Ik heb nog nooit een allochtoon zo zien typen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokK
Karnıyarıkquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
PWF klinkt onverstaanbaar, ik erg mooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben PWF en Arcadia Toerkoe-accent?
PWF klinkt friesquote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben PWF en Arcadia Toerkoe-accent?
Stuur opquote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Karnıyarık
Die maak ik heel lekker.
Wanneer ga je voor mij het maken, dan? ik heb denk ik het 20 jaar niet gegetenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Karnıyarık
Die maak ik heel lekker.
Jij hebt vieze oog gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Crip het volgende:
ik kan niet eens s meer prate man
arcadia heeft boze oog gedaan
Net gecheckt. Reactie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Heb ik iets gemist? XDquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Net gecheckt. Reactie:Op basis van wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |