Typisch dit. Standaard kut reactie van iemand die zeurt en vervolgens een hele bord leegvreet.quote:
Wij kunnen wel samen LoL doenquote:
Sorry, maar je doet het gewoon verkeerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Typisch dit. Standaard kut reactie van iemand die zeurt en vervolgens een hele bord leegvreet.
En maar stoer doen met ik kan koken terwijl je net een ei kan bakken.
quote:
YES.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed geantwoord! Je mag je BIRificatieprocedure hervatten.
Heb echt lang niet gespeeld + ik suck hhhhhh. Wil wel hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wij kunnen wel samen LoL doen
Als jullie mijn accent niet dissen.quote:
Toleratiequote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
Het smaakt goed dus hou je mond ok.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sorry, maar je doet het gewoon verkeerd.
Want?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik ga stuk om jouw naam![]()
Die van mij is erges, swagquote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
YES.
[..]
Heb echt lang niet gespeeld + ik suck hhhhhh. Wil wel hoor.
[..]
Als jullie mijn accent niet dissen.
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TSquote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Jij hebt mijn accent nog niet gehoord, dus ga niet haten.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Ik kan Julis ook wel erbij halen in 't weekendquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Hjb aub das echt niet grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |