Ja ik doe mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar even serieus, doe je echt mee? Ik moet ff een slokje op voordat ik dit aankan hoor /raj
Die hebben het atm druk.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef siddha het volgende:
Hoe denkt Turkije eigenlijk over die hele krimgebeuren eigenlijk?
Je hoofd schreeuwt dat je dun bent. Draag je daarom ghimaar enzo. Ze3ma voor geloofquote:Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik dik was.
Wrm geloof je me niet de eerste keer.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je hoofd schreeuwt dat je dun bent. Draag je daarom ghimaar enzo. Ze3ma voor geloof
B*sh jij moet eerst de basics leren.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar even serieus, doe je echt mee? Ik moet ff een slokje op voordat ik dit aankan hoor /raj
SPOILER: jungle ganksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bot bestaat uit een Attack damage carry en support.
Om de beste builds voor je champ te kunnen vinden, kijk op mobafire.com~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Net als Amerika en de EU accepteren ze de uitkomst van het referendum niet. Maar voor de rest kun je weinig beginnen tegen de Russen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef siddha het volgende:
Hoe denkt Turkije eigenlijk over die hele krimgebeuren eigenlijk?
Maar ik wou net instemmen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Mijn vriend heeft al geen interesse meer.
Rare wereld rare Russenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Net als Amerika en de EU accepteren ze de uitkomst van het referendum niet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
B*sh jij moet eerst de basics leren.
Op "The Summoner's Rift" spelen wij voornamelijk 5 v 5.
Daarbij heb je een Top lane, mid lane. Jungle en bot lane.
Hierbij is de instelling standaard 1-1-1-2
Top lane is meestal een champ. dat tank builds heeft om late game de gehele team kan helpen.
Mid is meestal iemand met een hoge CC of assassin.
Jungle is vooral gespecifeerd op ganks.Wat is de beste personage om mee te spelen.SPOILER: jungle ganksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bot bestaat uit een Attack damage carry en support.
Om de beste builds voor je champ te kunnen vinden, kijk op mobafire.com
Taz man. Nu wilt niemand mij meer.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Hij wilt niet dat hij kinderen met obesitas genen krijgt. Allemaal Cartman kindertjes.
82.74.203.174quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Er bestaat geen bestequote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is de beste personage om mee te spelen.
je wil voor jezelf houden ehquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Arcadia het volgende:
Sagolquote:
Nidalee? Oke thanks!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Er bestaat geen beste
Maar voor beginners is nidalee wel handig
Elhamdullilah.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier in het topic hebben ze geen hoge eisen. Komt goed.
Eigenlijk beschouw ik mezelf als bezet atm. Ik accepteer wel aanbiedingen voor tweede vrouw tho.quote:
Goede Turkse rijst maken is voor mij toch wel een van de prerequisites, hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier in het topic hebben ze geen hoge eisen. Komt goed.
Potje Aram voordat Lego PC arcadia eraan komt?quote:
Ik begrijp niets van TS. hhhquote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Potje Aram voordat Lego PC arcadia eraan komt?
Ik zit in Leauge team #2 btw.
@ 82.74.203.174
met wie dan? rechterhand telt niet ehquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk beschouw ik mezelf als bezet atm. Ik accepteer wel aanbiedingen voor tweede vrouw tho.
Yaw sonunda is het me gelukt. Eet nu bord 2 zo lekker. En dan word ik afgekraakt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede Turkse rijst maken is voor mij toch wel een van de prerequisites, hoor.
Links boven in Connections -> Connect -> "Server Adress:" 82.74.203.174 -> Connectquote:
Zit ik er nu in of hoe zit dat.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Links boven in Connections -> Connect -> "Server Adress:" 82.74.203.174 -> Connect
Je bedoelt linker?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met wie dan? rechterhand telt niet eh
Yuh, bord 2?! Fatty. Afknapper, hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yaw sonunda is het me gelukt. Eet nu bord 2 zo lekker. En dan word ik afgekraakt.
Vandaag ben ik sensitief... jij ook al.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Yuh, bord 2?! Fatty. Afknapper, hoor.
Ken je niet lololoquote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met wie dan? rechterhand telt niet eh
Karniyarik vind jij wel lekker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
Geen van beiden. Vind ik dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
KOM JE NOGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |