Wanneer je wilt, hayye.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Wanneer ga je voor mij het maken, dan? ik heb denk ik het 20 jaar niet gegeten
Wat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar nvm. Dacht dat het een objectieve was, maar is t niet.
Dank je welquote:
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelij m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
You get what you deserve.
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.quote:
Wel spannend nuquote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmm oke.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kijk geen docu's die alleen soennieten of sjiieten kant benadrukt. Deze vind ik te pro rebellen.
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?quote:Op
maandag 17 maart 2014 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is ook een onrealistische verwachting voor docu's van Nederlandse makelijk m.b.t Turkije, het Midden-Oosten, etc.
Als je zo blijft typen, dan hoef ik jou niet meer te spreken..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
WaS daArR MiS mEe JonguhHh. Vet SpAngG AlleszZ, TouGh Life GettO Forevv4hH JiJ w33t. Ja TokK
"geeft de sex"quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haal themagnificent en mathemaat altijd door elkaar
Met betrekking tot dit conflict? Nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken jij een wat objectievere docu die het kijken waard is?
Jammer hequote:
Wil je nog steeds weten hoe ik er uit zie? XDquote:
Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je nog steeds weten hoe ik er uit zie? XD
omfgquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
Geen zin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leg jij eens uit dan waarom het pro-rebel is.
Dey see me rollin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.
zie je! dat zal het idd zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Wie is Nora en wat is LoL?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
Fixquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Ik zou eerst de slaapkamer checken. Welterusten!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.
Welterusten.
Ik heb mijn UI veranderd. Hopelijk zal dat helpen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
kom je bent welkomquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Julis het volgende:
[..]. Nice-desu. Eh eh eh, heb het maanden niet meer gespeeld. Ik heb nu ook wel zin om te spelen eigenlijk, maar eerst mijn verslag afmaken. Als jullie een noob erbij willen? /Ultrasnel-modus aan.
`:3quote:
Helemaal prima jongenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je zo blijft typen, dan hoef ik jou niet meer te spreken..
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is 'hayye' dan? Krijg alleen maar Bollywoodplaatjes als resultaat.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.
Ook in het Nimweegs.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hajje, hajuh. Betekent doei in het Limburgs.
Iyi geceler.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Welterusten. Ik ga lekker slapen tot een uur of 10 morgen, in mijn geruisloze kamer.
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Welterusten. Ik ga lekker slapen tot een uur of 10 morgen, in mijn geruisloze kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaaaaaplekkurrrr!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Julis het volgende:
Welterusten voor de mensen die gaan slapen.
LoL is aan het updaten. Duurt veel te lang.
Wa aleykum selam. Als je diezelfde grappen nog blijft maken ga ik je sanctioneren.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Slaaaaaplekkurrrr!
Van ons LoL potje is niets terecht gekomen. Hhhhh Dus ook maar slapen is laaaat.
Assalamu alaykom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam. Als je diezelfde grappen nog blijft maken ga ik je sanctioneren.Niet haten omdat ik sucuk heb en jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#realtalk
Kubi en Xmin weg omdat jij er niet meer was. Hun intenties zijn duidelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet haten omdat ik sucuk heb en jij niet.
#realtalk
Aight doen morgen welquote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef Julis het volgende:
Welterusten voor de mensen die gaan slapen.
LoL is aan het updaten. Duurt veel te lang.
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)quote:Op maandag 17 maart 2014 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kubi en Xmin weg omdat jij er niet meer was. Hun intenties zijn duidelijk
Maakt gewoon niet uit weet je, ik heb nog andere vrienden waarmee ik kan spelen dusss eehhhhh ;squote:
la hawla wa quwatta illah billahhhquote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Puur vermaak, Crip en Arcadia (tortelduifjes)
YOLOquote:Op maandag 17 maart 2014 23:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Maakt gewoon niet uit weet je, ik heb nog andere vrienden waarmee ik kan spelen dusss eehhhhh ;s
quote:
Deze tweequote:
Klaar. Wat zei ik tegen jou.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dt Ar uit de kast is anders zou ik hem wel huwe
Een echte heer slaat geen vrouwen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Ik ga snel weg voordat ik klappe krijg.XOXOOXXO AR
Wel als de vrouw het verdient.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een echte heer slaat geen vrouwen.
Crip is geen dame.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee. Een echte heer doet enkel aan zelfverdediging.
Met imei nummer ofzo miss? Ik weet het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vaders tel is gestolen op zijn werk.Kun je iphones laten blokkeren?
Toevallig IOS7?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vaders tel is gestolen op zijn werk.Kun je iphones laten blokkeren?
Kast complexquote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Jmmr dt Ar uit de kast is anders zou ik hem wel huwe
Nee, vond hij er kinderachtig uitzien.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toevallig IOS7?
http://www.apple.com/icloud/find-my-iphone.html
Even opzoeken..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Met imei nummer ofzo miss? Ik weet het niet
De liefde straalt er van af.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Van mij krijg je alleen een pak slaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |