Niet slecht! Meer informatie op
de officiële pagina.
Van deze vijf lag Laura Tesoro volgens mij het meest voor de hand. In 2014 werd ze tweede in The Voice van Vlaanderen, net zoals Loïc twee jaar geleden ook tweede werd in de Waalse versie. Daar proberen ze dus de succesformule van te maken.
Ik heb Adil halfjes-halfjes gekend zo'n kleine 8 jaar geleden toen hij naar dezelfde school als ik ging en tegelijkertijd deelnam aan "Idool", maar het volgens mij niet zo heel goed deed. De jongen kan wel zingen. Astrid en Tim ken ik niet, maar van Amaryllis ben ik ook wild. Ik vind het een geweldige vrouw. Ze sleepte onlangs de Ensor-prijs voor beste actrice in de wacht voor haar rol in de Belgische musicalfilm Brabançonne.
Over het algemeen ben ik dus grotere fan van de vrouwen dan de mannen, maar ik ben benieuwd hoe één het concept zal aanpakken. Aangezien er twee voorrondes én een finale zijn, ga ik er vanuit dat ze meer dan één nummer zingen, dus ik hoop dat Vlaanderen nu eindelijk een winnend concept te pakken heeft. "Eurosong" heeft het nog nooit écht goed gedaan als selectieprocedure, maar deze vijf zijn voorlopig al wel prima qua keus.