Als ik lapo heb zal ik eens wat laten zienquote:
Double teaming, ja?quote:
Ik wel. Maar ik ben er dan ook éénquote:
die op mannen valt?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben er dan ook één
Van de knullen?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:17 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben er dan ook één
quote:
Nee, die weglooptquote:
waarom neem je dan de bus?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wachten op de bus. Ik haat de bus.
Ik voel al wel dat ik sterk ben vandaag
Kan je niet gewoon fietsen?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wachten op de bus. Ik haat de bus.
Ik voel al wel dat ik sterk ben vandaag
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb er echt zin in.
Alleen jammer dat we maar 4 eigen spelers hebben.
je brengt onze relatie in gevaar vriendquote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
je moet zelf je bek houden of zoek je probleem
denk je dat ik bang voor je ben????quote:Op zondag 16 maart 2014 12:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
je brengt onze relatie in gevaar vriend
wel spelerspassen?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb er echt zin in.
Alleen jammer dat we maar 4 eigen spelers hebben.
Stop iets in hun thee.quote:
nina dobrevquote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is zwanger, we moeten dus aan een andere SC muze
nog nietquote:Op zondag 16 maart 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is zwanger, we moeten dus aan een andere SC muze
Gordon.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:13 schreef TwenteFC het volgende:
Wat the hell, wat voor een kerel koopt zo iets dan?
http://www.zalando.nl/k1x-top-groen-kx122d01k-917.html
Oh, ik vind haar niet zo ergquote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is dat voor lelijk wijf in de OP trouwens.
Geen idee.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]Weet je waarvoor hij een ban heeft en hoelang?
Wist je dat Scarlett linkshandig is?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is dat voor lelijk wijf in de OP trouwens.
Nee, heb je nog een goede foto met veel tet om dit te bewijzen?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik drink een glaasje hibiki 12. Niks mis mee.
[..]
Nee, heb je nog een goede foto met veel tet om dit te bewijzen?
Geile usericon wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:56 schreef JanCees het volgende:
Ancilla_Tilia
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia
Wees gewoon zelf een stoere jongen ipv andere over te halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:01 schreef TwenteFC het volgende:
Oke, wie vraagt er even wat ze van het censuur op fok! vindt m.b.t. NK vergelijkingen?
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees gewoon zelf een stoere jongen ipv andere over te halen.
Welke aflevering ben je?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga whisky drinken en house of cards kijken.
3quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3
Ik heb gisteren unsere mutter unsere vatter afgekeken. Leuke show, al vond ik het einde toch nog iets te zoetsappig.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi.
Donequote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees gewoon zelf een stoere jongen ipv andere over te halen.
mijn post was binnen 1 sec verdwenenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb je filmpje van je vissen aan Ancilla laten zien GGMM.
Je bent me vast eeuwig dankbaar
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Ancilla,
Mijn vraag :
Wat vind jij van de censuur praktijken die FOK! los laat op haar users? Veelal wordt er een vergelijking getrokken met Noord-Korea.
Ik zelf ben ook veelvuldig geslachtofferd door het harde regime wat FOK! voert. Na het stellen van deze vraag wacht mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een ban. Spijtig, maar je mag altijd je 06 even pm-en om verder te chatten
In afwachting van je antwoord,
Met vriendelijke groet,
Onlogisch
niet normaal inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt niet gereageerd op mijn Noord Korea beweringen, welke duidelijk naar voren komen.
Tyron is het hier mee eens
Ik vind dat topic maar een beetje tegen vallen.
GOD-VER-DOMMEquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ancilla houdt wel van negerlullen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
Anouk (zangeres, red.) heeft ooit eens aangegeven niet met minder dan 20 centimeter te werken. Wat is uw standpunt daarover?
Jezus wat een topicquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
Anouk (zangeres, red.) heeft ooit eens aangegeven niet met minder dan 20 centimeter te werken. Wat is uw standpunt daarover?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tussen 68 en 70 post is verwijderd.
HMF zijn reactie blijft gewoon staan.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ancilla, heb je ook (vergevorderde) plannen om samen te werken met Japan?
Ja ze reageert godverdomme niet op serieuze vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Pascalus het volgende:
Die arme Ancilla krijgt niet eens de tijd om op al die kutvragen te reageren voordat er vijf mensen "ik probeer het nog een keer" roepen.
Ancilla is ook goed in dingen proeven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ancilla is ook goed in dingen proeven.
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
Ik liep vorig jaar stage bij een keurige lerares van +- 30. Die bleek ook allerlei whiskyproeverijen af te gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
We kunnen vragen of dit klopt, maar dat zullen de mods niet leuk vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.
Inderdaad. Denk eerlijk gezegd ook dat er iemand anders de vragen beantwoordt.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Dit. Niks meer of minder dan een uithangbord voor de hoogste bieder. Ik ben ook wel behoorlijk Ancilla moe maar dit heb ik al iets te vaak gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 20:30 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.
Kijken of hij weer zal voordoen deze ban niet te hebben zien aankomenquote:
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:33 schreef Pascalus het volgende:
Ancilla geeft alleen maar standaard-antwoorden, volgens mij zit er een bot achter dat account.
ze tweette van wel maarjaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
die DM heeft hij naar iedereen gestuurdquote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Vind je dat serieus grappig?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef Pascalus het volgende:
HMF![]()
Ancila, vind je het niet discriminerend dat Ajacieden (ook wel joden genoemd) tegenwoordig met meerdere sterren rondlopen? Is 1 ster niet genoeg, zoals van oudsher? Ze willen tenslotte ook dat oude logo terug.
Neuh, ik had wel zoiets verwacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat het Ancilla zelf was?
Ja, omdat het zo'n kutvraag is die alleen door HMF gesteld kan worden.quote:
Ik ben teleurgesteld dat je je waardering nog niet hebt uitgesproken over mijn promotie van je vissenfilmpjequote:
ja vastquote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Helemaal niks, puur liefdewerk, zoals al mijn privacy-activisme van het afgelopen jaar.
Kun jij niet stiekem die ban eraf halen ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
Johannes, als je dit leest:
hoi.
Haha, je moet F5 indrukken om te kijken of er nieuwe posts zijn.
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzoquote:
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vondquote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Denk het.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom johannes een ban heeft. Misschien heb ik zijn verwijderde bericht gemist ofzo
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grapquote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat hier een hilarische IQ-grap liggen.
Serieus daar voor?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat hij vroeg of ze VI of SV leuker vond
Overijverige modjes
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 20:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je had jezelf onsterfelijk kunnen maken inderdaad met een iq grap
[..]
Serieus daar voor?
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus wegquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
POL / FOK!GR14: NU livechat met Ancilla Tilia #2
ja ripquote:Op zondag 16 maart 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bedoelde via de quote van Tyron, post is dus weg
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
Ancilla,
Meerdere users hebben een ban gekregen door opmerkingen in dit topic. Zo stelde een zeer gewaardeerde user de vraag of jij meer van VI of SV houdt ( hierin zijn uiteraard jou werkzaamheden voor de Betweters in verwerkt)
Wat vind je hiervan?
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah tering, krijg ik weer 50 dm's op een dag.
True, ik vind hem gebannend stiekem leuker als niet gebannend.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Knut is best gezellig over de DM
Uh, Tyron is een ajacied hoor.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
Tyron krijgt zometeen ook een ban, als je nog geen waarschuwing hebt gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |