quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook niet raar dat je alleen je notes kan zien als je 4,50 betaald.
Soort censuur
Maar het gaat in dit geval over foto's die buiten om de politie door Geenstijl worden verspreid, is dit dan volgens de partij inbreuk op privacy?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wij vinden dat burgers onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen (in een rechtstaat is dat dus door een rechter). Oproepen om het heft in eigen hand te nemen kan nare onvoorziene gevolgen hebben, dit heb je ook bij de kopschoppers gezien toen er iemand met een soortgelijke of dezelfde naam als een kopschopper bedreigd werd. Wanneer de politie op een dood spoor loopt kunnen zij wel besluiten om foto's of filmpjes naar buiten te brengen zodat het onderzoek niet stil komt te staan.
Zijn mijn tieten jouw mening dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Is dat niet ontzettend misplaatst? Ik heb toch vrijheid van meningsuiting?
En alleen maar omdat de oprichter van deze site geld wil van Google Adsense.
Dergelijk materiaal zou toch vrij gedeeld moeten mogen worden?
Vriendelijke groet,
johannes_vermeer, een bewonderaar, en trouw kijker van de Betweters
Dit probleem had ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Vriendelijke groet,
Interessante vraag waarin belangrijke kwesties aan de orde komen die tevens betrekking hebben op de Nederlandse grondwet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Voszje het volgende:
Of moet je gewoon helemaal van de smartphones afblijven als je privacy je zo lief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Dit topic gaan we even wat meer proberen ontopic te blijven. Een politiek gesprek. Wat jullie van FOK! vinden mogen jullie in Fb zetten, en wat jullie van de tetters van mevrouw Tilia vinden in KPD
bvd
"Ancila Tilia heeft goede tieten" dient natuurlijk wel onderbouwd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
Ik vroeg het toch ook niet aan jou. Ik wil weten hoe zij erover denkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.
Goede vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Ik ben een schilder en jouw tieten zijn kunstquote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
Ik denk dat het veel, en veel beter kan. Helaas geloof niet langer dat Opstelten en Teeven het beste voor hebben met burgers als ik zo naar hun beleid kijk. Dit is ook waarom ik denk dat het hoog tijd is voor een sterke tegenbeweging: De Piratenpartij.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Monkii het volgende:
Beste Ancilla,
Wat vind je van de huidige regering?
Zeer goede vraag Johannes!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel, en veel beter kan. Helaas geloof niet langer dat Opstelten en Teeven het beste voor hebben met burgers als ik zo naar hun beleid kijk. Dit is ook waarom ik denk dat het hoog tijd is voor een sterke tegenbeweging: De Piratenpartij.
Ik ben de enige die een serieuze vraag stelt inzake het partijprogrammaquote:
Alleen illegaal laten voor racistische geblondeerde mannen die te vaak de zonnebank opzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
Maar Anzhi, vertel eens. Coke snuiven, moet dat wettelijk gereguleerd zijn of gewoon vrijgeven die handel?
Hoe zit het overigens met de partij in Zwolle? Ik woon dit jaar nog in een SGP gat in de buurt ervan, maar als ik nu een beetje op de website kijk zie ik weinig standpunten naar voren komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik hoor de piratenpartij altijd over burgerrechten betreffende internetvrijheid, inmenging van de privacy en meer van dat soort zaken.
Waar ik de PP eigenlijk niet over hoor is wat voor mij het interesants is, De Wet Sociale Werkvoorziening, gehandicapten opvang, de zorgtoeslag/zorgverzekering.
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Kom je nog DGH dit jaar?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
Ik ook:quote:
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef brussens het volgende:
Hoe staat de piratenpartij tegenover het volgen van je kind met een GPS tracker?
Omdat velen vinden dat ze het land uit moeten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
Zoutzuur.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef superniger het volgende:
Hallo,
Hoe moeten we het Krim probleem oplossen?
Victoria Koblenko moet nu zelf oppassen. Want zij zit nu bij BNN. BNN geeft ook alle medische dossiers door aan derde partijen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk je echt dat de Piraten Partij iets kan betekenen in de gemeente politiek of probeer je maatschappelijk betrokken over te komen à la Victoria Koblenko?
40-45quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Tussen welke getallen bevindt zich je favoriete getal?
Welk probleem?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat de PP het Marokkanenprobleem in Amsterdam oplossen?
42quote:
Lijkt me niet nodig. Dezelfde naam wordt prima serieus genomen bij onze ooster- en noorderburen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Nogmaals proberen: gaat de naam PiratenPartij in de toekomst veranderd worden?
Ben je dan niet bang dat technologische innovatie het jullie streven voor meer privacy in de weg staat?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…
Helaas kan ik daar niet zoveel aan doen, ik kan alleen lokaal actief zijn en daar heb ik al mijn handen vol aan. Mochten er capabele mensen een Piratenpartij Rotterdam willen opzetten juichen we dat toe en delen graag onze ervaringen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom is de PiratenPartij niet hier in Rotterdam gevestigd? Hier zouden jullie ook een dikke achterban kunnen krijgen, zeker sinds het nieuws dat de camera's in alle voertuigen van de RET (ons OV-bedrijf hier) rechtstreeks verbonden is met een gezichtsherkenningsapplicatie. Daar zouden jullie wat aan kunnen doen.
groetjes,
Dirk
Yowwwwwwwww, doe mij even een mailtje dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niet zoveel aan doen, ik kan alleen lokaal actief zijn en daar heb ik al mijn handen vol aan. Mochten er capabele mensen een Piratenpartij Rotterdam willen opzetten juichen we dat toe en delen graag onze ervaringen.
Fransie Duijts als Minister van Bierzaken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Kenju het volgende:
Is er al een vraag gesteld over de naam van de piraten partij? Zo nee:
Waarom wordt die naam aangehouden? Het komt op mensen die niet bekend zijn met de Piratebay-afkomst en het verhaal erachter, over als een niet-serieuze naam of een naam waar andere verwachtingen aan vast zitten...
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
Je betichte Gordon ervan een coke-head te zijn, maar neem je zelf ook weleens een snuifje?
al drie keer ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Kenju het volgende:
Is er al een vraag gesteld over de naam van de piraten partij?
Jullie willen als Piraten partij dat de overheid gevoelige informatie laat zien aan haar burgers als hij zich van een fout is bewust geraakt? Als deze fout te maken heeft met een persoon, schendt je dan ook niet meteen zijn privacy? Jullie willen een transparante overheid, wat in mijn ogen alleen gebeurt in een sprookjes wereld, maar goed dat terzijde.quote:Overheid open en inzichtelijk maken.
E-democracy als instrument om de bevolking inspraak te geven in het politieke proces.
Directe inspraak als einddoel.
Transparantie legt corruptie bloot; de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) moet vanzelfsprekend worden.
Hoe kijk je aan tegen het softdrugsbeleid?quote:
+1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Paardlants het volgende:
Jammer dat het gros hier zich moet gedragen als een kind van 13 die voor het eerst een lekker wijf heeft gezien
Maar, legaliseren of niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.
Zou je niet een keertje willen aanschuiven bij het voetbalprogramma: Voetbal International op RTL7? Dat wordt nu al een topshow.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Club Brugge, dat weet iedereen die De Betweters kijkt
Wat is wel jouw ding?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.
Dit. Het gros van het electoraat zal zich niet durven binden aan een partij met een veel te speelse naam. De partij komt met deze naam over als een uit de hand gelopen hobby van een paar recalcitrante pubers, wat zonde is gezien de brij volwassen idealen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
FOK!ker zijn en dan tegen anderen roepen dat zij geen leven hebbenquote:
En je hebt in Antwerpen gewoond toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Club Brugge, dat weet iedereen die De Betweters kijkt
Nog steeds benieuwd naar deze vraag. Ik voel me alleen een beetje schuldig door het al de tweede keer aan te halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Ancilla, vind je de PiratenPartij niet een beetje mosterd na de maaltijd? Het privacyprogramma van jullie is ook te vinden bij GroenLinks en D66. Stel dat je je dus kunt vinden in de overige standpunten van GroenLinks, waarom zou een stem op de PiratenPartij dan alsnog beter zijn dan op GroenLinks?
Samen met die truus die altijd die taarten komt brengenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou je niet een keertje willen aanschuiven bij het voetbalprogramma: Voetbal International op RTL7? Dat wordt nu al een topshow.
Ik hoop dat ze eens een fatsoenlijk topic heeft gezien want dit trekt ongelofelijk veel gespuis aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je van plan om op fok actief te blijven of blijft het bij dit topic ?
Heb ik ook pas 4x gevraagd, door al dat gebagger geen antwoord op gekregen tot nu toe helaasquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef Monkii het volgende:
Wat vindt de PP van het legale wiet gedoe?
De Piratenpartij heeft met deze naam succes gehad in een heleboel andere landen. Ik denk dat de twijfel over de naam voortkomt uit onbekendheid en daar hopen we wat aan te doen - die onbekendheid. Het is een geuzennaam en hij valt in ieder geval wel op tussen alle afkortingen. Als we in de toekomst gegronde reden zien om deze te moeten veranderen, bijvoorbeeld door verwarring vanwege toenemende populariteit van Somalische Piraten of de film Pirates of the Caribbean, dan zullen we overleg hierover niet uit de weg gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Wel een dingetje ja. Landelijk lijkt de PP geen standpunten te hebben op zaken als pensioen, ww, accijns etc. Mocht ooit deze partijen meer aandacht gaan vestigen op de internetzaken die nu ook gewoon, misschien zelf beter, verwoord staan in hun standpunten dan lijkt de PP overbodig.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog steeds benieuwd naar deze vraag. Ik voel me alleen een beetje schuldig door het al de tweede keer aan te halen.
In zwolle hebben ze ook al totaal geen standpunten als het gaat om iets anders dat de traditionele onderwerpen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wel een dingetje ja. Landelijk lijkt de PP geen standpunten te hebben op zaken als pensioen, ww, accijns etc. Mocht ooit deze partijen meer aandacht gaan vestigen op de internetzaken die nu ook gewoon, misschien zelf beter, verwoord staan in hun standpunten dan lijkt de PP overbodig.
De rest heeft die standpunten wel, maar weet ze toch te verneuken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In zwolle hebben ze ook al totaal geen standpunten als het gaat om iets anders dat de traditionele onderwerpen.
Jij werkt voor RTL boulevard? Dat gelul over (een oninteressante handeling) van persoon in kwestie lijkt me niet het meest boeiende.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Caland het volgende:
Vind je het achteraf niet jammer dat je uitlatingen tegenover die vieze relnicht (Gordon, red.) je boodschap in één klap onderuit haalde?Erg volwassen kwam het niet over namelijk.
Thanks voor het antwoordquote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
De Piratenpartij heeft met deze naam succes gehad in een heleboel andere landen. Ik denk dat de twijfel over de naam voortkomt uit onbekendheid en daar hopen we wat aan te doen - die onbekendheid. Het is een geuzennaam en hij valt in ieder geval wel op tussen alle afkortingen. Als we in de toekomst gegronde reden zien om deze te moeten veranderen, bijvoorbeeld door verwarring vanwege toenemende populariteit van Somalische Piraten of de film Pirates of the Caribbean, dan zullen we overleg hierover niet uit de weg gaan.
Ja ik vond het ook niet erg sterk van haar.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij werkt voor RTL boulevard? Dat gelul over (een oninteressante handeling) van persoon in kwestie lijkt me niet het meest boeiende.
Maar dat is pokitiek op tv van tegenwoordig, lullen over personen ipv idealen.
Goede vraag Rens.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snap niet dat mijn serieuze vraag is verwijderd maar ik dan stel ik hem anders.
PP doet mee in Amsterdam. Een belangrijk onderwerp is daar Ajax. Als de PP meegaat doen mag Ajax zijn spelers dan weer huldigen op het Leidseplein en zijn feesten op Koninginnedag weer toegestaan? In Amsterdam wordt steeds meer verboden onder het motto van openbare veiligheid.
Ja, maar ik denk ook niet dat het in Zwolle wat gaat worden. Hier in de gemeente, net iets buiten Zwolle, is het eerste standpunt van de SGP dat ze vanuit de kracht van God beslissingen maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
In zwolle hebben ze ook al totaal geen standpunten als het gaat om iets anders dat de traditionele onderwerpen.
We vinden dat dat momenteel nergens op slaat. Wiet is een veel softere drugs dan bijvoorbeeld alcohol. Koffie en chocolade zijn ook drugs. De manier waarop hier beleid wordt gemaakt is dus hypocriet. In deze tijden van crises lopen we een heleboel banen mis, we duwen we wietproductie de illegaliteit en criminaliteit in. Hiermee lopen we een hele hoop belastinggeld mis wat we nu best goed zouden kunnen gebruiken. Wat volwassen mensen met hun lichaam doen is aan hen, wat de Piratenpartij betreft. Burgers hoeven niet als kleine kinderen behandeld te worden. Waar we ooit zo trots waren op onze progressieve stad, lopen we in softdrugsregelgeving nu hopeloos achter op andere plekken in de wereld zoals Portugal en Colorado.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoe kijk je aan tegen het softdrugsbeleid?
Er komen toch geen huldigingen meer, dus niet rullevantquote:
Bedankt voor je heldere antwoord. Ik vroeg het omdat je twee dagen geleden Cition een koekje van eigen deeg gaf. Het viel me op dat jullie apparatuur kregen van een bedrijf wat die GPS trackers voor kinderen verkoopt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…
Lees: Koningsdagquote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er komen toch geen huldigingen meer, dus niet rullevant
Dank je wel voor deze reactie. Bevestigd ook mijn mening erover.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
We vinden dat dat momenteel nergens op slaat. Wiet is een veel softere drugs dan bijvoorbeeld alcohol. Koffie en chocolade zijn ook drugs. De manier waarop hier beleid wordt gemaakt is dus hypocriet. In deze tijden van crises lopen we een heleboel banen mis, we duwen we wietproductie de illegaliteit en criminaliteit in. Hiermee lopen we een hele hoop belastinggeld mis wat we nu best goed zouden kunnen gebruiken. Wat volwassen mensen met hun lichaam doen is aan hen, wat de Piratenpartij betreft. Burgers hoeven niet als kleine kinderen behandeld te worden. Waar we ooit zo trots waren op onze progressieve stad, lopen we in softdrugsregelgeving nu hopeloos achter op andere plekken in de wereld zoals Portugal en Colorado.
Meer over onze ideeën over softdrugsbeleid in ons partijprogramma: http://amsterdam.piratenpartij.nl/GR2014/Programma
+1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
De rest heeft die standpunten wel, maar weet ze toch te verneuken.
En bedankt voor de moeite Ancila (en FOK natuurlijk).quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef superworm het volgende:
Hoi Ancilla,
Het is inmiddels bijna 20.30 uur, dus FOK! wil je hierbij hartelijk bedanken voor je aanwezigheid in deze livechat.
Je hebt al tientallen users van antwoord voorzien en formeel is de livechat (bijna) voorbij, maar mocht je wat langer willen blijven doorchatten, dan ben je vanzelfsprekend meer dan welkom.
Nogmaals heel veel succes gewenst bij de komende verkiezingen en als het even meezit, give 'em hell in de gemeenteraad!
Redactie Nieuws FOK.nl
Moderators FOK!forum 'Politiek'
Geheel op eigen titel. De mening vn de Piratenpartij is ook mijn mening in 99% van de gevallen, ander had ik me er nooit met een gerust hart bij aangesloten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Heeft het PP Politbureau je nou streng in de gaten gehouden, of is deze chat op persoonlijke titel gevoerd?
Hoeveel betalen ze je?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Geheel op eigen titel. De mening vn de Piratenpartij is ook mijn mening in 99% van de gevallen, ander had ik me er nooit met een gerust hart bij aangesloten.
En wat zou dan die 1% discrepantie zijn?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:36 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Geheel op eigen titel. De mening vn de Piratenpartij is ook mijn mening in 99% van de gevallen, ander had ik me er nooit met een gerust hart bij aangesloten.
Hartelijk bedankt! Ik vond het erg leuk om te doen en ga nog eventjes door om de meest gestelde vragen te beantwoorden waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Rond 21u ga ik afsluiten want ik zit morgenochtend veel te vroeg bij Koffietijd (of all places…)quote:Op zondag 16 maart 2014 20:28 schreef superworm het volgende:
Hoi Ancilla,
Het is inmiddels bijna 20.30 uur, dus FOK! wil je hierbij hartelijk bedanken voor je aanwezigheid in deze livechat.
Je hebt al tientallen users van antwoord voorzien en formeel is de livechat (bijna) voorbij, maar mocht je wat langer willen blijven doorchatten, dan ben je vanzelfsprekend meer dan welkom.
Nogmaals heel veel succes gewenst bij de komende verkiezingen en als het even meezit, give 'em hell in de gemeenteraad!
Redactie Nieuws FOK.nl
Moderators FOK!forum 'Politiek'
Bedankt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt! Ik vond het erg leuk om te doen en ga nog eventjes door om de meest gestelde vragen te beantwoorden waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Rond 21u ga ik afsluiten want ik zit morgenochtend veel te vroeg bij Koffietijd (of all places…)
Dank aan Fok! voor de uitnodiging en het platform. Dank aan fans voor de support en dank aan de critici voor de kans om hun twijfels weg te nemen.
19 Maart, stem een Piraat in de gemeenteraad!
Ter info: Ik sta op nummer drie. Meer over andere kandidaten en ons partijprogramma op http://amsterdam.piratenpartij.nl
O, zijn er ook andere kandidaten. Ik zie alleen jou steeds in de media verschijnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt! Ik vond het erg leuk om te doen en ga nog eventjes door om de meest gestelde vragen te beantwoorden waar ik nog niet aan toe ben gekomen. Rond 21u ga ik afsluiten want ik zit morgenochtend veel te vroeg bij Koffietijd (of all places…)
Dank aan Fok! voor de uitnodiging en het platform. Dank aan fans voor de support en dank aan de critici voor de kans om hun twijfels weg te nemen.
Ter info: Ik sta op nummer drie. Meer over andere kandidaten en ons partijprogramma op http://amsterdam.piratenpartij.nl
Je bent van harte uitgenodigd bij de after party, dat hier gaat plaatsvinden: VBL / [VBL Slowchat] #3210 HALLOquote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Ach, could be worse, die kok knakker, kan best lekker koken volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
want ik zit morgenochtend veel te vroeg bij Koffietijd (of all places…)
Bedankt voor je tijd en moeite!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben een groot voorstander van open source. Er zijn een heleboel slimme nerds die heel hard werken aan pro-privacy innovatie. Zoals dat zo mooi heet: Privacy-by-design.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Denk je dat meer privacy kan worden bereikt door technologische innovatie? Tot nu toe heeft innovatie imo alleen maar gezorgd voor meer inbreuk op onze privacy (denk aan de ov-chipkaart). Zo ja, hoe zie je dat voor je?
http://kassa.vara.nl/actu(...)fonie-relatief-duur/quote:Nederlanders en Belgen zijn meer geld kwijt voor bundels met internet, tv en telefonie dan inwoners van omringende landen. Dat blijkt uit een onderzoek door de Belgische toezichthouder Bipt.
Gemiddelde prijs
De gemiddelde prijs voor een bundel met vaste telefonie, tv en internet met een minimale downloadsnelheid van 30 Mbit/s is in Nederland ongeveer 60 euro, in België loopt dit op tot zelfs 76 euro. Fransen zijn voor dezelfde diensten veel minder kwijt: zij betalen bij een gemiddeld pakket ongeveer 36 euro, Duitsers betalen zo’n 44 euro. Het enige land dat een hoger tarief rekent voor hetzelfde pakket dan Nederland en België is Spanje, met een gemiddelde prijs van rond de 97 euro.
Grote providers
De Belgische toezichthouder Bipt, nam de Nederlandse aanbieders KPN, Tele2, Ziggo en UPC mee in het onderzoek. In België waren dit Belgacom, Numericable, Telenet en Voo. Het onderzoek nam alleen de tarieven van grote providers mee, terwijl die van prijsvechters ontbreken. In Nederland kiezen momenteel steeds meer mensen voor een abonnement bij een prijsvechter. De toezichthouder publiceerde de cijfers als onderzoek naar de tarieven in eigen land en baseert zich op onderzoek van de economische unie OESO van augustus vorig jaar.
Eerst maar even verkozen worden :-)quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef glasshole het volgende:
Hoe lang wil je politiek actief blijven en heb je ambities om na je loopbaan bij de PP door te stromen naar de landelijke politiek?
Bedankt voor je tijd en nogmaals veel succes!
Heel hartelijk dank! Het is dat ze in Roosendaal niet meedoen, anders had ik het gedaan. Tot ziens bij de landelijke verkiezingenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:39 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik hier blijven komen. Inhoudelijke Internet Interactie zou de toekomst van wat democratie is, kunnen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, could be worse, die kok knakker, kan best lekker koken volgens mij
Dus mensen die een vraag hebben geplaatst, blijf dit topic nog even in de gaten houden!
Ik werk voor een heleboel partijen maar niet RTL boulevard zover ik weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij werkt voor RTL boulevard? Dat gelul over (een oninteressante handeling) van persoon in kwestie lijkt me niet het meest boeiende.
Maar dat is pokitiek op tv van tegenwoordig, lullen over personen ipv idealen.
Heb je concrete voorbeelden hoe je dit in de gemeente (Amsterdam) wil toepassen? Vooralsnog klinkt het allemaal nogal als punten die je op nationaal niveau moet aanpakkenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben een groot voorstander van open source. Er zijn een heleboel slimme nerds die heel hard werken aan pro-privacy innovatie. Zoals dat zo mooi heet: Privacy-by-design.
Sorry, die vraag was niet aan jou gericht maar aan degene die weer begon over dat 'incident'.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Ik werk voor een heleboel partijen maar niet RTL boulevard zover ik weet.
Piratenpartij staat voor open bestuurquote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt de PP in Groningen ook op voor de student?
Dat hele privacy gedoe vind ik niet zo interessant, so wut dat de overheid gegevens van me heeft.
Zijn jullie niet te veel een one-issue partij?
https://amsterdam.piraten(...)_ProgrammaGR2014.pdfquote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Heb je concrete voorbeelden hoe je dit in de gemeente (Amsterdam) wil toepassen? Vooralsnog klinkt het allemaal nogal als punten die je op nationaal niveau moet aanpakken
Dan zit je niet goed op te lettenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef superniger het volgende:
[..]
O, zijn er ook andere kandidaten. Ik zie alleen jou steeds in de media verschijnen.
Dat heb ik doorgelezen, ik kan daar geen concrete voorbeelden vinden die op gemeentelijk niveau te regelen zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://amsterdam.piraten(...)_ProgrammaGR2014.pdf
Willen jullie ook software die gebruikt wordt op het gemeentehuis vervangen met opensource software? Dus niet alleen de OS maar ook postregistratie, BSA etc..quote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Piratenpartij staat voor open bestuur
Piratenpartij staat voor inspraak
Piratenpartij staat voor grondrechten
Piratenpartij staat voor een vrij Amsterdam
Piratenpartij staat voor slim en effectief beleid
https://amsterdam.piraten(...)maGR2014-compact.pdf
Helaas hebben al deze punten, vooral het laatste, betrekking tot bijna al het beleid wat er op lokaal niveau en in Amsterdam gemaakt wordt.
Heel Google staat vol met haar, denk niet dat ze er druk mee bezig isquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Kenju het volgende:
Ben je zelf eigenlijk ook bezig met het managen van je privacy gegevens in jouw dagelijkse leven? Je zit bijv. wel op Facebook, en je hebt vast ook Whatsapp, en misschien wel een Google-account. Of probeer je dat zoveel mogelijk te voorkomen en mijd je dat soort diensten bewust?
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat de nummer 1 t/m 10 niet per se allemaal in de media hoeven te verschijnen voor de fucking gemeenteraadsverkiezingen. Één iemand voor mediacoverage lijkt me genoeg. Zoals dat bij de landelijke verkiezingen Dirk Poot was, die ook op FOK! geweest isquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef superniger het volgende:
[..]
O, zijn er ook andere kandidaten. Ik zie alleen jou steeds in de media verschijnen.
Jazeker: één van onze grootste speerpunten op Europees en Nationaal niveau: de netneutraliteit, heeft hierop ook betrekking. Helaas kan de Piratenpartij Amsterdam hier niet zoveel aan doen behalve onze steun betuigen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Kan de PP ook nog invloed uitoefenen op de dure kosten hier in Nederland? Dit geldt ook voor Mobiel Internet. Nederland is veel te duur voor wat je krijgt.
[..]
http://kassa.vara.nl/actu(...)fonie-relatief-duur/
Dit stinkt naar het geval "zorgpremie" die gewoon naar beneden kan.
Dat kun je natuurlijk niet voorkomen, wanneer je een publiek figuur bent. Maar haar gedrag in privé is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heel Google staat vol met haar, denk niet dat ze er druk mee bezig is
+1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik hier blijven komen. Inhoudelijke Internet Interactie zou de toekomst van wat democratie is, kunnen zijn.
Dit inderdaad, en heb je misschien een goed woordje over voor de gesneuvelden? Aangezien het indirect jouw schuld is Ancilla.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Meerdere users hebben een ban gekregen door opmerkingen in dit topic. Zo stelde een zeer gewaardeerde user de vraag of jij meer van VI of SV houdt ( hierin zijn uiteraard jou werkzaamheden voor de Betweters in verwerkt)
Wat vind je hiervan?
Daar let iedereen wel een beetje op lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk niet voorkomen, wanneer je een publiek figuur bent. Maar haar gedrag in privé is natuurlijk een ander verhaal.
Netneutraliteit heeft natuurlijk weinig te maken met de kosten. Dat is er namelijk al redelijk door gedrukt door mevrouw Kroes. Ik denk dat hij het vooral had over de kosten in het algemeen en niet over het extra betalen voor het kunnen gebruiken van dataslurpende diensten...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Jazeker: één van onze grootste speerpunten op Europees en Nationaal niveau: de netneutraliteit, heeft hierop ook betrekking. Helaas kan de Piratenpartij Amsterdam hier niet zoveel aan doen behalve onze steun betuigen.
We vinden het een slechte zaak dat sekswerkers onzichtbaar worden gemaakt en de illegaliteit in worden geduwd.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe denk je eigenlijk over de veranderingen op de wallen? En de esthetiek vd Damrak?
Wordt dit het soort leiderschap dat ons te wachten staat? Gebanned worden uit de samenleving wanneer wat gezegd wordt niet bevalt?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
Dit inderdaad, en heb je misschien een goed woordje over voor de gesneuvelden? Aangezien het indirect jouw schuld is.
Meisjes plagen, bannetjes vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij strijden voor onze gevallen broeders.
#neverforget
al moeten jullie wel lief doen jongens.
Ancilla wil ook dat jullie lief doen.
Heel merkwaardig inderdaad, ben echt benieuwd wat Ancilla van zulke praktijken vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt dit het soort leiderschap dat ons te wachten staat? Gebanned worden uit de samenleving wanneer wat gezegd wordt niet bevalt?
Afstappen van de smartphone zou überhaupt het beste zijn, maar is voor veel mensen, inclusief mezelf, niet realistisch. Ik denk dat er inmiddels een hoop alternatieven zijn voor whatsapp, en is het dus sowieso een goed idee om over te stappen. De alternatieven die mijn interesse hebben gewekt zijn Threema en MyEnigma. Ook is de Nederlandse Bram van der Kolk vanuit Mega bezig met een privacy-vriendelijk alternatief wat ik waarschijnlijk wel aandurf na goedkeuring van mijn nerdvrienden, maar dat is nog even afwachten tot de release.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Voszje het volgende:
Veel mensen zijn overgestapt op een andere berichtendienst toen bekend werd dat WhatsApp over was genomen door Facebook. Hoe denk jij hierover? Heeft overstappen wel echt zin, of moet je gewoon helemaal van de smartphones afblijven als je privacy je zo lief is?
quote:
Duidelijk. Dank je wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
We vinden het een slechte zaak dat sekswerkers onzichtbaar worden gemaakt en de illegaliteit in worden geduwd.
We hebben momenteel geen relatie met de literarische partij, behalve handje-schudden bij debatten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
Ancilla, wat is jullie relatie met de libertarische partij?
Wat andere partijen doen moeten ze zelf weten, zelf hebben we geen BN'ers als lijstduwers.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef J.Pistone het volgende:
Wat vindt je van het fenomeen lijstduwer ? BN'ers die stemmen werven voor hun geliefde partij maar zelf nooit gekozen zullen worden ?
Persoonlijk ben ik er geen voorstander van aangezien mensen dan gaan stemmen omdat ze het een leuk persoon/goede acteur enz. vinden en niet inhoudelijk het programma bekijken. Al zullen veel mensen ook nu al stemmen puur op de uitstraling van iemand.
Tof, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Afstappen van de smartphone zou überhaupt het beste zijn, maar is voor veel mensen, inclusief mezelf, niet realistisch. Ik denk dat er inmiddels een hoop alternatieven zijn voor whatsapp, en is het dus sowieso een goed idee om over te stappen. De alternatieven die mijn interesse hebben gewekt zijn Threema en MyEnigma. Ook is de Nederlandse Bram van der Kolk vanuit Mega bezig met een privacy-vriendelijk alternatief wat ik waarschijnlijk wel aandurf na goedkeuring van mijn nerdvrienden, maar dat is nog even afwachten tot de release.
Libertarische partij en piratenpartij staan toch vrij ver uit elkaar?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
Ancilla, wat is jullie relatie met de libertarische partij?
Jammer, juist als libertarier denk ik dat veel van jullie standpunten elkaar raken, maar goed mijn stem gaat sowieso naar jouquote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
We hebben momenteel geen relatie met de literarische partij, behalve handje-schudden bij debatten.
Laten we dit anders verwoorden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Wat heb je tot nu toe altijd zelf gestemd?
Je beschikt zelf wel over een goed stel lijstduwers heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wat andere partijen doen moeten ze zelf weten, zelf hebben we geen BN'ers als lijstduwers.
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindquote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
Hoi C_Aquote:
volgens mij ben ik helemaal bijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Vampire Diaries nou al gezien?
Bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
De Betweters.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Voetbal International of Studio Voetbal?
Jammer dat ze dood is héquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik helemaal bij
Nou het grootste gezeur over allochtonen komen voort uit Marokkanen en andere criminele medelanders.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlast
Ik denk dat hij bedoeld te vragen wat je van de Islam (/koran/moslims) vindt als onderdeel van deze maatschappij zijnde iemand die veel opheeft met mensenrechten?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
bedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast?
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto'squote:
Elenaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat ze dood is héMaar werd wel tijd dat Elena weer terug kwam.
Denk jij ook dat Koert Westerman zijn roeping als cabaretier heeft gemist?quote:
Doe danny de groeten de volgende keer als je er weer zitquote:
DM even je nummerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Sorry, lieve Fok!ers. Ik moet er een eind aan breien. Bedankt voor jullie tijd en tot de volgende keer! Niet vergeten Piratenpartij te stemmen 19 Maart
Oh, jouw foto's worden vandaag juist overal verwijderd hier op FOK!...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto's
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Sorry, lieve Fok!ers. Ik moet er een eind aan breien. Bedankt voor jullie tijd en tot de volgende keer! Niet vergeten Piratenpartij te stemmen 19 Maart
Ik app je zo nog wel even.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Lekker nuttig ook als de verkiezingen al voorbij zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto's
Gewoon aan mark zuckerberg vragen toch, en anders bel je de nsaquote:
Sleep er dan een "hoe meer stemmen, hoe pikanter de foto's" deal uit of zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker nuttig ook als de verkiezingen al voorbij zijn
Alleen als je Haaaaaaaaaaaaaar zegtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Nope.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
SPquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt me niet weten te overtuigen.
En geen antwoord gegeven over hoe de PP tegenover SW staat.
Dus weer SP voor mij.
SPquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
SW?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
Ook bedankt voor je tijd!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
quote:
Jimboquote:
Sociale Werkvoorziening.quote:
SP, nu neemt niemand je meer serieus, Ancilla al helemaal nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
De kans dat Ancila mij serieus neemt was toch al erg klein..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SP, nu neemt niemand je meer serieus, Ancilla al helemaal niet
Oh, ik denk dat ze die transparanter willen maken, met meer licht en ramen enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sociale Werkvoorziening.
In de volksmond, sociale werkplaats.
Vier a's te veel, jammerquote:
De VVD en de PvdA breken de SW helemaal af.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ze die transparanter willen maken, met meer licht en ramen enzo
Dat gaat niet in mijn gemeentequote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
x2.quote:
Tyron en ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
En wie heeft er allemaal nog meer Ancilla's nummer gekregen na deze livechat?
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoeveel FOK!kers zijn gesneuveld door dit topic?
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb even een whatsapp bericht gestuurd met je vragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel een paar vragen voor haar:
1) Wie ben je?
2) Waarom denk je verstand te hebben van politiek?
3) De meeste vrouwelijke politici zijn lelijk. Waarom jij niet?
4) Wat zijn je idealen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
3) De meeste vrouwelijke politici zijn lelijk. Waarom jij niet?
Echt hequote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |