quote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef TheVulture het volgende:
De RTBF is aankomend jaar weer aan de beurt voor het kiezen van de Belgische inzending en zij lijken na Roberto Bellarosa opnieuw voor een deelnemer aan de Waalse variant van The Voice te gaan: Loic Nottet
http://www.telepro.be/011(...)Eurovision-2015.html
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:19:44 ]
Nou en?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit die kerel naast zijn ma nou zo te janken?
daarom goed!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef Arth_NL het volgende:
Wat een geweldig, dramatisch, overdreven, belachelijk liedje.
Dit dus, ik hou me maar vast aan de gedachte dat opera-achtige liedjes tot nu toe altijd geflopt zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Bah ik blijf het gewoon een naar en pathetisch lied vinden.
Er komt een B-kant met Brotherquote:
From another mother?quote:
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ugh, rond 2 minuten heb ik het maar dicht gegooid. Hij zat er vreselijk naast. Niet onder de indruk.
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
En de Belgen zelf denken serieus dat ze gaan winnen
Snap sowieso niet waarom ze niet samen een kandidaat sturen. Wat een gehannes.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Peter het volgende:
[..]
En dan nog iets.. Dan mogen de Vlamingen iemand sturen dit jaar, sturen ze een Waal.... duidelijk..
Vraag me af wanneer het kleine Duitstalige deel van de bevolking aan de beurt is.. en het Brusselse gewest..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom ze niet samen een kandidaat sturen. Wat een gehannes.
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef grazz het volgende:
Belgie gaat gewoon boven ons eindigen met dit yuck nummer
Zweden ook, en ik vind zelfs Albanië beter..quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Wees daar nog maar niet zo zeker van, van de jury's kreeg Axel maar van een paar de 12 punten en daar moet het lied het toch wel van hebben. En in de eerste halve finale zijn Armenië en Azerbeidzjan betere keuzes qua ballad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |