Toleratiequote:Op maandag 17 maart 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had het over het eenmalig raken van Emre Unvar (lees: ONS). Dat wordt niet zo snel van een Turkse chick getolereerd. Netto gezien meer hoofdpijn dan een leuke ervaring. Vandaar mijn reactie.
Het smaakt goed dus hou je mond ok.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sorry, maar je doet het gewoon verkeerd.
Want?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Ik ga stuk om jouw naam![]()
Die van mij is erges, swagquote:Op maandag 17 maart 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
YES.
[..]
Heb echt lang niet gespeeld + ik suck hhhhhh. Wil wel hoor.
[..]
Als jullie mijn accent niet dissen.
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TSquote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
Jij hebt mijn accent nog niet gehoord, dus ga niet haten.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Ik kan Julis ook wel erbij halen in 't weekendquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dicht ga klappen op TS
Hjb aub das echt niet grappigquote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SCHATTIG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hahaha, add me Quibilay.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Wallah heb zo'n droge naam op LoL. Volgensmij DoraTheExploder als ik me niet vergis.
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoekquote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
Wallah heb zo'n droge naam op LoL. Volgensmij DoraTheExploder als ik me niet vergis.
Ik installeer nu echt hè. Als je me laat zitten ga ik je DM-box vol gooien met hentai plaatjes van Naruto en One Piece.quote:
Maar één Jungler a.u.b.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoek. Samen in de jungle
Smeerlapquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan zal ik mezelf Diego noemen. Kunnen we samen op onderzoek. Samen in de jungle
Ik laat je niet zitten schatquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik installeer nu echt hè. Als je me laat zitten ga ik je DM-box vol gooien met hentai plaatjes van Naruto en One Piece.
Eey, heb je 'm wa. Tukkertjequote:
dit dat alles eromheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep naar siddhartaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |