http://www.standaard.be/cnt/dmf20150116_01476899quote:Axel Hirsoux heeft op zijn Facebookpagina bekendgemaakt dat zijn samenwerking met platenmaatschappij Universal alweer verleden tijd is.
Na zijn deelname aan het Eurovisiesongfestival vorig jaar kreeg Hirsoux een platencontract en zou er snel een album volgen. Na Mother kwamen enkel nog de single Bellissimo en het duet met The Voice Kids finaliste Camille uit, maar dat werden niet bepaald grote hits.
Universal zag geen brood meer in een album, en dus zit Hirsoux zonder contract. ‘Het is nu aan mij om door te gaan’, schrijft de zanger vol goede moed op zijn Facebookpagina. ‘Ik blijf zingen en werk voort aan het beloofde album.’
Dat impliceert in ieder geval iets uptempo... dat kan dit jaar wel gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag wordt het nummer gepresenteerd. De naam is in ieder geval al bekend, dat is "Rhythm Inside".
Mee eens, al zitten er dit jaar wel echt goed ballads tussen. Die van Griekenland maar ook die van Tjechië spreken me aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat impliceert in ieder geval iets uptempo... dat kan dit jaar wel gebruiken
Zie hier voor een fragment:quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag wordt het nummer gepresenteerd. De naam is in ieder geval al bekend, dat is "Rhythm Inside".
Ik dacht ook ff dat ik een vrouw hoordequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is tof!![]()
(maar z'n stem klinkt nog wel heel jong, beetje vrouwelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |