quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn tussen 68 en 70 post is verwijderd.
HMF zijn reactie blijft gewoon staan.
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ancilla, heb je ook (vergevorderde) plannen om samen te werken met Japan?
Ja ze reageert godverdomme niet op serieuze vragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:22 schreef Pascalus het volgende:
Die arme Ancilla krijgt niet eens de tijd om op al die kutvragen te reageren voordat er vijf mensen "ik probeer het nog een keer" roepen.
Ancilla is ook goed in dingen proeven.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ancilla is ook goed in dingen proeven.
Sommige mensen zijn niet zo slim.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
Ik liep vorig jaar stage bij een keurige lerares van +- 30. Die bleek ook allerlei whiskyproeverijen af te gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 20:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme m'n vriendin is echt goed in whisky proeven
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:26 schreef J.Pistone het volgende:
Hadden die crewleden nu werekelijk gedacht dat dat wel een prettig/troll vrij topic ging worden ?
We kunnen vragen of dit klopt, maar dat zullen de mods niet leuk vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze een g-spot achterin haar keel heeft.
Precies, sowieso die Ancilla is gewoon een uithangbord (letterlijk en figuurlijk) van de PP. Inhoudelijk niet veel zinnigs te melden, heeft al meerdere keren kansen gehad in tv-programma's.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaat het best troll-vrij, maar met Ancilla kan je dat niet verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |