Azer nog niet gehoord. Noorwegen en Armenie vind ik beter, maar dit is zo'n kerel die je in elke talentenjacht tegenkomt en uit sympathie stemmen krijgt/ omdat ie 'anders' is...en bovendien zitten we dan dicht tegen moederdag aan...ja, ja...ik vrees er voor, maar hoop dat je gelijk hebt en dat de televoters voor iets anders gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.
Haha ja ik denk dat het televoters in België precies hetzelfde zijn als in Nederland: ze kiezen altijd de verkeerde.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Azer nog niet gehoord. Noorwegen en Armenie vind ik beter, maar dit is zo'n kerel die je in elke talentenjacht tegenkomt en uit sympathie stemmen krijgt/ omdat ie 'anders' is...en bovendien zitten we dan dicht tegen moederdag aan...ja, ja...ik vrees er voor, maar hoop dat je gelijk hebt en dat de televoters voor iets anders gaan.
Laag hoor. O.a. gebaseerd op het optreden bij DWDD denk ik. Ik hoop dat ze er echt goed over na hebben gedacht wat ze op het ESF willen doen. Met zoveel ballades moeten we ook qua belichting opvallen. Anders vallen we helemaal weg ben ik bang.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:35 schreef Cyan9 het volgende:
Nederland staat 25ste daar, we gaan gewoon naar de finale!
Dit dus..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ugh, rond 2 minuten heb ik het maar dicht gegooid. Hij zat er vreselijk naast. Niet onder de indruk.
Zou denkik slechter scoren. Ik vind het winnende nummer wel indrukwekkend zoals hij het brengt.quote:
twitter:cornaldm twitterde op zondag 16-03-2014 om 20:04:50Amper guilty pleasure: nu finale @Eurosongvrt #songfestival op #vrt1 - en ik stem van harte namens Nederlandse jury mee reageer retweet
quote:De jury van Nederland bestaat uit Emilie Sickinghe, Rebecca Van 't Velt, Fred Siebelink, Cornals Maas en Daniel Dekker.
Hilarisch ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..
Als dat die danseres van de voorronde was, dan is het antwoord ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:16 schreef TheVulture het volgende:
Danst Isabelle Bernaert weer mee in de achtergrond?
Ik had het m ook gegund. Meer als dat zeikmens van Zweden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:06 schreef Little_Dolls het volgende:
Helaas.
Maar had hem dan tenminste een fatsoenlijk nummer gegeven en niet zo'n kitcherig over the top gedrocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |