Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel, en veel beter kan. Helaas geloof niet langer dat Opstelten en Teeven het beste voor hebben met burgers als ik zo naar hun beleid kijk. Dit is ook waarom ik denk dat het hoog tijd is voor een sterke tegenbeweging: De Piratenpartij.
Ik ben de enige die een serieuze vraag stelt inzake het partijprogrammaquote:
Alleen illegaal laten voor racistische geblondeerde mannen die te vaak de zonnebank opzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
Maar Anzhi, vertel eens. Coke snuiven, moet dat wettelijk gereguleerd zijn of gewoon vrijgeven die handel?
Hoe zit het overigens met de partij in Zwolle? Ik woon dit jaar nog in een SGP gat in de buurt ervan, maar als ik nu een beetje op de website kijk zie ik weinig standpunten naar voren komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik hoor de piratenpartij altijd over burgerrechten betreffende internetvrijheid, inmenging van de privacy en meer van dat soort zaken.
Waar ik de PP eigenlijk niet over hoor is wat voor mij het interesants is, De Wet Sociale Werkvoorziening, gehandicapten opvang, de zorgtoeslag/zorgverzekering.
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Kom je nog DGH dit jaar?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
Ik ook:quote:
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef brussens het volgende:
Hoe staat de piratenpartij tegenover het volgen van je kind met een GPS tracker?
Omdat velen vinden dat ze het land uit moeten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |