quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tussen 68 en 70 post is verwijderd.
HMF zijn reactie blijft gewoon staan.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ancilla, heb je ook (vergevorderde) plannen om samen te werken met Japan?
Ja ze reageert godverdomme niet op serieuze vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Pascalus het volgende:
Die arme Ancilla krijgt niet eens de tijd om op al die kutvragen te reageren voordat er vijf mensen "ik probeer het nog een keer" roepen.
Ancilla is ook goed in dingen proeven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ancilla is ook goed in dingen proeven.
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
Ik liep vorig jaar stage bij een keurige lerares van +- 30. Die bleek ook allerlei whiskyproeverijen af te gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
We kunnen vragen of dit klopt, maar dat zullen de mods niet leuk vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.
Inderdaad. Denk eerlijk gezegd ook dat er iemand anders de vragen beantwoordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Dit. Niks meer of minder dan een uithangbord voor de hoogste bieder. Ik ben ook wel behoorlijk Ancilla moe maar dit heb ik al iets te vaak gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Kijken of hij weer zal voordoen deze ban niet te hebben zien aankomenquote:
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Ancilla geeft alleen maar standaard-antwoorden, volgens mij zit er een bot achter dat account.
ze tweette van wel maarjaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
die DM heeft hij naar iedereen gestuurdquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Vind je dat serieus grappig?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Neuh, ik had wel zoiets verwacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
Ja, omdat het zo'n kutvraag is die alleen door HMF gesteld kan worden.quote:
Ik ben teleurgesteld dat je je waardering nog niet hebt uitgesproken over mijn promotie van je vissenfilmpjequote:
ja vastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Helemaal niks, puur liefdewerk, zoals al mijn privacy-activisme van het afgelopen jaar.
Kun jij niet stiekem die ban eraf halen ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Johannes, als je dit leest:
hoi.
Haha, je moet F5 indrukken om te kijken of er nieuwe posts zijn.
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzoquote:
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vondquote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Denk het.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grapquote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat hier een hilarische IQ-grap liggen.
Serieus daar voor?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vond
Overijverige modjes
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grap
[..]
Serieus daar voor?
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus wegquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia #2
ja ripquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus weg
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Meerdere users hebben een ban gekregen door opmerkingen in dit topic. Zo stelde een zeer gewaardeerde user de vraag of jij meer van VI of SV houdt ( hierin zijn uiteraard jou werkzaamheden voor de Betweters in verwerkt)
Wat vind je hiervan?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah tering, krijg ik weer 50 dm's op een dag.
True, ik vind hem gebannend stiekem leuker als niet gebannend.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Knut is best gezellig over de DM
Uh, Tyron is een ajacied hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
Tyron krijgt zometeen ook een ban, als je nog geen waarschuwing hebt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |