Wanneer je wilt, hayye.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij het maken, dan? ik heb denk ik het 20 jaar niet gegeten
Wat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar nvm. Dacht dat het een objectieve was, maar is t niet.
Dank je welquote:
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelij m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
You get what you deserve.
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.quote:
Wel spannend nuquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmm oke.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?quote:Op
maandag 17 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelijk m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.
Als je zo blijft typen, dan hoef ik jou niet meer te spreken..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokK
"geeft de sex"quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haal themagnificent en mathemaat altijd door elkaar
Met betrekking tot dit conflict? Nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?
Jammer hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |