DM even je nummerquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Sorry, lieve Fok!ers. Ik moet er een eind aan breien. Bedankt voor jullie tijd en tot de volgende keer! Niet vergeten Piratenpartij te stemmen 19 Maart
Oh, jouw foto's worden vandaag juist overal verwijderd hier op FOK!...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto's
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Sorry, lieve Fok!ers. Ik moet er een eind aan breien. Bedankt voor jullie tijd en tot de volgende keer! Niet vergeten Piratenpartij te stemmen 19 Maart
Ik app je zo nog wel even.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Lekker nuttig ook als de verkiezingen al voorbij zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 21:02 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto's
Gewoon aan mark zuckerberg vragen toch, en anders bel je de nsaquote:
Sleep er dan een "hoe meer stemmen, hoe pikanter de foto's" deal uit of zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Lekker nuttig ook als de verkiezingen al voorbij zijn
Alleen als je Haaaaaaaaaaaaaar zegtquote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
Nope.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
SPquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt me niet weten te overtuigen.
En geen antwoord gegeven over hoe de PP tegenover SW staat.
Dus weer SP voor mij.
SPquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
SW?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
Ook bedankt voor je tijd!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
quote:
Jimboquote:
Sociale Werkvoorziening.quote:
SP, nu neemt niemand je meer serieus, Ancilla al helemaal nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope.
Dus weer SP voor mij.
De kans dat Ancila mij serieus neemt was toch al erg klein..quote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SP, nu neemt niemand je meer serieus, Ancilla al helemaal niet
Oh, ik denk dat ze die transparanter willen maken, met meer licht en ramen enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sociale Werkvoorziening.
In de volksmond, sociale werkplaats.
Vier a's te veel, jammerquote:
De VVD en de PvdA breken de SW helemaal af.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ze die transparanter willen maken, met meer licht en ramen enzo
Dat gaat niet in mijn gemeentequote:Op zondag 16 maart 2014 21:03 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
x2.quote:
Tyron en ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:57 schreef Pokkelmans het volgende:
En wie heeft er allemaal nog meer Ancilla's nummer gekregen na deze livechat?
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoeveel FOK!kers zijn gesneuveld door dit topic?
quote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb even een whatsapp bericht gestuurd met je vragen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb wel een paar vragen voor haar:
1) Wie ben je?
2) Waarom denk je verstand te hebben van politiek?
3) De meeste vrouwelijke politici zijn lelijk. Waarom jij niet?
4) Wat zijn je idealen?
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
3) De meeste vrouwelijke politici zijn lelijk. Waarom jij niet?
Echt hequote:Op maandag 17 maart 2014 00:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |