Ik vind het accent van die kerels echt vervelend om te horen.quote:
Zij mist je als kiespijn.quote:
Tot je die ene Turkse man tegenkomt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een gemiddelde Turkse man zal mijn doen en laten niet echt waarderen met alle nare gevolgen van dien. Moet ik dat risico nemen?
Maar jij bent ook geen Turkse chick... Jij bent hartstikke buitenaards...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
Hou je niet van aubergine?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen van beiden. Vind ik dan.
Karni yarik tabikiquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
Wel van aubergine, maar niet van die twee gerechten. Is mij vaak te vettig. Pittige patlican salatasi is wel weer heerlijk bijvoorbeeld.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
moeite om het voor te stellen
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Tof, wat gaan we doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan Julis ook wel erbij halen in 't weekend![]()
Hebben we bijna een team met noobs
LoLquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Arcadia het volgende:
Ik weet wel niet of mijn vriendin dit fijn zou vinden.Neem er gewoon één.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Musakkaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
Turken, wat is lekkerder? Imam bayildi of karniyarik?
Je hoeft er geen kaas in te doen, en de aubergines moet je gewoon op direct vuur bakken en niet in olie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Kaas in Musaka.. bedoel jij Moussaka?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hoeft er geen kaas in te doen, en de aubergines moet je gewoon op direct vuur bakken en niet in olie.
Nee, de gewone Anatolië musakka zonder kaas. Maar ik dacht dat je die andere bedoelde, die is vetterquote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kaas in Musaka.. bedoel jij Moussaka?
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokKquote:Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het accent van die kerels echt vervelend om te horen.
EN NEE, IK KIJK NIET NEER OP DEZE MENSEN!
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]. Ik zou dat ook niet waarderen van geen enkele mens. Of bedoel je het zeggen van? Dat vind ik niet zo erg.
Correctie: Emre Unver (Hoor zijn naam voor het eerst trouwens.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.net5.nl/programmas/vakantieliefdes/quote:Mirjam en de Turkse Murat zijn nu officieel een stelletje, maar is de relatie opgewassen tegen de cultuurverschillen?
Donderdag om 21:30 Net 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |