Inderdaad. Denk eerlijk gezegd ook dat er iemand anders de vragen beantwoordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Dit. Niks meer of minder dan een uithangbord voor de hoogste bieder. Ik ben ook wel behoorlijk Ancilla moe maar dit heb ik al iets te vaak gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Kijken of hij weer zal voordoen deze ban niet te hebben zien aankomenquote:
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Ancilla geeft alleen maar standaard-antwoorden, volgens mij zit er een bot achter dat account.
ze tweette van wel maarjaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
die DM heeft hij naar iedereen gestuurdquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Vind je dat serieus grappig?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Neuh, ik had wel zoiets verwacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |