ik snelsnel rijst wil maken duurt dat al een halfuur, uitgebreid 3 kwartier minimaal. Maar dat is dan ook een hele andere soort rijst dan wat Hollanders en chingchongs eten. Die eten het smaakloos.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Hou maar op..quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 15 min laten weken in warm water.
Gewassen.
Boter en sehriye in pan.
Rijst erbij en 10 mminuten kavurmak doen.
Water en bouillon erbij en 5 min katen intrekken koken whatever.
Daarna van vuur af en laten stomen met zo'n theedoek.
Aaaai
Is goed, heb je het geinstalleerd?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.
Ik zal nu installeren.. Maar wel geduldig met me zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is goed, heb je het geinstalleerd?
Typisch dit. Standaard kut reactie van iemand die zeurt en vervolgens een hele bord leegvreet.quote:
Wij kunnen wel samen LoL doenquote:
Sorry, maar je doet het gewoon verkeerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch dit. Standaard kut reactie van iemand die zeurt en vervolgens een hele bord leegvreet.
En maar stoer doen met ik kan koken terwijl je net een ei kan bakken.
quote:
YES.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed geantwoord! Je mag je BIRificatieprocedure hervatten.
Heb echt lang niet gespeeld + ik suck hhhhhh. Wil wel hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wij kunnen wel samen LoL doen
Als jullie mijn accent niet dissen.quote:
Toleratiequote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
Het smaakt goed dus hou je mond ok.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sorry, maar je doet het gewoon verkeerd.
Want?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik ga stuk om jouw naam![]()
Die van mij is erges, swagquote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
YES.
[..]
Heb echt lang niet gespeeld + ik suck hhhhhh. Wil wel hoor.
[..]
Als jullie mijn accent niet dissen.
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TSquote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Jij hebt mijn accent nog niet gehoord, dus ga niet haten.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Ik kan Julis ook wel erbij halen in 't weekendquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Hjb aub das echt niet grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hahaha, add me Quibilay.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Wallah heb zo'n droge naam op LoL. Volgensmij DoraTheExploder als ik me niet vergis.
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoekquote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Wallah heb zo'n droge naam op LoL. Volgensmij DoraTheExploder als ik me niet vergis.
Ik installeer nu echt hè. Als je me laat zitten ga ik je DM-box vol gooien met hentai plaatjes van Naruto en One Piece.quote:
Maar één Jungler a.u.b.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoek. Samen in de jungle
Smeerlapquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoek. Samen in de jungle
Ik laat je niet zitten schatquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik installeer nu echt hè. Als je me laat zitten ga ik je DM-box vol gooien met hentai plaatjes van Naruto en One Piece.
Eey, heb je 'm wa. Tukkertjequote:
dit dat alles eromheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep naar siddhartaquote:
Ja, eigenlijk wel. Wil graag snel mijn gouden bed in beslag nemenquote:
Tukkerturkquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey, heb je 'm wa. Tukkertje
Trots daw veur Twente bint!quote:
Altietquote:
Wie bint betterquote:
Doequote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:
Ik moet dat ook even downloadenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe![]()
Even Teamspeak downloaden btw, ik heb dat niiiieet.
Maar even serieus, doe je echt mee? Ik moet ff een slokje op voordat ik dit aankan hoor /rajquote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe![]()
Even Teamspeak downloaden btw, ik heb dat niiiieet.
Ja ik doe mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar even serieus, doe je echt mee? Ik moet ff een slokje op voordat ik dit aankan hoor /raj
Die hebben het atm druk.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef siddha het volgende:
Hoe denkt Turkije eigenlijk over die hele krimgebeuren eigenlijk?
Je hoofd schreeuwt dat je dun bent. Draag je daarom ghimaar enzo. Ze3ma voor geloofquote:Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik dik was.
Wrm geloof je me niet de eerste keer.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hoofd schreeuwt dat je dun bent. Draag je daarom ghimaar enzo. Ze3ma voor geloof
B*sh jij moet eerst de basics leren.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar even serieus, doe je echt mee? Ik moet ff een slokje op voordat ik dit aankan hoor /raj
SPOILER: jungle ganksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bot bestaat uit een Attack damage carry en support.
Om de beste builds voor je champ te kunnen vinden, kijk op mobafire.com~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Net als Amerika en de EU accepteren ze de uitkomst van het referendum niet. Maar voor de rest kun je weinig beginnen tegen de Russen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef siddha het volgende:
Hoe denkt Turkije eigenlijk over die hele krimgebeuren eigenlijk?
Maar ik wou net instemmen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Mijn vriend heeft al geen interesse meer.
Rare wereld rare Russenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Net als Amerika en de EU accepteren ze de uitkomst van het referendum niet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
B*sh jij moet eerst de basics leren.
Op "The Summoner's Rift" spelen wij voornamelijk 5 v 5.
Daarbij heb je een Top lane, mid lane. Jungle en bot lane.
Hierbij is de instelling standaard 1-1-1-2
Top lane is meestal een champ. dat tank builds heeft om late game de gehele team kan helpen.
Mid is meestal iemand met een hoge CC of assassin.
Jungle is vooral gespecifeerd op ganks.Wat is de beste personage om mee te spelen.SPOILER: jungle ganksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bot bestaat uit een Attack damage carry en support.
Om de beste builds voor je champ te kunnen vinden, kijk op mobafire.com
Taz man. Nu wilt niemand mij meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Hij wilt niet dat hij kinderen met obesitas genen krijgt. Allemaal Cartman kindertjes.
82.74.203.174quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Er bestaat geen bestequote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is de beste personage om mee te spelen.
je wil voor jezelf houden ehquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Sagolquote:
Nidalee? Oke thanks!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Er bestaat geen beste
Maar voor beginners is nidalee wel handig
Elhamdullilah.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier in het topic hebben ze geen hoge eisen. Komt goed.
Eigenlijk beschouw ik mezelf als bezet atm. Ik accepteer wel aanbiedingen voor tweede vrouw tho.quote:
Goede Turkse rijst maken is voor mij toch wel een van de prerequisites, hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier in het topic hebben ze geen hoge eisen. Komt goed.
Potje Aram voordat Lego PC arcadia eraan komt?quote:
Ik begrijp niets van TS. hhhquote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Potje Aram voordat Lego PC arcadia eraan komt?
Ik zit in Leauge team #2 btw.
@ 82.74.203.174
met wie dan? rechterhand telt niet ehquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk beschouw ik mezelf als bezet atm. Ik accepteer wel aanbiedingen voor tweede vrouw tho.
Yaw sonunda is het me gelukt. Eet nu bord 2 zo lekker. En dan word ik afgekraakt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede Turkse rijst maken is voor mij toch wel een van de prerequisites, hoor.
Links boven in Connections -> Connect -> "Server Adress:" 82.74.203.174 -> Connectquote:
Zit ik er nu in of hoe zit dat.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Links boven in Connections -> Connect -> "Server Adress:" 82.74.203.174 -> Connect
Je bedoelt linker?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met wie dan? rechterhand telt niet eh
Yuh, bord 2?! Fatty. Afknapper, hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yaw sonunda is het me gelukt. Eet nu bord 2 zo lekker. En dan word ik afgekraakt.
Vandaag ben ik sensitief... jij ook al.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yuh, bord 2?! Fatty. Afknapper, hoor.
Ken je niet lololoquote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met wie dan? rechterhand telt niet eh
Karniyarik vind jij wel lekker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
Geen van beiden. Vind ik dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
KOM JE NOGquote:
Hij is nog aant downloadne, ik kom zo op TS, ik moest even pc herstarten want moest driver voor mijn audiokaart installeren.quote:
Ik vind het accent van die kerels echt vervelend om te horen.quote:
Zij mist je als kiespijn.quote:
Tot je die ene Turkse man tegenkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen Turkse chick... Jij bent hartstikke buitenaards...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
Hou je niet van aubergine?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Vind ik dan.
Karni yarik tabikiquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Wel van aubergine, maar niet van die twee gerechten. Is mij vaak te vettig. Pittige patlican salatasi is wel weer heerlijk bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
moeite om het voor te stellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Tof, wat gaan we doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan Julis ook wel erbij halen in 't weekend![]()
Hebben we bijna een team met noobs
LoLquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Arcadia het volgende:
Ik weet wel niet of mijn vriendin dit fijn zou vinden.Neem er gewoon één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Musakkaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Je hoeft er geen kaas in te doen, en de aubergines moet je gewoon op direct vuur bakken en niet in olie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Kaas in Musaka.. bedoel jij Moussaka?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hoeft er geen kaas in te doen, en de aubergines moet je gewoon op direct vuur bakken en niet in olie.
Nee, de gewone Anatolië musakka zonder kaas. Maar ik dacht dat je die andere bedoelde, die is vetterquote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kaas in Musaka.. bedoel jij Moussaka?
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokKquote:Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het accent van die kerels echt vervelend om te horen.
EN NEE, IK KIJK NIET NEER OP DEZE MENSEN!
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]. Ik zou dat ook niet waarderen van geen enkele mens. Of bedoel je het zeggen van? Dat vind ik niet zo erg.
Correctie: Emre Unver (Hoor zijn naam voor het eerst trouwens.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.net5.nl/programmas/vakantieliefdes/quote:Mirjam en de Turkse Murat zijn nu officieel een stelletje, maar is de relatie opgewassen tegen de cultuurverschillen?
Donderdag om 21:30 Net 5
Ik heb nog nooit een allochtoon zo zien typen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokK
Karnıyarıkquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
PWF klinkt onverstaanbaar, ik erg mooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben PWF en Arcadia Toerkoe-accent?
PWF klinkt friesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben PWF en Arcadia Toerkoe-accent?
Stuur opquote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Karnıyarık
Die maak ik heel lekker.
Wanneer ga je voor mij het maken, dan? ik heb denk ik het 20 jaar niet gegetenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Karnıyarık
Die maak ik heel lekker.
Jij hebt vieze oog gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
ik kan niet eens s meer prate man
arcadia heeft boze oog gedaan
Net gecheckt. Reactie:quote:
Heb ik iets gemist? XDquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Net gecheckt. Reactie:Op basis van wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer je wilt, hayye.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij het maken, dan? ik heb denk ik het 20 jaar niet gegeten
Wat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar nvm. Dacht dat het een objectieve was, maar is t niet.
Dank je welquote:
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelij m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
You get what you deserve.
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.quote:
Wel spannend nuquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmm oke.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?quote:Op
maandag 17 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelijk m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.
Als je zo blijft typen, dan hoef ik jou niet meer te spreken..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokK
"geeft de sex"quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haal themagnificent en mathemaat altijd door elkaar
Met betrekking tot dit conflict? Nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?
Jammer hequote:
Wil je nog steeds weten hoe ik er uit zie? XDquote:
Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je nog steeds weten hoe ik er uit zie? XD
omfgquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
Geen zin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leg jij eens uit dan waarom het pro-rebel is.
Dey see me rollin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.
zie je! dat zal het idd zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Wie is Nora en wat is LoL?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
Fixquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Ik zou eerst de slaapkamer checken. Welterusten!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.
Welterusten.
Ik heb mijn UI veranderd. Hopelijk zal dat helpen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
kom je bent welkomquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Julis het volgende:
[..]. Nice-desu. Eh eh eh, heb het maanden niet meer gespeeld. Ik heb nu ook wel zin om te spelen eigenlijk, maar eerst mijn verslag afmaken. Als jullie een noob erbij willen? /Ultrasnel-modus aan.
`:3quote:
Helemaal prima jongenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je zo blijft typen, dan hoef ik jou niet meer te spreken..
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is 'hayye' dan? Krijg alleen maar Bollywoodplaatjes als resultaat.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.
Ook in het Nimweegs.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.
Iyi geceler.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Welterusten. Ik ga lekker slapen tot een uur of 10 morgen, in mijn geruisloze kamer.
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Welterusten. Ik ga lekker slapen tot een uur of 10 morgen, in mijn geruisloze kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaaaaaplekkurrrr!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Julis het volgende:
Welterusten voor de mensen die gaan slapen.
LoL is aan het updaten. Duurt veel te lang.
Wa aleykum selam. Als je diezelfde grappen nog blijft maken ga ik je sanctioneren.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Slaaaaaplekkurrrr!
Van ons LoL potje is niets terecht gekomen. Hhhhh Dus ook maar slapen is laaaat.
Assalamu alaykom!
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam. Als je diezelfde grappen nog blijft maken ga ik je sanctioneren.Niet haten omdat ik sucuk heb en jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#realtalk
Kubi en Xmin weg omdat jij er niet meer was. Hun intenties zijn duidelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet haten omdat ik sucuk heb en jij niet.
#realtalk
Aight doen morgen welquote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Julis het volgende:
Welterusten voor de mensen die gaan slapen.
LoL is aan het updaten. Duurt veel te lang.
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)quote:Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kubi en Xmin weg omdat jij er niet meer was. Hun intenties zijn duidelijk
Maakt gewoon niet uit weet je, ik heb nog andere vrienden waarmee ik kan spelen dusss eehhhhh ;squote:
la hawla wa quwatta illah billahhhquote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)
YOLOquote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Maakt gewoon niet uit weet je, ik heb nog andere vrienden waarmee ik kan spelen dusss eehhhhh ;s
quote:
Deze tweequote:
Klaar. Wat zei ik tegen jou.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dt Ar uit de kast is anders zou ik hem wel huwe
Een echte heer slaat geen vrouwen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Ik ga snel weg voordat ik klappe krijg.XOXOOXXO AR
Wel als de vrouw het verdient.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een echte heer slaat geen vrouwen.
Crip is geen dame.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee. Een echte heer doet enkel aan zelfverdediging.
Met imei nummer ofzo miss? Ik weet het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vaders tel is gestolen op zijn werk.Kun je iphones laten blokkeren?
Toevallig IOS7?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vaders tel is gestolen op zijn werk.Kun je iphones laten blokkeren?
Kast complexquote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dt Ar uit de kast is anders zou ik hem wel huwe
Nee, vond hij er kinderachtig uitzien.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toevallig IOS7?
http://www.apple.com/icloud/find-my-iphone.html
Even opzoeken..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met imei nummer ofzo miss? Ik weet het niet
De liefde straalt er van af.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Van mij krijg je alleen een pak slaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |