Laten we dit anders verwoorden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Wat heb je tot nu toe altijd zelf gestemd?
Je beschikt zelf wel over een goed stel lijstduwers heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wat andere partijen doen moeten ze zelf weten, zelf hebben we geen BN'ers als lijstduwers.
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindquote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
Hoi C_Aquote:
volgens mij ben ik helemaal bijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Vampire Diaries nou al gezien?
Bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
De Betweters.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Voetbal International of Studio Voetbal?
Jammer dat ze dood is héquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik helemaal bij
Nou het grootste gezeur over allochtonen komen voort uit Marokkanen en andere criminele medelanders.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlast
Ik denk dat hij bedoeld te vragen wat je van de Islam (/koran/moslims) vindt als onderdeel van deze maatschappij zijnde iemand die veel opheeft met mensenrechten?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
bedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast?
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto'squote:
Elenaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat ze dood is héMaar werd wel tijd dat Elena weer terug kwam.
Denk jij ook dat Koert Westerman zijn roeping als cabaretier heeft gemist?quote:
Doe danny de groeten de volgende keer als je er weer zitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |