Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haal themagnificent en mathemaat altijd door elkaar
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wil je nog steeds weten hoe ik er uit zie? XD
omfgquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
GC / hulp nodig bij het maken van een contact.
Blijft leuk..
Geen zin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Leg jij eens uit dan waarom het pro-rebel is.
Dey see me rollin.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog steeds? Volgens mij verwar je mij met Arcadia.
zie je! dat zal het idd zijn..quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de letters uit het woord 'thema' kan je de eerste vijf karakters van beide namen vormen. Dat zal het wel zijn.
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Wie is Nora en wat is LoL?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
Fixquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie je! dat zal het idd zijn..
ik ben slapen! toedeloe
Ik zou eerst de slaapkamer checken. Welterusten!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ga ook maar eens op zoek naar mijn bed.
Welterusten.
Ik heb mijn UI veranderd. Hopelijk zal dat helpen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik haal themagnificent en mathemaat altijd door elkaar
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
Julis, nora kan op jouw niveau LoL spelen
kom je bent welkomquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Julis het volgende:
[..]. Nice-desu. Eh eh eh, heb het maanden niet meer gespeeld. Ik heb nu ook wel zin om te spelen eigenlijk, maar eerst mijn verslag afmaken. Als jullie een noob erbij willen? /Ultrasnel-modus aan.
`:3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |