Dat is een understatement. Maar blijkbaar scoort klassiek gewoon echt nooit op het ESF. Ik ben al benieuwd welk land volgend jaar diezelfde fout weer maakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik gunde het hem wel, maar het optreden was vanavond gewoon niet goed genoeg en sowieso was het nummer zelf niet al te denderend.
Ik vond het nummer wel mooi. Heb het op Spotify weleens gedraaid. Maar het was slecht gezongen en de staging tilde het nummer ook niet naar een hoger plan, integendeel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Draak van een nummer. Terecht niet door.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef grazz het volgende:
Wat een vre-se-lijk lied. Dat ie over z'n moeder zingt maakt me niet uit, best mooi, maar stijl van het lied haat ik gewoon. Ik kan hier dan ook niet naar luisteren.![]()
Axel zingt goed en eerlijk gezegd klopt op beeld het plaatje. Dit nummer gaat dan ook veel stemmen krijgen voorspel ik. Nummer blijft niet bij en maakt ook niet echt indruk, het is Axel die het nummer goed weet te verkopen en geweldig zingt. Jury gaat dit niet negeren en de mensen thuis zie ik het ook waarderen (sympathie-stemmen?).
Belgie gaat naar de finale en gaat daar hoog eindigen, minimaal top 10. Winnen? Dat hoop ik absoluut niet
Gefeliciteerd. En nu?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:30 schreef Andros het volgende:
Wacht eens, even op een rijtje...
* Belgisch
* Operazanger
* Homo
* Moederskindje
* Dik
* Gezichtsbeharing
Doet me toch erg aan iemand denken...
[ afbeelding ]
Draak is nog erg eufemistisch uitgedrukt. Ik vond het net een 'Hollandse' Pavarotti in spe. Het witte zakdoekje ontbrak nogquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
Draak van een nummer. Terecht niet door.
haha! Ze maken dezelfde fout als wij in het verleden met al die nationale voorrondes. Wie weet de legendarische uitspraak van vader Abraham niet nog te herinneren bij die flopuitzendingen van de Tros: "Het wordt ehhh Sieneke!!"quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnen
Vandaar dat de Belgen ons toch wat teleur stelden met die 8 punten.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:47 schreef KoningPils het volgende:
14e in de halve finale met 28 punten.
Nederland gaf 3 punten.
Dat was vermoedelijk intern wel bekend ja. Al zette de Belgische vakjury Nederland in de eerste halve finale ook op de 4e plek.quote:Op zondag 11 mei 2014 02:29 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vandaar dat de Belgen ons toch wat teleur stelden met die 8 punten.
Ja maar de jury was er van overtuigd dat ze niet moesten meegaan in die poppenkast/circus en ze kwaliteit moesten sturen. Dat werd dus Axel en 2 Fabiola haalde zelfs de finale van de voorronde niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Voor zover het nog niet duidelijk was dat Mother de verkeerde keuze was... het lied "She is Ater My Piano" uit de voorronde, gezongen door 2Fabiola ft. Loredana is een enorme zomerhit bij onze zuiderburen en wordt gelanceerd voor een internationale release...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |