SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Poll: Nina, Robin of Wytze
• Nina
• Robin
• Wytze
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
ik ben er al, amicequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef Baconbus het volgende: [..] Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.
![]()
Ze heeft wel 6 sportschool abbo's hequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:07 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
als dat net zo goed gaat als het sporten
Repen chocolade, en die deelt ie uit als mensen humeurig zijnquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Grunge. het volgende:
Waar geeft Rienk zijn zakgeld aan uit? Wat zorgt ervoor dat hij het meeste zakgeld opmaakt?
De appel kan zo meegebakken wordenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
Als dit maar goed gaat mensen, ik houd mijn hart vast
[ afbeelding ]
Knap is dat hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef espri het volgende:
spannend Lot, mn broer die was altijd ouder.....
En Bil speelde op haar 8ste vadertje en moedertje incluisef peuken roken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef espri het volgende:
spannend Lot, mn broer die was altijd ouder.....
In de kast gezetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:08 schreef Stroom het volgende:
wat heeft Vanas nou met die pannen lijm gedaan voor de groep eters die niet door mochten?
hee was jij dat gister?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
[..]
hoezo wijsneus ik heb niets gegeven hoor mijn bosche bollen staan hier te verzuren engert
Lot en Bil vinden ws dat zij meer recht op het zakgeld hebben dan Rienk.. omdat zij meer verdienen met hun kunstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |