quote:Op zondag 16 maart 2014 20:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook niet raar dat je alleen je notes kan zien als je 4,50 betaald.
Soort censuur
Maar het gaat in dit geval over foto's die buiten om de politie door Geenstijl worden verspreid, is dit dan volgens de partij inbreuk op privacy?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Wij vinden dat burgers onschuldig zijn tot het tegendeel is bewezen (in een rechtstaat is dat dus door een rechter). Oproepen om het heft in eigen hand te nemen kan nare onvoorziene gevolgen hebben, dit heb je ook bij de kopschoppers gezien toen er iemand met een soortgelijke of dezelfde naam als een kopschopper bedreigd werd. Wanneer de politie op een dood spoor loopt kunnen zij wel besluiten om foto's of filmpjes naar buiten te brengen zodat het onderzoek niet stil komt te staan.
Zijn mijn tieten jouw mening dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Is dat niet ontzettend misplaatst? Ik heb toch vrijheid van meningsuiting?
En alleen maar omdat de oprichter van deze site geld wil van Google Adsense.
Dergelijk materiaal zou toch vrij gedeeld moeten mogen worden?
Vriendelijke groet,
johannes_vermeer, een bewonderaar, en trouw kijker van de Betweters
Dit probleem had ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Als ik hier een foto plaats met tieten in beeld (toevallig zijn er hele mooie foto's van die van u beschikbaar) kan ik op een verbanning rekenen van deze site.
Vriendelijke groet,
Interessante vraag waarin belangrijke kwesties aan de orde komen die tevens betrekking hebben op de Nederlandse grondwet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef Voszje het volgende:
Of moet je gewoon helemaal van de smartphones afblijven als je privacy je zo lief is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:09 schreef timmmmm het volgende:
Dit topic gaan we even wat meer proberen ontopic te blijven. Een politiek gesprek. Wat jullie van FOK! vinden mogen jullie in Fb zetten, en wat jullie van de tetters van mevrouw Tilia vinden in KPD
bvd
"Ancila Tilia heeft goede tieten" dient natuurlijk wel onderbouwd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
Ik vroeg het toch ook niet aan jou. Ik wil weten hoe zij erover denkt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je moet wel erg naief zijn als je het antwoord op deze vraag nog niet weet.
Goede vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Ik ben een schilder en jouw tieten zijn kunstquote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Zijn mijn tieten jouw mening dan?
Ik denk dat het veel, en veel beter kan. Helaas geloof niet langer dat Opstelten en Teeven het beste voor hebben met burgers als ik zo naar hun beleid kijk. Dit is ook waarom ik denk dat het hoog tijd is voor een sterke tegenbeweging: De Piratenpartij.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef Monkii het volgende:
Beste Ancilla,
Wat vind je van de huidige regering?
Zeer goede vraag Johannes!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beste Ancilla,
Vriendelijke groet,
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel, en veel beter kan. Helaas geloof niet langer dat Opstelten en Teeven het beste voor hebben met burgers als ik zo naar hun beleid kijk. Dit is ook waarom ik denk dat het hoog tijd is voor een sterke tegenbeweging: De Piratenpartij.
Ik ben de enige die een serieuze vraag stelt inzake het partijprogrammaquote:
Alleen illegaal laten voor racistische geblondeerde mannen die te vaak de zonnebank opzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef Helpmefok het volgende:
Maar Anzhi, vertel eens. Coke snuiven, moet dat wettelijk gereguleerd zijn of gewoon vrijgeven die handel?
Hoe zit het overigens met de partij in Zwolle? Ik woon dit jaar nog in een SGP gat in de buurt ervan, maar als ik nu een beetje op de website kijk zie ik weinig standpunten naar voren komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik hoor de piratenpartij altijd over burgerrechten betreffende internetvrijheid, inmenging van de privacy en meer van dat soort zaken.
Waar ik de PP eigenlijk niet over hoor is wat voor mij het interesants is, De Wet Sociale Werkvoorziening, gehandicapten opvang, de zorgtoeslag/zorgverzekering.
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Monkii het volgende:
Wat is uw opinie over allochtonen? Wilt de Piratenpartij wat aan de allochtonen doen?
Kom je nog DGH dit jaar?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jullie alleen in Amsterdam, Groningen en Zwolle meedoen?
Ik ook:quote:
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef brussens het volgende:
Hoe staat de piratenpartij tegenover het volgen van je kind met een GPS tracker?
Omdat velen vinden dat ze het land uit moeten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Hoezo moet er wat aan allochtonen gedaan worden?
Zoutzuur.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef superniger het volgende:
Hallo,
Hoe moeten we het Krim probleem oplossen?
Victoria Koblenko moet nu zelf oppassen. Want zij zit nu bij BNN. BNN geeft ook alle medische dossiers door aan derde partijen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Denk je echt dat de Piraten Partij iets kan betekenen in de gemeente politiek of probeer je maatschappelijk betrokken over te komen à la Victoria Koblenko?
40-45quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Tussen welke getallen bevindt zich je favoriete getal?
Welk probleem?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef superniger het volgende:
Hoe gaat de PP het Marokkanenprobleem in Amsterdam oplossen?
42quote:
Lijkt me niet nodig. Dezelfde naam wordt prima serieus genomen bij onze ooster- en noorderburen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Nogmaals proberen: gaat de naam PiratenPartij in de toekomst veranderd worden?
Ben je dan niet bang dat technologische innovatie het jullie streven voor meer privacy in de weg staat?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:17 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Dat lijkt me een aantasting van de autonomie van het kind en kan nare onvoorziene gevolgen hebben. Die data blijft niet alleen van jou als ouder, maar wordt waarschijnlijk al snel doorgespeeld naar grote bedrijven/overheden die dat in hun voordeel (en dus niet je kind's voordeel) gebruiken voor financieel gewin. Wij vinden het de taak van ouders om hun kinderen te beschermen tegen dit soort langdurige privacy inbreuken. Alles is te hacken, dit soort gegevens kunnen in de handen komen van zeer vervelende partijen die hier brood in zien (vul zelf maar in…..) Ik ben altijd opgevoed met voorzorgsmaatregelen: niet met mensen meelopen, geen snoepjes aannemen, je huisadres en telefoonnummer weten alsmede de naam van ouders, enz…
Helaas kan ik daar niet zoveel aan doen, ik kan alleen lokaal actief zijn en daar heb ik al mijn handen vol aan. Mochten er capabele mensen een Piratenpartij Rotterdam willen opzetten juichen we dat toe en delen graag onze ervaringen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef o.us2.0 het volgende:
Waarom is de PiratenPartij niet hier in Rotterdam gevestigd? Hier zouden jullie ook een dikke achterban kunnen krijgen, zeker sinds het nieuws dat de camera's in alle voertuigen van de RET (ons OV-bedrijf hier) rechtstreeks verbonden is met een gezichtsherkenningsapplicatie. Daar zouden jullie wat aan kunnen doen.
groetjes,
Dirk
Yowwwwwwwww, doe mij even een mailtje dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Helaas kan ik daar niet zoveel aan doen, ik kan alleen lokaal actief zijn en daar heb ik al mijn handen vol aan. Mochten er capabele mensen een Piratenpartij Rotterdam willen opzetten juichen we dat toe en delen graag onze ervaringen.
Fransie Duijts als Minister van Bierzaken.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Kenju het volgende:
Is er al een vraag gesteld over de naam van de piraten partij? Zo nee:
Waarom wordt die naam aangehouden? Het komt op mensen die niet bekend zijn met de Piratebay-afkomst en het verhaal erachter, over als een niet-serieuze naam of een naam waar andere verwachtingen aan vast zitten...
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Fok-it het volgende:
Je betichte Gordon ervan een coke-head te zijn, maar neem je zelf ook weleens een snuifje?
al drie keer ongeveerquote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Kenju het volgende:
Is er al een vraag gesteld over de naam van de piraten partij?
Jullie willen als Piraten partij dat de overheid gevoelige informatie laat zien aan haar burgers als hij zich van een fout is bewust geraakt? Als deze fout te maken heeft met een persoon, schendt je dan ook niet meteen zijn privacy? Jullie willen een transparante overheid, wat in mijn ogen alleen gebeurt in een sprookjes wereld, maar goed dat terzijde.quote:Overheid open en inzichtelijk maken.
E-democracy als instrument om de bevolking inspraak te geven in het politieke proces.
Directe inspraak als einddoel.
Transparantie legt corruptie bloot; de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOB) moet vanzelfsprekend worden.
Hoe kijk je aan tegen het softdrugsbeleid?quote:
+1quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Paardlants het volgende:
Jammer dat het gros hier zich moet gedragen als een kind van 13 die voor het eerst een lekker wijf heeft gezien
Maar, legaliseren of niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.
Zou je niet een keertje willen aanschuiven bij het voetbalprogramma: Voetbal International op RTL7? Dat wordt nu al een topshow.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Club Brugge, dat weet iedereen die De Betweters kijkt
Wat is wel jouw ding?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:21 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Nee, dat is echt niet mijn ding. Ik vind mensen aan de coke vaak minder leuk dan wanneer ze niet aan de coke zijn.
Dit. Het gros van het electoraat zal zich niet durven binden aan een partij met een veel te speelse naam. De partij komt met deze naam over als een uit de hand gelopen hobby van een paar recalcitrante pubers, wat zonde is gezien de brij volwassen idealen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Eenskijken het volgende:
Nogmaals proberen: gaat de naam PiratenPartij in de toekomst veranderd worden?
FOK!ker zijn en dan tegen anderen roepen dat zij geen leven hebbenquote:
En je hebt in Antwerpen gewoond toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Club Brugge, dat weet iedereen die De Betweters kijkt
Nog steeds benieuwd naar deze vraag. Ik voel me alleen een beetje schuldig door het al de tweede keer aan te halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef robin007bond het volgende:
Ancilla, vind je de PiratenPartij niet een beetje mosterd na de maaltijd? Het privacyprogramma van jullie is ook te vinden bij GroenLinks en D66. Stel dat je je dus kunt vinden in de overige standpunten van GroenLinks, waarom zou een stem op de PiratenPartij dan alsnog beter zijn dan op GroenLinks?
Samen met die truus die altijd die taarten komt brengenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou je niet een keertje willen aanschuiven bij het voetbalprogramma: Voetbal International op RTL7? Dat wordt nu al een topshow.
Ik hoop dat ze eens een fatsoenlijk topic heeft gezien want dit trekt ongelofelijk veel gespuis aan.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
Ben je van plan om op fok actief te blijven of blijft het bij dit topic ?
Heb ik ook pas 4x gevraagd, door al dat gebagger geen antwoord op gekregen tot nu toe helaasquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef Monkii het volgende:
Wat vindt de PP van het legale wiet gedoe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |