Heel Google staat vol met haar, denk niet dat ze er druk mee bezig isquote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Kenju het volgende:
Ben je zelf eigenlijk ook bezig met het managen van je privacy gegevens in jouw dagelijkse leven? Je zit bijv. wel op Facebook, en je hebt vast ook Whatsapp, en misschien wel een Google-account. Of probeer je dat zoveel mogelijk te voorkomen en mijd je dat soort diensten bewust?
Nou ja, ik kan me zo voorstellen dat de nummer 1 t/m 10 niet per se allemaal in de media hoeven te verschijnen voor de fucking gemeenteraadsverkiezingen. Één iemand voor mediacoverage lijkt me genoeg. Zoals dat bij de landelijke verkiezingen Dirk Poot was, die ook op FOK! geweest isquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef superniger het volgende:
[..]
O, zijn er ook andere kandidaten. Ik zie alleen jou steeds in de media verschijnen.
Jazeker: één van onze grootste speerpunten op Europees en Nationaal niveau: de netneutraliteit, heeft hierop ook betrekking. Helaas kan de Piratenpartij Amsterdam hier niet zoveel aan doen behalve onze steun betuigen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Kan de PP ook nog invloed uitoefenen op de dure kosten hier in Nederland? Dit geldt ook voor Mobiel Internet. Nederland is veel te duur voor wat je krijgt.
[..]
http://kassa.vara.nl/actu(...)fonie-relatief-duur/
Dit stinkt naar het geval "zorgpremie" die gewoon naar beneden kan.
Dat kun je natuurlijk niet voorkomen, wanneer je een publiek figuur bent. Maar haar gedrag in privé is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heel Google staat vol met haar, denk niet dat ze er druk mee bezig is
+1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik hier blijven komen. Inhoudelijke Internet Interactie zou de toekomst van wat democratie is, kunnen zijn.
Dit inderdaad, en heb je misschien een goed woordje over voor de gesneuvelden? Aangezien het indirect jouw schuld is Ancilla.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Meerdere users hebben een ban gekregen door opmerkingen in dit topic. Zo stelde een zeer gewaardeerde user de vraag of jij meer van VI of SV houdt ( hierin zijn uiteraard jou werkzaamheden voor de Betweters in verwerkt)
Wat vind je hiervan?
Daar let iedereen wel een beetje op lijkt me.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk niet voorkomen, wanneer je een publiek figuur bent. Maar haar gedrag in privé is natuurlijk een ander verhaal.
Netneutraliteit heeft natuurlijk weinig te maken met de kosten. Dat is er namelijk al redelijk door gedrukt door mevrouw Kroes. Ik denk dat hij het vooral had over de kosten in het algemeen en niet over het extra betalen voor het kunnen gebruiken van dataslurpende diensten...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Jazeker: één van onze grootste speerpunten op Europees en Nationaal niveau: de netneutraliteit, heeft hierop ook betrekking. Helaas kan de Piratenpartij Amsterdam hier niet zoveel aan doen behalve onze steun betuigen.
We vinden het een slechte zaak dat sekswerkers onzichtbaar worden gemaakt en de illegaliteit in worden geduwd.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe denk je eigenlijk over de veranderingen op de wallen? En de esthetiek vd Damrak?
Wordt dit het soort leiderschap dat ons te wachten staat? Gebanned worden uit de samenleving wanneer wat gezegd wordt niet bevalt?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef Tyron het volgende:
Dit inderdaad, en heb je misschien een goed woordje over voor de gesneuvelden? Aangezien het indirect jouw schuld is.
Meisjes plagen, bannetjes vragenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij strijden voor onze gevallen broeders.
#neverforget
al moeten jullie wel lief doen jongens.
Ancilla wil ook dat jullie lief doen.
Heel merkwaardig inderdaad, ben echt benieuwd wat Ancilla van zulke praktijken vindt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wordt dit het soort leiderschap dat ons te wachten staat? Gebanned worden uit de samenleving wanneer wat gezegd wordt niet bevalt?
Afstappen van de smartphone zou überhaupt het beste zijn, maar is voor veel mensen, inclusief mezelf, niet realistisch. Ik denk dat er inmiddels een hoop alternatieven zijn voor whatsapp, en is het dus sowieso een goed idee om over te stappen. De alternatieven die mijn interesse hebben gewekt zijn Threema en MyEnigma. Ook is de Nederlandse Bram van der Kolk vanuit Mega bezig met een privacy-vriendelijk alternatief wat ik waarschijnlijk wel aandurf na goedkeuring van mijn nerdvrienden, maar dat is nog even afwachten tot de release.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Voszje het volgende:
Veel mensen zijn overgestapt op een andere berichtendienst toen bekend werd dat WhatsApp over was genomen door Facebook. Hoe denk jij hierover? Heeft overstappen wel echt zin, of moet je gewoon helemaal van de smartphones afblijven als je privacy je zo lief is?
quote:
Duidelijk. Dank je wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:52 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
We vinden het een slechte zaak dat sekswerkers onzichtbaar worden gemaakt en de illegaliteit in worden geduwd.
We hebben momenteel geen relatie met de literarische partij, behalve handje-schudden bij debatten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
Ancilla, wat is jullie relatie met de libertarische partij?
Wat andere partijen doen moeten ze zelf weten, zelf hebben we geen BN'ers als lijstduwers.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef J.Pistone het volgende:
Wat vindt je van het fenomeen lijstduwer ? BN'ers die stemmen werven voor hun geliefde partij maar zelf nooit gekozen zullen worden ?
Persoonlijk ben ik er geen voorstander van aangezien mensen dan gaan stemmen omdat ze het een leuk persoon/goede acteur enz. vinden en niet inhoudelijk het programma bekijken. Al zullen veel mensen ook nu al stemmen puur op de uitstraling van iemand.
Tof, bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Afstappen van de smartphone zou überhaupt het beste zijn, maar is voor veel mensen, inclusief mezelf, niet realistisch. Ik denk dat er inmiddels een hoop alternatieven zijn voor whatsapp, en is het dus sowieso een goed idee om over te stappen. De alternatieven die mijn interesse hebben gewekt zijn Threema en MyEnigma. Ook is de Nederlandse Bram van der Kolk vanuit Mega bezig met een privacy-vriendelijk alternatief wat ik waarschijnlijk wel aandurf na goedkeuring van mijn nerdvrienden, maar dat is nog even afwachten tot de release.
Libertarische partij en piratenpartij staan toch vrij ver uit elkaar?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef raptorix het volgende:
Ancilla, wat is jullie relatie met de libertarische partij?
Jammer, juist als libertarier denk ik dat veel van jullie standpunten elkaar raken, maar goed mijn stem gaat sowieso naar jouquote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
We hebben momenteel geen relatie met de literarische partij, behalve handje-schudden bij debatten.
Laten we dit anders verwoorden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Wat heb je tot nu toe altijd zelf gestemd?
Je beschikt zelf wel over een goed stel lijstduwers heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:57 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wat andere partijen doen moeten ze zelf weten, zelf hebben we geen BN'ers als lijstduwers.
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindquote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
Hoi C_Aquote:
volgens mij ben ik helemaal bijquote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste Vampire Diaries nou al gezien?
Bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Burgerrechten zijn er voor burgers, mensenrechten zijn er voor mensen, en grondrechten zijn er voor… eh, nevermindbedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast? Want ja, criminelen moeten bestraft worden. Onschuldige burgers moeten met rust gelaten worden, allochtoon of niet. Discriminatie gaat tegen onze grondrechten in. Lijkt me een duidelijk verhaal.
De Betweters.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:58 schreef Pascalus het volgende:
Voetbal International of Studio Voetbal?
Jammer dat ze dood is héquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben ik helemaal bij
Nou het grootste gezeur over allochtonen komen voort uit Marokkanen en andere criminele medelanders.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Grappig dat je allochtonen direct associeert met crimineel overlast
Ik denk dat hij bedoeld te vragen wat je van de Islam (/koran/moslims) vindt als onderdeel van deze maatschappij zijnde iemand die veel opheeft met mensenrechten?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:59 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
bedoel je of we wat willen doen tegen crimineel overlast?
Volgende maand: groot interview over mijn kandidaatstelling voor de Piratenpartij. Ja, inclusief foto'squote:
Elenaquote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jammer dat ze dood is héMaar werd wel tijd dat Elena weer terug kwam.
Denk jij ook dat Koert Westerman zijn roeping als cabaretier heeft gemist?quote:
Doe danny de groeten de volgende keer als je er weer zitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |