Hjb.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:49 schreef Arcadia het volgende:
Je speciaal voelen met rijst maken. Dan zouden alle Chinezen wifey materiaal zijn.
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellen
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Oh Sucuk sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen, niet specifiek vandaag.
Heb 15 min laten weken in warm water.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:51 schreef Che_ het volgende:
Als ik snelsnel rijst wil maken duurt dat al een halfuur, uitgebreid 3 kwartier minimaal. Maar dat is dan ook een hele andere soort rijst dan wat Hollanders en chingchongs eten. Die eten het smaakloos.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Hou maar op..quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 15 min laten weken in warm water.
Gewassen.
Boter en sehriye in pan.
Rijst erbij en 10 mminuten kavurmak doen.
Water en bouillon erbij en 5 min katen intrekken koken whatever.
Daarna van vuur af en laten stomen met zo'n theedoek.
Aaaai
Is goed, heb je het geinstalleerd?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.
Ik zal nu installeren.. Maar wel geduldig met me zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is goed, heb je het geinstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |