ja vastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Helemaal niks, puur liefdewerk, zoals al mijn privacy-activisme van het afgelopen jaar.
Kun jij niet stiekem die ban eraf halen ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Johannes, als je dit leest:
hoi.
Haha, je moet F5 indrukken om te kijken of er nieuwe posts zijn.
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzoquote:
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vondquote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Denk het.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grapquote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat hier een hilarische IQ-grap liggen.
Serieus daar voor?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vond
Overijverige modjes
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grap
[..]
Serieus daar voor?
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus wegquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia #2
ja ripquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus weg
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Meerdere users hebben een ban gekregen door opmerkingen in dit topic. Zo stelde een zeer gewaardeerde user de vraag of jij meer van VI of SV houdt ( hierin zijn uiteraard jou werkzaamheden voor de Betweters in verwerkt)
Wat vind je hiervan?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah tering, krijg ik weer 50 dm's op een dag.
True, ik vind hem gebannend stiekem leuker als niet gebannend.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Knut is best gezellig over de DM
Uh, Tyron is een ajacied hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
Tyron krijgt zometeen ook een ban, als je nog geen waarschuwing hebt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |