SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Borte zit helemaal te kwijlen bij deze video.quote:
Ik wou hem welquote:
Mijn zus doet dat nooit ;'(quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Crip het volgende:
Mijn broer mailt mij dat hij me mist.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ya omri ya houbbbb ta3i
Baws!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
1081: Turkish Emir Tzachas conquers İzmir and founds a short-lived principality, emerging as the first sea power in Turkish history.
Wilt hij iets?quote:
Sorry, Ik wou niet kapenquote:
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?quote:
Ken jij alle Turken?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
picssquote:Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen, kinderen, Turken, Koerden, wie dan ook: mijn rijst Turkish stijl is yummie.
Official wifey material hier
Hjb.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:49 schreef Arcadia het volgende:
Je speciaal voelen met rijst maken. Dan zouden alle Chinezen wifey materiaal zijn.
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Geef eens paar voorbeelden. Ik heb moeite om het voor te stellen
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Oh Sucuk sowieso.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het algemeen, niet specifiek vandaag.
Heb 15 min laten weken in warm water.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:51 schreef Che_ het volgende:
Als ik snelsnel rijst wil maken duurt dat al een halfuur, uitgebreid 3 kwartier minimaal. Maar dat is dan ook een hele andere soort rijst dan wat Hollanders en chingchongs eten. Die eten het smaakloos.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
Check Arcadia, desperate aandacht vragen van -Stimo
Hou maar op..quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb 15 min laten weken in warm water.
Gewassen.
Boter en sehriye in pan.
Rijst erbij en 10 mminuten kavurmak doen.
Water en bouillon erbij en 5 min katen intrekken koken whatever.
Daarna van vuur af en laten stomen met zo'n theedoek.
Aaaai
Is goed, heb je het geinstalleerd?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil jij mij leren LoL'en? Dan geef ik jou ook aandacht.
Ik zal nu installeren.. Maar wel geduldig met me zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is goed, heb je het geinstalleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |