SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Poll: Nina, Robin of Wytze
• Nina
• Robin
• Wytze
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben er al, amicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende: [..] Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.
![]()
Ze heeft wel 6 sportschool abbo's hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
als dat net zo goed gaat als het sporten
Repen chocolade, en die deelt ie uit als mensen humeurig zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Grunge. het volgende:
Waar geeft Rienk zijn zakgeld aan uit? Wat zorgt ervoor dat hij het meeste zakgeld opmaakt?
De appel kan zo meegebakken wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
Als dit maar goed gaat mensen, ik houd mijn hart vast
[ afbeelding ]
Knap is dat hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef espri het volgende:
spannend Lot, mn broer die was altijd ouder.....
En Bil speelde op haar 8ste vadertje en moedertje incluisef peuken roken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef espri het volgende:
spannend Lot, mn broer die was altijd ouder.....
In de kast gezetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef Stroom het volgende:
wat heeft Vanas nou met die pannen lijm gedaan voor de groep eters die niet door mochten?
hee was jij dat gister?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
[..]
hoezo wijsneus ik heb niets gegeven hoor mijn bosche bollen staan hier te verzuren engert
Lot en Bil vinden ws dat zij meer recht op het zakgeld hebben dan Rienk.. omdat zij meer verdienen met hun kunstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
En wat die roddeltantes zeggen slaat nergens op want iedereen krijgt hetzelfde bedrag. Zij kopen er alleen peuken voor, terwijl Rienk en Jimmy ook aan hun mede-Utopiaan denkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Repen chocolade, en die deelt ie uit als mensen humeurig zijn
Zo dom, he? Waarom niet gewoon 4 pannekoek-pannen tegelijk op het vuur?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Een pannenkoek per keerGezellig met zijn allen eten
Ze vertelde net dat die andere gasten niet binnenmochten omdat ze Paul shag gegeven hadden aan NIco en Aike en toen "Ach da eten jullie wal op hae?"quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik ben de enigste die onder de rivieren uitkomt
En Lotte rookt in een hoog tempo haar peuken op en gaat bij de mensen bietsen die zuinig doen met de sigaratjesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Olga het volgende:
[..]
En wat die roddeltantes zeggen slaat nergens op want iedereen krijgt hetzelfde bedrag. Zij kopen er alleen peuken voor, terwijl Rienk en Jimmy ook aan hun mede-Utopiaan denken
koken ala vanessaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Ik snap het niet, ze doet kaas in het rauwe beslag, terwijl je dat nu juist met de appeltjes hoort te doen. En kaas op een gare pannenkoek
Ze kan er 1 al niet bijhouden laat staan 4quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Zo dom, he? Waarom niet gewoon 4 pannekoek-pannen tegelijk op het vuur?
fixedquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Na het eten een pannenkoek met koude kaas
Welja joh, de boel warm houden op een pannetje water is zooo niet duurzaamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef espri het volgende:
en nu worden ze 1 voor 1 gebakken? dus koude pannenkoeken????
Deed ze toch al bij Lindy?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En Lotte rookt in een hoog tempo haar peuken op en gaat bij de mensen bietsen die zuinig doen met de sigaratjes.
jah, die hebben honger...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat die 4 oudjes toch wel erg eng naar dat meisje kijken...
Het idee alleen al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik zit al jaren te wachten op een programma waarbij het altijd fout gaat eigenlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
die krijgt als ze hieruit komt een eigen programma bij 24 kitchen
verpesten met vanesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Die hebben alle vier van tevoren hun EHBO nog gehaaldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Welja joh, de boel warm houden op een pannetje water is zooo niet duurzaam
Ow nee, na al dat eten is dat veel te overdadig, de grand marnier fles is denk ik op dat ze geen suzat maakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:11 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Na het eten een pannenkoek met kaas
Dat gaat nog zwaar worden als ze buiten gaan zitten van de zomer. In de winter is stoppen makkelijker, als je dan in de regen of sneeuw moet staan.quote:
Dat was niet zozeer wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die hebben alle vier van tevoren hun EHBO nog gehaald
Daar kijken we nu naarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zit al jaren te wachten op een programma waarbij het altijd fout gaat eigenlijk
Ik zou Gordon Ramsay even langs laten komen, maja "ze spreek geen Angels heej".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef danilel het volgende:
[..]
AND I love itquote:
ze weet toch wel wat fuck betekend???quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou Gordon Ramsay even langs laten komen, maja "ze spreek geen Angels heej".
moet je wel enig verstand hebben en niet verstandelijk vermogen van een visstickquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik doe thuis een grote pan water op het vuur en dan een groot bord en dan bak ik zo veertig pannekoeken en keer de handel om, als we gaan eten. Ze hoeft ze toch niet te bakken waar de gasten erop moeten wachten? Kan een paar kwartier van te voren
Hoeveel pannenkoeken eten jullie wel niet per persoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik doe thuis een grote pan water op het vuur en dan een groot bord en dan bak ik zo veertig pannekoeken en keer de handel om, als we gaan eten. Ze hoeft ze toch niet te bakken waar de gasten erop moeten wachten? Kan een paar kwartier van te voren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Zijn opa, oma, pa, ma en dochter hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Is dat niet helmonds voor lekker?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef danilel het volgende:
[..]
ze weet toch wel wat fuck betekend???
Dan sleept ze hem mee naar de wc... Ramsey heeft een grote bek, maar Vanas ookquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Yep! Heb ik gedaan vorig jaar toen ik een week voor 16 man moest koken in een behelp keukentjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoeft niet. Ik heb een goeie truuk geleerd: plak kaas door het beslag halen, in de pan doen en dan meteen een lepel beslag in de pan. Héérlijk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Ik snap het niet, ze doet kaas in het rauwe beslag, terwijl je dat nu juist met de appeltjes hoort te doen. En kaas op een gare pannenkoek
Ja? die hebben geen kelder bedoel je?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Zijn opa, oma, pa, ma en dochter hoor.
Ik doe dat met een groot dik bord, blijft een half uur warmquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef danilel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoeken eten jullie wel niet per persoon?
Nou vaak de volgende dag even oppiepen voor de lunch? Ik blijf niet bakken hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoeveel pannenkoeken eten jullie wel niet per persoon?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Is dat niet helmonds voor lekker?
Ah okquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
Nou vaak de volgende dag even oppiepen voor de lunch? Ik blijf niet bakken hoor
Koud vind ik ze ook zo lekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
Verkapte kritiek dus, zou Vanes het meekrijgen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:16 schreef espri het volgende:
ah mevrouw verteld nu even hoe je lekkere pannenkoeken krijgt hahahha
zeker, beetje pindakaas enhagelslag eropquote:
Een flinterdunne (koelkast)koude pannenkoek met kip kerrie saladequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
[..]
En wortel?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, beetje pindakaas enhagelslag erop
nooit geen is dus altijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Ja wij horen nooit geen muziek dus ja ..
En dan net nog zeggen dat ze haar eigen dialect niet hoort. Volgens mij heeft dat weinig met dialect te maken, ze heeft gewoon een 'splaakgeblek'.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
We horen nooit nie,
We hebben nooit nie
Ik eet nooit nie
ik doe nooit nie..
Zuch...
of kip satequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een flinterdunne (koelkast)koude pannenkoek met kip kerrie salade
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Verkapte kritiek dus, zou Vanes het meekrijgen?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een flinterdunne (koelkast)koude pannenkoek met kip kerrie salade
iewquote:
Ja doen we ook altijd tijdens lan parties, top!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
hier nog 1, ik kan mensen aardig nemen zoals ze zijn maar zo iemand die op alles wat je beweegt reageert zou ik gek wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik woon daar nog liever een jaar met Billy én Lot ..... (Die kan ik wel aan
Dan dat ik daar 1 dag met Vanes moet zitten
Niks gebeurd tussen die twee, Jim heeft vanmorgen gesprek gehad met Andrea dat hij haar niet meer vertrouwd na gesprek met Anton, ze liep pissed off weg, vanmiddag nog een saaie Centraal en Vanessa dr gasten hebben net afgebeld, mochten er niet in want hadden bij de Biomarkt stiekem shag gegeven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:19 schreef isax het volgende:
ik kom na een lekker dagje uit weer cossen![]()
is er nog wat gebeurd tussen isa en joey? en is lot nou echt maagd?
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Parlay het volgende:
En nu doet ze de spek òp de gebakken kant
Niet voor pannenkoeken, voor pap kan het wel weer.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
quote:
Was vlak nadat hij iets bij Vanes uit de keuken probeerde te stelen terwijl er gasten zaten, toeval?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef GekkePoes het volgende:
Stem: "Giorgio zenderkamer"
Giorgio: "Heuuuu!"
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hier nog 1, ik kan mensen aardig nemen zoals ze zijn maar zo iemand die op alles wat je beweegt reageert zou ik gek worden
Er komt werkelijk geen normale zin uit de mond van vanas en dat heeft niets met haat dialect te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Ja wij horen nooit geen muziek dus ja ..
Dat je met pannenkoeken bakken zoveel fout kan doen, wist ik niet. Vanass de keukenprinses kan dat prima.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef Parlay het volgende:
En nu doet ze de spek òp de gebakken kant
Dat dacht ik ook, moet toch eerst gekookt worden of gepasteuriseerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
Maar is wel lekkerderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.
ik denk wel dat hij een opdracht kreeg in de zenderkamer. Ook omhoog kijke Gioquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
Zou Georgio Andrea uit het bos moeten halen?
Klopt wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef Kijkertje het volgende:
Zou Georgio Andrea uit het bos moeten halen?
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop eroverquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je spek niet helemaal te laten garen.
Vanas is een leuke vrouw, voor erbij... En als opruimster/schoonmaakster etc. Niet als kokquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heeft best een goed hart .... denk ik...
Maar ...
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
Brokjes in het meel, kaas op de rauwe kant.......ik ga mailenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat je met pannenkoeken bakken zoveel fout kan doen, wist ik niet. Vanass de keukenprinses kan dat prima.
Ik hou m'n hart vast: dalijk zwichten ze weer allemaal voor haar zieligheidquote:
Spek-kaaspannenkoeken. Kaas meebakken. En dan caramelstroop erover.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop erover
De andere eters stonden bij het hek en mochten niet naar binnen omdat ze de vorige keer shag aan paul hebben gegeven. De pannen staan in het kastje nuquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef Dotteke het volgende:
Onverwachts bezoek en hier zijn ze 2,5 cos verder, is het nog de moeite om iets terug te lezen :p
Vaneske heeft weer gasten zie ik
Wat is er gebeurd dan met Andrea?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Chanel5 het volgende:
Hij is in het bos, loopt niet meer hard zo te horen
Ik hoor haar liever dan het domme getetter van Bil en Lot.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Is er hier iemand die Vanes streams.... leuke streams vind?
Behalve leedvermaak dan hè...
Ben gewoon ff benieuwd of er mensen zijn die dit type mens juist waarderen.
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Bij wat?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanas is een leuke vrouw, voor erbij... En als opruimster/schoonmaakster etc. Niet als kok
maar ze heeft het wel voor elkaar, die pseudo logica patienten krijgen hele teams en hulpverleners gek en op de beenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef -sabine- het volgende:
Hij moet zich toch wel ongerust voelen en das niet fijn.
Ha ha meen je niet, nou dan mag Hobby ook nniet meer naar binnen die heeft sigaretten geven en nog meer mensen van gisterenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
De andere eters stonden bij het hek en mochten niet naar binnen omdat ze de vorige keer shag aan paul hebben gegeven. De pannen staan in het kastje nu
Ja, ik waardeer haar op de keukenstreams. Ze is dan gewoon eerlijk, lief en verzorgend. Niet al te snugger, maar maakt ze goed met het verzorgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
Haar stem is snerpend, dat is jammer. Maar verder vind ik het een best mens, al kan ze wel een kooklesje gebruiken. Of twee.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.
Ikquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeehmmm
ik eet geen zuivelquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Spek-kaaspannenkoeken. Kaas meebakken. En dan caramelstroop erover.
De zonde waard!
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Joezi het volgende:
Wat een raar hoofd heeft Emil eigenlijk
[ afbeelding ]
Acteurs. Die kale ken ik uit een commercial.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Ik krijg echt rillingen als ik hoor hoe die oudjes tegen dat meisje praten... Is dat gecast of zo, dat ze elkaar niet kennen en doen alsof...
Kul toch, de regie kan zo zien waar ze is, die houden alles en iedereen in de gatenquote:
Hmmm, of met rozijntjes en dan afblussen met een scheutje rum of vieux!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Spek-kaaspannenkoeken. Kaas meebakken. En dan caramelstroop erover.
De zonde waard!
gewoon, zo een prater die het nooit stil laat vallenquote:
Er is alleen geen hond die komt zoekenquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, die hangt waarschijnlijk wat rond in het bos met aan haar sjaal.
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hmmm, of met rozijntjes en dan afblussen met een scheutje rum of vieux!
Hmmm kijk ik kan die twee gewoon negeren... Ik hoor ze niet eens...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik hoor haar liever dan het domme getetter van Bil en Lot.
Vandaar dat alles wat ze zeggen zo afstandelijk, koel en eng klinkt richting het meisje....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Acteurs. Die kale ken ik uit een commercial.
ja dat is waar. Maar net als de eieren, ik neem altijd een voorraad en eten doen we ze pas na twee weken (niet in de koelkast bewaren) want verse eieren zijn wel erg lekker, maar moeilijk te pellen, als je ze kookt. Dus haal ik elke 2 weken en zet die weg en begin aan de 'oude' voorraad.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:23 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt.
Maar met het bakken van de pannenkoeken wordt het ook wel verhit.
Ze missen renevanlaaren echtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kul toch, de regie kan zo zien waar ze is, die houden alles en iedereen in de gaten
Dat zeiden wij ook maar Hobby beweerd hier zelf op pagina 1 van deze Cos niks gegeven te hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha meen je niet, nou dan mag Hobby ook nniet meer naar binnen die heeft sigaretten geven en nog meer mensen van gisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff jankuhhhhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoor ik gio zeggen, fuck waar is ze dan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dus datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.
Hij werkt daar he, maar heeft een weekje vakantiequote:
Heeft ze soms gehoord dat hij geen fan meer is.quote:
Allemaal eenschquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer haar op de keukenstreams. Ze is dan gewoon eerlijk, lief en verzorgend. Niet al te snugger, maar maakt ze goed met het verzorgen.
wat heeft ze nu weer meegemaakt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
Andrea wilt niet meer praten met niemand meer, ughuhuuu uhhuuu sniff
Ik heb ooit een omeletje willen maken van een ei, zo onder de kip vandaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja dat is waar. Maar net als de eieren, ik neem altijd een voorraad en eten doen we ze pas na twee weken (niet in de koelkast bewaren) want verse eieren zijn wel erg lekker, maar moeilijk te pellen, als je ze kookt. Dus haal ik elke 2 weken en zet die weg en begin aan de 'oude' voorraad.
Gio kan andrea dus niet vinden, is ze naar huis???
Aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze soms gehoord dat hij geen fan meer is.
Maar waarom is Andrea zoek, is er iets gebeurd dan? (verdorie die visite ook altijd)
O,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook maar Hobby beweerd hier zelf op pagina 1 van deze Cos niks gegeven te hebben.
Had ze dit niet bij daglicht kunnen doen. Ik zie geen moerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef goldenoldie het volgende:
Giorgio moest haar gaan zoeken dus,....
mooi opzouten.met dat walgelijk excuus voor een.mens, pure zuurstofverspilling diequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
volgens mij gaat het nu echt niet goed met dre........
God heeft haar in de steek gelaten.quote:
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Regie, nu weghalen dat mens.
Leuke tv weer, waarom gaat die regie haar zelf niet zoeken en moet Gio dat doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef espri het volgende:
ze zit bij het hek, het gaat niet zo goed met me zegt ze
Doet ze expres dan zien we niet dat ze acteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had ze dit niet bij daglicht kunnen doen. Ik zie geen moer
god is een top ventquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
God heeft haar in de steek gelaten.Of er stond een grassprietje haar uit te lachen.
Ze moet zelf blijven liggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Joezi het volgende:
Volgens Giorgio moet ze het gewoon laten liggen
Bewijs dat een hogere leeftijd niet automatisch meer wijsheid betekent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef -sabine- het volgende:
Zo wil ze niet meer leven, mooie avond gisteren en dan krijg ik weer een kat van Jimmy.
Je moet het loslaten, zegt de 21 jarige tegen de 52 jarige.
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
hoezo wijsneus ik heb niets gegeven hoor mijn bosche bollen staan hier te verzuren engert
Die breekt iedere dag, niets nieuws meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Goldencharly het volgende:
Eindelijk,Dre'tje is gebroken,nu optieven graag.
Ik schreef het al toen Anton binnen kwam..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
Andrea wilt het geld terug geven voor zn begravenis¿
dat vind ik het eerste zinnige wat ze zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Wat wil je thuis doen.
Zijn geld teruggeven voor zijn begrafenis.
Ze moet daar gewoon weg, beter voor iedereen. Maarja de kijkcyfer-knallert he. Maandag zelfs een dubbele aflevering voor Anton en haar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
volgens mij gaat het nu echt niet goed met dre........
Mijn idee!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Poolhond39 het volgende:
Smijt er in die heksenkring... zand erover... klaar!
Engert?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
[..]
Heb jij infraroodquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind het nog steeds leuk om te kijken
Gebeurt altijd bij zulke figurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vond het zo mooi dat iedereen haar links liet liggen. Staat er toch weer iemand haar te troosten.
Giorgio weet als geen ander hoe er getroost moet worden. Hij is zelf ook een huilie. Hoe hij omging met die klap van Lot was lachwekkend triest gewoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef schizolientje het volgende:
ik vind het voor Georgio een beetje zielig dat juis hij er op af gestuurd is, hij is best gevoelig en een beetje te aardig. Zo n jonge gas moet dat ouwe wijf troosten en hij kan het ook, knap
Jij snapt 'm. Crispy Bacon all the way.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop erover
gio moest van achterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vond het zo mooi dat iedereen haar links liet liggen. Staat er toch weer iemand haar te troosten.
Yep mee eens, aan de andere kant speelt hij het ook wel erg gehaaid hoor. allemans-vriendje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef schizolientje het volgende:
ik vind het voor Georgio een beetje zielig dat juis hij er op af gestuurd is, hij is best gevoelig en een beetje te aardig. Zo n jonge gas moet dat ouwe wijf troosten en hij kan het ook, knap
Gio is gewoon een sulquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio trapt er toch niet in?
Die zat er gisteren bijna het hele gesprek bij.
Die zou toch moeten weten dat alles nep is.
Onverantwoordelijk dit echtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef schizolientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |