Welke aflevering ben je?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga whisky drinken en house of cards kijken.
3quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3
Ik heb gisteren unsere mutter unsere vatter afgekeken. Leuke show, al vond ik het einde toch nog iets te zoetsappig.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Ancilla_Tilia het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi.
Donequote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees gewoon zelf een stoere jongen ipv andere over te halen.
mijn post was binnen 1 sec verdwenenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb je filmpje van je vissen aan Ancilla laten zien GGMM.
Je bent me vast eeuwig dankbaar
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Hoi Ancilla,
Mijn vraag :
Wat vind jij van de censuur praktijken die FOK! los laat op haar users? Veelal wordt er een vergelijking getrokken met Noord-Korea.
Ik zelf ben ook veelvuldig geslachtofferd door het harde regime wat FOK! voert. Na het stellen van deze vraag wacht mij met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een ban. Spijtig, maar je mag altijd je 06 even pm-en om verder te chatten
In afwachting van je antwoord,
Met vriendelijke groet,
Onlogisch
niet normaal inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt niet gereageerd op mijn Noord Korea beweringen, welke duidelijk naar voren komen.
Tyron is het hier mee eens
Ik vind dat topic maar een beetje tegen vallen.
GOD-VER-DOMMEquote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ancilla houdt wel van negerlullen.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
Anouk (zangeres, red.) heeft ooit eens aangegeven niet met minder dan 20 centimeter te werken. Wat is uw standpunt daarover?
Jezus wat een topicquote:Op zondag 16 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
Anouk (zangeres, red.) heeft ooit eens aangegeven niet met minder dan 20 centimeter te werken. Wat is uw standpunt daarover?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |