quote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef TheVulture het volgende:
De RTBF is aankomend jaar weer aan de beurt voor het kiezen van de Belgische inzending en zij lijken na Roberto Bellarosa opnieuw voor een deelnemer aan de Waalse variant van The Voice te gaan: Loic Nottet
http://www.telepro.be/011(...)Eurovision-2015.html
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:19:44 ]
Nou en?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit die kerel naast zijn ma nou zo te janken?
daarom goed!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een geweldig, dramatisch, overdreven, belachelijk liedje.
Dit dus, ik hou me maar vast aan de gedachte dat opera-achtige liedjes tot nu toe altijd geflopt zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Bah ik blijf het gewoon een naar en pathetisch lied vinden.
Er komt een B-kant met Brotherquote:
From another mother?quote:
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ugh, rond 2 minuten heb ik het maar dicht gegooid. Hij zat er vreselijk naast. Niet onder de indruk.
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnen
Snap sowieso niet waarom ze niet samen een kandidaat sturen. Wat een gehannes.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..
Vraag me af wanneer het kleine Duitstalige deel van de bevolking aan de beurt is.. en het Brusselse gewest..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze niet samen een kandidaat sturen. Wat een gehannes.
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef grazz het volgende:
Belgie gaat gewoon boven ons eindigen met dit yuck nummer
Zweden ook, en ik vind zelfs Albanië beter..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.
Azer nog niet gehoord. Noorwegen en Armenie vind ik beter, maar dit is zo'n kerel die je in elke talentenjacht tegenkomt en uit sympathie stemmen krijgt/ omdat ie 'anders' is...en bovendien zitten we dan dicht tegen moederdag aan...ja, ja...ik vrees er voor, maar hoop dat je gelijk hebt en dat de televoters voor iets anders gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.
Haha ja ik denk dat het televoters in België precies hetzelfde zijn als in Nederland: ze kiezen altijd de verkeerde.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Azer nog niet gehoord. Noorwegen en Armenie vind ik beter, maar dit is zo'n kerel die je in elke talentenjacht tegenkomt en uit sympathie stemmen krijgt/ omdat ie 'anders' is...en bovendien zitten we dan dicht tegen moederdag aan...ja, ja...ik vrees er voor, maar hoop dat je gelijk hebt en dat de televoters voor iets anders gaan.
Laag hoor. O.a. gebaseerd op het optreden bij DWDD denk ik. Ik hoop dat ze er echt goed over na hebben gedacht wat ze op het ESF willen doen. Met zoveel ballades moeten we ook qua belichting opvallen. Anders vallen we helemaal weg ben ik bang.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Nederland staat 25ste daar, we gaan gewoon naar de finale!
Dit dus..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ugh, rond 2 minuten heb ik het maar dicht gegooid. Hij zat er vreselijk naast. Niet onder de indruk.
Zou denkik slechter scoren. Ik vind het winnende nummer wel indrukwekkend zoals hij het brengt.quote:
twitter:cornaldm twitterde op zondag 16-03-2014 om 20:04:50Amper guilty pleasure: nu finale @Eurosongvrt #songfestival op #vrt1 - en ik stem van harte namens Nederlandse jury mee reageer retweet
quote:De jury van Nederland bestaat uit Emilie Sickinghe, Rebecca Van 't Velt, Fred Siebelink, Cornals Maas en Daniel Dekker.
Hilarisch ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..
Als dat die danseres van de voorronde was, dan is het antwoord ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Danst Isabelle Bernaert weer mee in de achtergrond?
Ik had het m ook gegund. Meer als dat zeikmens van Zweden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:06 schreef Little_Dolls het volgende:
Helaas.
Maar had hem dan tenminste een fatsoenlijk nummer gegeven en niet zo'n kitcherig over the top gedrocht.
Dat is een understatement. Maar blijkbaar scoort klassiek gewoon echt nooit op het ESF. Ik ben al benieuwd welk land volgend jaar diezelfde fout weer maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik gunde het hem wel, maar het optreden was vanavond gewoon niet goed genoeg en sowieso was het nummer zelf niet al te denderend.
Ik vond het nummer wel mooi. Heb het op Spotify weleens gedraaid. Maar het was slecht gezongen en de staging tilde het nummer ook niet naar een hoger plan, integendeel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Draak van een nummer. Terecht niet door.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef grazz het volgende:
Wat een vre-se-lijk lied. Dat ie over z'n moeder zingt maakt me niet uit, best mooi, maar stijl van het lied haat ik gewoon. Ik kan hier dan ook niet naar luisteren.![]()
Axel zingt goed en eerlijk gezegd klopt op beeld het plaatje. Dit nummer gaat dan ook veel stemmen krijgen voorspel ik. Nummer blijft niet bij en maakt ook niet echt indruk, het is Axel die het nummer goed weet te verkopen en geweldig zingt. Jury gaat dit niet negeren en de mensen thuis zie ik het ook waarderen (sympathie-stemmen?).
Belgie gaat naar de finale en gaat daar hoog eindigen, minimaal top 10. Winnen? Dat hoop ik absoluut niet
Gefeliciteerd. En nu?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef Andros het volgende:
Wacht eens, even op een rijtje...
* Belgisch
* Operazanger
* Homo
* Moederskindje
* Dik
* Gezichtsbeharing
Doet me toch erg aan iemand denken...
[ afbeelding ]
Draak is nog erg eufemistisch uitgedrukt. Ik vond het net een 'Hollandse' Pavarotti in spe. Het witte zakdoekje ontbrak nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Draak van een nummer. Terecht niet door.
haha! Ze maken dezelfde fout als wij in het verleden met al die nationale voorrondes. Wie weet de legendarische uitspraak van vader Abraham niet nog te herinneren bij die flopuitzendingen van de Tros: "Het wordt ehhh Sieneke!!"quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnen
Vandaar dat de Belgen ons toch wat teleur stelden met die 8 punten.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef KoningPils het volgende:
14e in de halve finale met 28 punten.
Nederland gaf 3 punten.
Dat was vermoedelijk intern wel bekend ja. Al zette de Belgische vakjury Nederland in de eerste halve finale ook op de 4e plek.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen ons toch wat teleur stelden met die 8 punten.
Ja maar de jury was er van overtuigd dat ze niet moesten meegaan in die poppenkast/circus en ze kwaliteit moesten sturen. Dat werd dus Axel en 2 Fabiola haalde zelfs de finale van de voorronde niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was dat Mother de verkeerde keuze was... het lied "She is Ater My Piano" uit de voorronde, gezongen door 2Fabiola ft. Loredana is een enorme zomerhit bij onze zuiderburen en wordt gelanceerd voor een internationale release...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150116_01476899quote:Axel Hirsoux heeft op zijn Facebookpagina bekendgemaakt dat zijn samenwerking met platenmaatschappij Universal alweer verleden tijd is.
Na zijn deelname aan het Eurovisiesongfestival vorig jaar kreeg Hirsoux een platencontract en zou er snel een album volgen. Na Mother kwamen enkel nog de single Bellissimo en het duet met The Voice Kids finaliste Camille uit, maar dat werden niet bepaald grote hits.
Universal zag geen brood meer in een album, en dus zit Hirsoux zonder contract. ‘Het is nu aan mij om door te gaan’, schrijft de zanger vol goede moed op zijn Facebookpagina. ‘Ik blijf zingen en werk voort aan het beloofde album.’
Dat impliceert in ieder geval iets uptempo... dat kan dit jaar wel gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag wordt het nummer gepresenteerd. De naam is in ieder geval al bekend, dat is "Rhythm Inside".
Mee eens, al zitten er dit jaar wel echt goed ballads tussen. Die van Griekenland maar ook die van Tjechië spreken me aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat impliceert in ieder geval iets uptempo... dat kan dit jaar wel gebruiken
Zie hier voor een fragment:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag wordt het nummer gepresenteerd. De naam is in ieder geval al bekend, dat is "Rhythm Inside".
Ik dacht ook ff dat ik een vrouw hoordequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is tof!![]()
(maar z'n stem klinkt nog wel heel jong, beetje vrouwelijk)
Ik vond 1 Life, Je T'Adore, Me & My Guitar ook prima, maar over het algemeen is Wallonie wel wat gedurfder in haar bijdragen ja, wat minder traditioneelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Fred_B het volgende:
Toch opvallend dat Wallonië zo vaak betere liedjes stuurt dan Vlaanderen.
Volgens mij is dit typisch zo'n inzending die het in zich heeft om erg te gaan verrassenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Niet helemaal mijn soort muziek, maar ik moet toegeven dat dit wel erg goed in elkaar zit. Lijkt me wel een zekerheidje voor de finale en kan daar ook erg hoog gaan eindigen.
Alles zal afhangen van de live performance. Het nummer is op dat vlak een echte uitdaging om ook live een indruk na te laten. Vocals moeten perfect zijn (niet evident), en de act wordt ook een moeilijk balanceren imo. Indien de act zelf flauw is voorspel ik een Kate Ryan resultaat, indien niet een Urban Trad resultaat. Samen met Estland de enige liedjes waarvoor ik de radio luider zou zetten.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij is dit typisch zo'n inzending die het in zich heeft om erg te gaan verrassen
quote:Op maandag 30 maart 2015 14:35 schreef misteriks het volgende:
over zijn live-zangkwaliteiten gaan we ons geen zorgen moeten maken... Nu nog een leuke act erbij verzinnen, en dat moet goed komen voor Loic![]()
Dat kan weinig kwaad jahquote:Op maandag 30 maart 2015 21:58 schreef Fred_B het volgende:
Dit klinkt inderdaad erg goed
Op Betfair krijg je toch nog 110x je inleg als dit wint. Hoewel dat misschien te hoog gegrepen is, heb ik er toch eens speculatief een heel tientje aan gewaagd
Inmiddels ben ik ook om. Kan ik volgend jaar ook naar het ESF.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 00:07 schreef iBenny het volgende:
Ik ben voor deze Belgische gekmondige mannelijke Lorde. Doe maar winnen.
Nee, die gaan niet mee. Het zal Loic zelf zijn die danst, aangevuld met naar eigen zeggen 'iets totaal nieuws voor ESC', waar nogal geheimzinnig over gedaan wordt...quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:22 schreef Mercurial het volgende:
Die dansers schijnen dan weer niet mee te doen. Die maken het juist zo spectaculair. Hoop het wel want dit is wel een gave act hoor
Hij zal toch niet met Pannecoucke's Augmented Reality idee aan de haal gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2015 18:26 schreef misteriks het volgende:
[..]
Nee, die gaan niet mee. Het zal Loic zelf zijn die danst, aangevuld met naar eigen zeggen 'iets totaal nieuws voor ESC', waar nogal geheimzinnig over gedaan wordt...
Onderschat Oost-Europa niet hoor ( Ik woon er zelf), in vele landen lopen ze gewoon voor qua muziek. Dit deuntje zal het heel goed doen bij bvb Rusland, Polen en Albanie (mark my wordsquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:29 schreef Mercurial het volgende:
12 punten van NL zijn sowieso binnen. Voor een hoge klassering zal hij waarschijnlijk van west europa veel punten moeten krijgen. Twijfel nog een beetje of dit ook echt kan winnen
hij is de jongste deelnemer dit jaarquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:38 schreef APK het volgende:
Loopt die video iets te snel of heeft hij de stem van een twaalf jarig jongetje?
Oh, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
hij is de jongste deelnemer dit jaar
Dat is niet waarquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:47 schreef misteriks het volgende:
[..]
hij is de jongste deelnemer dit jaar
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Hij is net 19 geworden, en als ik het goed heb is de mininumgrens 18? Wie is dan de jongste deelnemer?quote:
Alle 'Teenagers':quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:59 schreef misteriks het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Hij is net 19 geworden, en als ik het goed heb is de mininumgrens 18? Wie is dan de jongste deelnemer?
Hij doet de spin, de backing vocals dansen een beetje mee, en alles in Z/W. Ziet er wel veelbelovend uit.quote:
Dit gaat echt wel scoren!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
Hij doet de spin, de backing vocals dansen een beetje mee, en alles in Z/W. Ziet er wel veelbelovend uit.
Dit kan echt geweldig worden.quote:
Wat een slap commentaar zeg, valt me van ze tegen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef Fascination het volgende:
In de Veronicagids beoordelen Tim Douwsma, Fred van Leer (waarom hij?) en Hind alle inzendingen. Bij België staat het volgende:
Tim: "Dit is een slap aftreksel van Royals van Lorde. Next!"
Hind: "Hij moet wel even onder de zonnebank. Ik vind 'm een beetje eng."
Fred: "En als hij geen gay is, ben ik het ook niet. Alleen dat rapapa-tussenstukje is leuk. Maar rapapa-naar-de-volgende, graag!"
Denk dat dit wel maatgevend is voor wat de gemiddelde kijker van de inzending denkt.
Ja, alsof drie 6-jarigen het becommentariëren.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een slap commentaar zeg, valt me van ze tegen.
Het nummer is sterker dan Royals. Ik hou het op ongezonde jaloeziequote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef Fascination het volgende:
In de Veronicagids beoordelen Tim Douwsma, Fred van Leer (waarom hij?) en Hind alle inzendingen. Bij België staat het volgende:
Fred: "En als hij geen gay is, ben ik het ook niet. Alleen dat rapapa-tussenstukje is leuk. Maar rapapa-naar-de-volgende, graag!"
Denk dat dit wel maatgevend is voor wat de gemiddelde kijker van de inzending denkt.
En dan maar janken dat we nooit punten van buurlanden krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:20 schreef Fascination het volgende:
Anouk kreeg 12 van België. Common Linnets 'maar' 8.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan maar janken dat we nooit punten van buurlanden krijgen![]()
Ja, omdat we iets goeds stuurden waar niemand omheen kon. Ik heb het over het gejank over gebrek aan vriendjespolitiek dat Nederland zo eigen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Anouk kreeg 12 van België. Common Linnets 'maar' 8.
Nou ja, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, omdat we iets goeds stuurden waar niemand omheen kon. Ik heb het over het gejank over gebrek aan vriendjespolitiek dat Nederland zo eigen is.
Ze hebben inderdaad vaak originele en interessante inzendingen, wat je er verder ook van vindt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
België durft. Dat is al jaren zo en het wordt eindelijk eens beloond. België stuurt eigenzinnige en/of moderne liedjes en loopt daarin voorop. Dik terecht dat ze door zijn.![]()
Wat je er ook van vindt, kijk deze nummers nog eens terug:
Ik had precies hetzelfde. Jammer van de regie weer..quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bij dit optreden ergerde ik me het meest aan die vlaggen in de zaal.
Niks tegen vlaggen op zich, maar het kwam zo ongelukkig uit met die shots vanuit de zaal en dan die grote vlaggen er tussendoor wapperend.
Hierquote:Op woensdag 20 mei 2015 02:02 schreef Cyan9 het volgende:
Maar verder vond ik het vocaal erg sterk, werd er helemaal enthousiast van. Waar is m'n Belgische wapper vlag?
Inderdaad terechte klacht. Ze kunnen wel een minipauze inlassen zodat Zweden tijd genoeg heeft om dat projectiescherm op te zetten, maar ze kunnen niet even een minuutje pakken om die windmachines aan te zetten en de rook weg te blazen voor België?quote:
Vorig was er toch ook problemen met Denemarken - Nederland, met die love spandoek van Denemarkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Inderdaad terechte klacht. Ze kunnen wel een minipauze inlassen zodat Zweden tijd genoeg heeft om dat projectiescherm op te zetten, maar ze kunnen niet even een minuutje pakken om die windmachines aan te zetten en de rook weg te blazen voor België?
Ja, dat duurde ook wat langer, maar ze hebben er wel de tijd voor genomen om het goed te doen. Ze hebben niet tegen TCL gezegd dat ze maar moesten optreden met dat Deense gordijn nog op de achtergrond. (ik denk ook dat Ilse iemand naar de keel gevlogen zou zijn, hadden ze dat wel gezegdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 16:09 schreef capristo het volgende:
[..]
Vorig was er toch ook problemen met Denemarken - Nederland, met die love spandoek van Denemarken
Nope, ze werden nipt 2de achter Turkije in 2003 met Sanomi van Urban Trad.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:17 schreef Redefine het volgende:
Zeer mooie uitslag voor onze zuiderburen! Met zo'n afwijkend nummer knap vierde wordenEn als het goed is ook de hoogste score ooit voor België.
En ze wonnen in 1986 met Sandra Kim. Maar volgens mij doelt Redefine op het behaalde puntenaantal: 217. Dat is ruimschoots meer dan Sandra Kim (176) en Urban Trad (165).quote:Op zondag 24 mei 2015 04:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nope, ze werden nipt 2de achter Turkije in 2003 met Sanomi van Urban Trad.
Logisch ook als er steeds meer landen meedoenquote:Op zondag 24 mei 2015 04:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ze wonnen in 1986 met Sandra Kim. Maar volgens mij doelt Redefine op het behaalde puntenaantal: 217. Dat is ruimschoots meer dan Sandra Kim (176) en Urban Trad (165).
Klopt. Relatief gezien was de prestatie van Sandra Kim veel beter. Logisch ook, want ze won, terwijl België nu "slechts" vierde is.quote:Op zondag 24 mei 2015 04:51 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Logisch ook als er steeds meer landen meedoen
Ik bedoelde qua puntentotaal. Want de beste uitslag blijft natuurlijk de winst van Sandra Kim.quote:Op zondag 24 mei 2015 04:28 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nope, ze werden nipt 2de achter Turkije in 2003 met Sanomi van Urban Trad.
Dat was toch 2 jaar geleden ook al zo?quote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef aarontje112 het volgende:
België is het eerste land dat zijn selectiemethode voor 2016 bekend heeft gemaakt. Eén kiest 5 artiesten en via een televisieprogramma wordt de winnaar gekozen.
Bron: http://deredactie.be/cm/v(...).36946?eid=1.2349157
Nee toen was het meer een talentenjachtachtige opzet met toeters en bellen en Ruslanaquote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat was toch 2 jaar geleden ook al zo?
Ik voorzie nu alweer eindeloze, langdradige zondagavondsessies, waarin Bart Peeters een Cornald Maasje mag doen door het publiek op te roepen om op het verkeerde liedje te stemmenquote:Op zondag 24 mei 2015 15:28 schreef aarontje112 het volgende:
België is het eerste land dat zijn selectiemethode voor 2016 bekend heeft gemaakt. Eén kiest 5 artiesten en via een televisieprogramma wordt de winnaar gekozen.
Bron: http://deredactie.be/cm/v(...).36946?eid=1.2349157
Ze hebben het de afgelopen jaren stukken beter gedaan als Nederland...quote:Op zondag 24 mei 2015 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
Je zou de Vlamingen toch wel weer een succesje toe wensen..
alleen in 2011quote:Op zondag 24 mei 2015 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze hebben het de afgelopen jaren stukken beter gedaan als Nederland...
Ruslana ja. Wat een vreselijk over de top mens.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee toen was het meer een talentenjachtachtige opzet met toeters en bellen en Ruslana
Nee, ze staan allemaal in de finale.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het wel leuk eigenlijk, alleen zegt zo'n covershow natuurlijk heel weinig over de liedjes die ze gaan doen, terwijl dat natuurlijk het belangrijkst is.
Hoe ging dat trouwens op het eind toen Amaryllis werd genoemd? Zit die nu in de finale of zo?
Ik vond gisteren Tim en Amaryllis het best. Adil klonk ook nog wel goed. Astrid en Laura deden me echter helemaal niks.
Jeuj, nog een eurosong kijkertquote:Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het tot nu toe allemaal nog niet zo. Het nummer van Adil vind ik nog het beste, maar ook dat miste inderdaad wat. Het nummer van Amaryllis ging voor mij het ene oor in en het andere weer uit, en die van Laura vind ik erg plat en onorigineel.
Ik viel er vorige week heel toevallig in aan het begin, niet wetende dat er überhaupt een Eurosong was dit jaar.quote:
Idd leuk om te volgen. Ik mis de NLse voorrondes...misschien wel crap, maar heerlijke vermaakquote:Op zondag 10 januari 2016 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik viel er vorige week heel toevallig in aan het begin, niet wetende dat er überhaupt een Eurosong was dit jaar.Maar het is leuk om te volgen. Ben alleen niet zo weg van de liedjes tot nu toe.
Melodifestivalenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond de NLse voorrondes tot 2005 altijd heel leuk om te volgen. Daarna kreeg je alleen maar zogenaamd 'deskundigen' die allemaal goede liedjes tot 'niet geschikt voor het Songfestival' gingen benoemen. Het liefst zie ik een sterke voorronde zoals Melodifestivalen waaraan allemaal sterke liedjes meedoen, maar het zit er niet echt in de komende jaren vrees ik, en dan nog moet zoiets ook een beetje groeien.
Leuk om te volgen waren de NLse voorrondes wel altijd.Zelfs al was het grotendeels leedvermaak zoals in 2010.
Dat heb ik tot nu toe altijd in stukjes gekeken op Youtube enzo, maar de hele show is me nog nooit gelukt. Met streams e.d. ben ik niet handig. Ik vind het heel tof wel hoe daar elk jaar zoveel nummers tussen staan die geschikt zijn om te sturen. Mooi hoeveel moeite daar altijd in wordt gestopt.quote:
Die had inderdaad het beste nummer, maar helemaal overtuigd ben ik er ook niet van. Het gaat heel erg van de act afhangen.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:00 schreef grazz het volgende:
Als Belgie naar de finale wil, sturen ze Tom.
Ik had ergens gelezen dat die mede gecomponeerd is door Selah Sue, toch best wel een naam in het vlaamse muziekwereldje.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het nummer van Laura eigenlijk best leuk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat die mede gecomponeerd is door Selah Sue, toch best wel een naam in het vlaamse muziekwereldje.Deed het mij ook direct aan denken, maar dan wel een heel slap aftreksel. Categorie Trijntje mag een liedje bij Anouk uitzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook, je hoort de invloeden van Selah Sue wel terug, al is het lied meer een albumvuller dan een kneiter. Laura's zang is wel erg onzeker en valsig, dus ik hoop dat ze dat onder de knie krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het nummer van Laura eigenlijk best leuk..
Mensen die nog een keer kunnen stemmen waarschijnlijkquote:Op zondag 17 januari 2016 22:35 schreef bogtrotter het volgende:
Wat is het nut van een superfinale als de kijker nu al duidelijk een favoriet heeft uitgekozen?
De omroep moet het blijven ondersteunen van de 4 verliezers ergens mee financieren.quote:Op zondag 17 januari 2016 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
De twee liedjes zijn wel aardig en zeker de beste twee van de avond, maar om nu nog een keer te stemmen
Hoewel ik het lied persoonlijk best aardig vind denk ik dat haar vocale kwaliteiten het lied nogal in de weg zitten... en het is wel het soort liedje dat met een vroege startpositie totaal in de vergetelheid kan raken dus het zou me sterk verbazen als dit de top 10 gaat halen...quote:Op maandag 18 januari 2016 10:15 schreef ato het volgende:
Goed liedje ook overtuigend gebracht. Spettert van de buis af.
Ik denk wederom top 10) voor België dit jaar, zeker finale.
Grappig dat wij verschillen, ik vind haar vocaal best sterk.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoewel ik het lied persoonlijk best aardig vind denk ik dat haar vocale kwaliteiten het lied nogal in de weg zitten... en het is wel het soort liedje dat met een vroege startpositie totaal in de vergetelheid kan raken dus het zou me sterk verbazen als dit de top 10 gaat halen...
Misschien gooit Selah Sue er nog wat extra werk tegenaan om het wat meer onderscheidend te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |