abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 november 2015 @ 22:40:39 #226
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157612326
Niet slecht! Meer informatie op de officiële pagina.

Van deze vijf lag Laura Tesoro volgens mij het meest voor de hand. In 2014 werd ze tweede in The Voice van Vlaanderen, net zoals Loïc twee jaar geleden ook tweede werd in de Waalse versie. Daar proberen ze dus de succesformule van te maken.
Ik heb Adil halfjes-halfjes gekend zo'n kleine 8 jaar geleden toen hij naar dezelfde school als ik ging en tegelijkertijd deelnam aan "Idool", maar het volgens mij niet zo heel goed deed. De jongen kan wel zingen. Astrid en Tim ken ik niet, maar van Amaryllis ben ik ook wild. Ik vind het een geweldige vrouw. Ze sleepte onlangs de Ensor-prijs voor beste actrice in de wacht voor haar rol in de Belgische musicalfilm Brabançonne.

Over het algemeen ben ik dus grotere fan van de vrouwen dan de mannen, maar ik ben benieuwd hoe één het concept zal aanpakken. Aangezien er twee voorrondes én een finale zijn, ga ik er vanuit dat ze meer dan één nummer zingen, dus ik hoop dat Vlaanderen nu eindelijk een winnend concept te pakken heeft. "Eurosong" heeft het nog nooit écht goed gedaan als selectieprocedure, maar deze vijf zijn voorlopig al wel prima qua keus.
  Moderator zondag 3 januari 2016 @ 12:48:39 #227
375570 crew  Cyan9
pi_158784767
Vanavond begint het allemaal!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † zondag 3 januari 2016 @ 16:04:58 #228
368283 ato
pi_158789692
Eerst zingen zij een cover, volgende week hun ESF liedje en over 2 weken finale
Life can be a bitch, so like it..
pi_158808458
Ook gekeken, maar vond er eerlijk gezegd weinig aan... Heb liever direct de nummers van de kandidaten zelf.
~The present is all there is~
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 11:35:58 #230
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_158813278
Weinig gemist dus.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_158815128
Ik vond het wel leuk eigenlijk, alleen zegt zo'n covershow natuurlijk heel weinig over de liedjes die ze gaan doen, terwijl dat natuurlijk het belangrijkst is.
Hoe ging dat trouwens op het eind toen Amaryllis werd genoemd? Zit die nu in de finale of zo?
Ik vond gisteren Tim en Amaryllis het best. Adil klonk ook nog wel goed. Astrid en Laura deden me echter helemaal niks.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158832382
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond het wel leuk eigenlijk, alleen zegt zo'n covershow natuurlijk heel weinig over de liedjes die ze gaan doen, terwijl dat natuurlijk het belangrijkst is.
Hoe ging dat trouwens op het eind toen Amaryllis werd genoemd? Zit die nu in de finale of zo?
Ik vond gisteren Tim en Amaryllis het best. Adil klonk ook nog wel goed. Astrid en Laura deden me echter helemaal niks.
Nee, ze staan allemaal in de finale.
~The present is all there is~
pi_158832546
Ok, maar dan snap ik het al helemaal niet. Want waarom most Amaryllis dan naar voren komen op het einde? :?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158993901
Liveshow 2 NU, we krijgen de liedjes te horen. Volgende week krijgen we de acts te zien.
~The present is all there is~
pi_158994066
Amaryllis - Kick the habbit

Mooie melodielijnen heeft dit lied, meteen een favorietje wat mij betreft. Amaryllis zelf vond ik nog niet zo sterk overkomen als artieste.
~The present is all there is~
pi_158994368
Adil - In our nature

Klinkt wel lekker, maar mist voor mij iets waardoor het wat vlak blijft.
~The present is all there is~
pi_158994790
Laura - Whats the pressure

Wat een onopvallend lied :N
~The present is all there is~
pi_158994881
Ik vind het tot nu toe allemaal nog niet zo. Het nummer van Adil vind ik nog het beste, maar ook dat miste inderdaad wat. Het nummer van Amaryllis ging voor mij het ene oor in en het andere weer uit, en die van Laura vind ik erg plat en onorigineel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158994963
Ok....de experts waren helemaal weg van haar.

Laura is wel cute, en refrein is ook nog wel leuk maar ik zie het nog niet opvallen tussen 42 andere liedjes...
~The present is all there is~
pi_158994995
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het tot nu toe allemaal nog niet zo. Het nummer van Adil vind ik nog het beste, maar ook dat miste inderdaad wat. Het nummer van Amaryllis ging voor mij het ene oor in en het andere weer uit, en die van Laura vind ik erg plat en onorigineel.
Jeuj, nog een eurosong kijkert *O*
~The present is all there is~
pi_158995018
Nee ik inderdaad ook niet. Vond het niet zo bijzonder eigenlijk. Ben ook niet zo weg van haar stemgeluid.
Pff als het de hele avond zo doorgaat zie ik het zonniger in voor Douwe Bob. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158995178
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:02 schreef grazz het volgende:

[..]

Jeuj, nog een eurosong kijkert *O*
Ik viel er vorige week heel toevallig in aan het begin, niet wetende dat er überhaupt een Eurosong was dit jaar. :) Maar het is leuk om te volgen. Ben alleen niet zo weg van de liedjes tot nu toe.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158995228
Astrid - Everybody aches

Dit was het?... :Z

Hierna Tom met...ik denk, het beste lied van de avond. Fragmentje klonk wel goed.
~The present is all there is~
pi_158995271
Astrid's nummer vind ik verreweg het slechts. Slaapverwekkend...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158995274
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik viel er vorige week heel toevallig in aan het begin, niet wetende dat er überhaupt een Eurosong was dit jaar. :) Maar het is leuk om te volgen. Ben alleen niet zo weg van de liedjes tot nu toe.
Idd leuk om te volgen. Ik mis de NLse voorrondes...misschien wel crap, maar heerlijke vermaak
~The present is all there is~
pi_158995426
Ik vond de NLse voorrondes tot 2005 altijd heel leuk om te volgen. Daarna kreeg je alleen maar zogenaamd 'deskundigen' die allemaal goede liedjes tot 'niet geschikt voor het Songfestival' gingen benoemen. Het liefst zie ik een sterke voorronde zoals Melodifestivalen waaraan allemaal sterke liedjes meedoen, maar het zit er niet echt in de komende jaren vrees ik, en dan nog moet zoiets ook een beetje groeien.
Leuk om te volgen waren de NLse voorrondes wel altijd. :) Zelfs al was het grotendeels leedvermaak zoals in 2010.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158995701
Tom - I'm not lost

Beste lied vind ik. Zanger is live nog niet helemaal overtuigend.
~The present is all there is~
pi_158995738
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond de NLse voorrondes tot 2005 altijd heel leuk om te volgen. Daarna kreeg je alleen maar zogenaamd 'deskundigen' die allemaal goede liedjes tot 'niet geschikt voor het Songfestival' gingen benoemen. Het liefst zie ik een sterke voorronde zoals Melodifestivalen waaraan allemaal sterke liedjes meedoen, maar het zit er niet echt in de komende jaren vrees ik, en dan nog moet zoiets ook een beetje groeien.
Leuk om te volgen waren de NLse voorrondes wel altijd. :) Zelfs al was het grotendeels leedvermaak zoals in 2010.
Melodifestivalen O+
~The present is all there is~
pi_158995912
Ik vind het op zich ook het beste nummer, maar nog steeds ben ik niet heel erg overtuigd. Misschien dat een goede act het nog kan redden (die miste hier nu natuurlijk), maar helemaal overtuigd ben ik niet. Ik denk dat het wel het nummer is waar je het meeste mee kan als je er wat aan sleutelt. Toch wel mijn favorietje van de vijf. :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_158996236
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:22 schreef grazz het volgende:

[..]

Melodifestivalen O+
Dat heb ik tot nu toe altijd in stukjes gekeken op Youtube enzo, maar de hele show is me nog nooit gelukt. Met streams e.d. ben ik niet handig. Ik vind het heel tof wel hoe daar elk jaar zoveel nummers tussen staan die geschikt zijn om te sturen. Mooi hoeveel moeite daar altijd in wordt gestopt. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')