Ja, omdat we iets goeds stuurden waar niemand omheen kon. Ik heb het over het gejank over gebrek aan vriendjespolitiek dat Nederland zo eigen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Anouk kreeg 12 van België. Common Linnets 'maar' 8.
Nou ja, ik vind het prima.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 17:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, omdat we iets goeds stuurden waar niemand omheen kon. Ik heb het over het gejank over gebrek aan vriendjespolitiek dat Nederland zo eigen is.
Ze hebben inderdaad vaak originele en interessante inzendingen, wat je er verder ook van vindt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
België durft. Dat is al jaren zo en het wordt eindelijk eens beloond. België stuurt eigenzinnige en/of moderne liedjes en loopt daarin voorop. Dik terecht dat ze door zijn.![]()
Wat je er ook van vindt, kijk deze nummers nog eens terug:
Ik had precies hetzelfde. Jammer van de regie weer..quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Bij dit optreden ergerde ik me het meest aan die vlaggen in de zaal.
Niks tegen vlaggen op zich, maar het kwam zo ongelukkig uit met die shots vanuit de zaal en dan die grote vlaggen er tussendoor wapperend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |