SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Poll: Nina, Robin of Wytze
• Nina
• Robin
• Wytze
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
dat durf je toch niet op te dienen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:37 schreef Tayu het volgende:
Zelfs het afbakken van een kant en klaar stokbroodje is lastig. Ook zwartgeblakerd:
[ afbeelding ]
Mooi zoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
Staan mensen aan de poort met bloemen maar mogen niet naar binnen omdat ze 14 dagen geleden Paul een pakje shag hebben toegestopt.
Ik zie het nog gebeuren en weet precies wie dat zijn.
en dan te bedenken dat er een tsunami water op gingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:36 schreef johnnyvang het volgende:
Zelfs het voorgebakken stokbrood is aangebrand.
Hoe krijgt ze het voor elkaar
die kale besnorde grijze vannelke export volkswijk steuntrekkerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
Staan mensen aan de poort met bloemen maar mogen niet naar binnen omdat ze 14 dagen geleden Paul een pakje shag hebben toegestopt.
En dat klonk heel Zuid-Nederlands. Die kunnen helemaal terug hahaahahahahahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Tayu het volgende:
LOL! De volgende eters mogen niet naar binnen van achteren. Stonden aan de poort, maar kregen geen toegang. Want ze hadden de vorige keer sigaretten meegenomen (en dit keer ws ook). Vanassa was er wel aan toe, zei ze.
#GEENREGELSquote:
Terecht en de wietbrengers komen ook niet meer door de poortquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hadden niet aanbetaald. Dus ook dat is nog altijd geen regel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het nogal zwak om die mensen niet door te laten. Krijgen ze nu hun geld terug?
En alles is alweer kapot gekookt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef notturna het volgende:
Wat een strakke actie. Geen eters meer vanavond alleen deze pannenkoekenvretende gekken.
Daar gaan de inkomsten.
En dan te bedenken dat er geen regels en wetten waren volgens JdMquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Tayu het volgende:
LOL! De volgende eters mogen niet naar binnen van achteren. Stonden aan de poort, maar kregen geen toegang. Want ze hadden de vorige keer sigaretten meegenomen (en dit keer ws ook). Vanassa was er wel aan toe, zei ze.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef johnnyvang het volgende:
Dat kindje wijst op het zwarte van het brood.
Ow, dan boeit het me niet echt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze hadden niet aanbetaald. Dus ook dat is nog altijd geen regel.
Ach gooi maar weg, kost geen drol.quote:
Jawel hoor, want die wiet was voor de kindertjes van Godquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Terecht en de wietbrengers komen ook niet meer door de poort
Dat was denk die man die Paul die shag in zn zak stopte dan.quote:
Sneu en heel flauw van de regie/redactie...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En dat klonk heel Zuid-Nederlands. Die kunnen helemaal terug hahaahahahahaha
Ja, dus die zal ook wel op de zwarte lijst komen te staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Tonny (Hobby) heeft gister ook sigaretten aan Vanes gegeven toch?
Er stonden er 2 doe dezelfde kleuren hadden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Is dat dezelfde van dat schilderij vanmiddag?
Vaste klanten mogen dat hè?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooow, zouden ze diegene pas aan de poort herkend hebben dan, anders hadden ze het wel even aan Vanessa kunnen zeggen toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:39 schreef Tayu het volgende:
Nee hoor, dat zet ze gewoon met die halfgare kipfilets in de pan in de kast.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach gooi maar weg, kost geen drol.
en waar kwamen die sigaren vandaan die Paul had op een gegeven momentquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat was denk die man die Paul die shag in zn zak stopte dan.
%#%#$#$ kappen ze dan mooie gesprek in de kas af voor die trol!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Tirannia het volgende:
Even kijken... 18:40. 18 is even. Ja. klopt, Andrea wil weer naar huis. Gewoon 20 minuten wachten tot 19:00, dan is het uur weer oneven, en is alles weer top.
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken. Dadelijk mag Martend niet binnen omdat hij wel eens een kritische noot heeft... waar stopt het?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Het mag nou eenmaal niet. Ik vind het geweldig. Hahahahaha
ben je nou helemaal gek geworden? Derde avondmaaltijd voor de bewoners!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach gooi maar weg, kost geen drol.
Ik bedoel die man met dat kindquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef D-B het volgende:
[..]
Er stonden er 2 doe dezelfde kleuren hadden.
Echt, terwijl het zo'n interessant gesprek is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik zit naar Nicoline en Rienk te luisteren... Komt dat jankorgel weer in beeld!
ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ook aan joey.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef DutchAdventurer het volgende:
Dus er was een dubbele boeking en er wordt nu eten bereid voor de verkeerde gasten?
Oh ja dat deed ze onderlaatst ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zet ze gewoon met die halfgare kipfilets in de pan in de kast.
Naast de zwarte krap de suzat en zwart stokbrood.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, dus die zal ook wel op de zwarte lijst komen te staan.
Zou Huub nou echt niet begrijpen dat het nieuwtje van een jankende en liegende Dree er nou onderhand wel af is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef jovencita01 het volgende:
terug naar de kas aub ipv die dramaqueeen!
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre d'r hele leven is verwoest. Ze heeft er geen zin meer in. Geef haar een touw.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre : Ik doe schijnbaar iets verkeerd, ik weet het niet ..
![]()
Gebrek aan zelfinzicht, heet zoiets.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre : Ik doe schijnbaar iets verkeerd, ik weet het niet ..
![]()
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
Bier achter slot en grendel bij Vanas
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zit Vanas nou mee te eten met d'r gasten?
Medelijden hebben met dat soort leugenaars, dat is pas triest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.
volgens mij iemand andersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik bedoel die man met dat kind
Die hadden ze dan eigenlijk gisteravond op de vrijmibo al niet meer naar moeten laten want ze had eerder toen ze kwam eten al peuken lopen delen.quote:
Gelukkig hebben ze bij Talpa een stagiaire in dienst die dagelijks met tape merkjes mag afplakkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef GekkePoes het volgende:
Bier achter slot en grendel bij Vanas
[ afbeelding ]
Volgens mij is die zweefteef op weg naar de kasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Jibba het volgende:
Nou, terug naar de kas maar weer want dat snotterende zweefwijf trek ik echt niet meer.
Nu weer janken met uithalen.![]()
Doet ze altijd, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Even nog over jouw eerdere verhaal...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze hadden niet aanbetaald. Dus ook dat is nog altijd geen regel.
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken. Dadelijk mag Martend niet binnen omdat hij wel eens een kritische noot heeft... waar stopt het?
binnenkort hoor je mrdicatiom time (zoals uit obe flew over the utopianest) ipv accuwissel ding dongquote:
En hoorde ik iemand zeggen dat ie geen goedkoop bier gaat drinken als er Amstel isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.
En Jimmy!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naast de zwarte krap de suzat en zwart stokbrood.
ja, en haar broodje werd ook nog gesmeerd door die meneer, ik weet niet of het zwart brood wasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze is er zelf bij en het is één groot focking toneelstuk, allemaal voor de kijkcijfers ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft ook weer niet. Ergens vind ik het toch ook wel heel triest wat ze zichzelf aandoet.
Ze voorkomen wellicht wel gezeik hierdoor, er stonden hier al caps van die meneer die die shag toen toestopte en Paul werd er ook over naar de ZK geroepen, toen ie terug kwam hoorde je hem smoezen "kijk es wat ik toegestopt kreeg"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:40 schreef notturna het volgende:
Wat een strakke actie. Geen eters meer vanavond alleen deze pannenkoekenvretende gekken.
Daar gaan de inkomsten.
Ik ben voor de hasjhond en gezien zijn piemel kan hij meteen Billy ff dekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef snetje het volgende:
Nu het andere smokkelwaar nog spotten!!![]()
[ afbeelding ]
Dat doet ze altijd. Vanassa denkt namelijk nooit aan zichzelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Echt balen. En een keuken met eters.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Jibba het volgende:
Oh nu gaat ze het gesprek in de kas weer overnemen.
Vind je? Ik vind dat soort mensen juist de boel verpesten. Met het toestoppen van rookwaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit. Dat soort mensen houden het net levendig/in leven/kijken.
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijs(Sorry Hobby, niets persoonlijk)
net als Vanessa, die denkt dat ze fantastisch kooktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
[..]
Gebrek aan zelfinzicht, heet zoiets.
en wat dacht je van dat dat dat 'voedsel' tot je nemen, dapper v hobby heurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze verdienen veel te makkelijk geld. De mensen worden al opgelicht met die prijzen die ze vragen. Ga ze lekker nog sponseren met sigaretten. Dan ben je niet goed wijs(Sorry Hobby, niets persoonlijk)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort hoor je mrdicatiom time (zoals uit obe flew over the utopianest) ipv accuwissel ding dong
Dat moet, anders is het geen huiskameretentje en dan wordt het een echt restaurant waar veel regels voor zijn. Dus ze is verplicht om er bij te zitten, al is het maar evenquote:
ze zakken er doorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef GekkePoes het volgende:
Wat lopen ze toch steeds met die bedden te kloten
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Maar die gasten krijgen dus soep, aardappels, kip, pannenkoeken, toetje, bier, wijn... alles, voor de prijs van een pannenkoek
Ruud had toch een magische toverdrank in een Fanta-fles?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef dat eerder al. Wat hebben ze gisteren dan gedronken? Er waren maar 2 kratten Amstel en goeiekope wijn.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Jibba het volgende:
Zien jullie dan niet dat Dré huilt.
Ze zit echt te wachten tot iemand vraagt wat er met haar is.
Ze zit ook te vertellen dat ze dinsdag Surinaams gaat koken voor tafeltje dekjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, en haar broodje werd ook nog gesmeerd door die meneer, ik weet niet of het zwart brood was
nee ze is door iedereen al uitgekakt!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Jibba het volgende:
Oh nu gaat ze het gesprek in de kas weer overnemen.
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Medelijden hebben met dat soort leugenaars, dat is pas triest.
dit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.
Ik heb in dit verhaal geen mening gegeven over Andrea. Ik heb een mening gegeven over Anton.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Even nog over jouw eerdere verhaal...
Stel dat Anton haar mishandelde, ze zit nu in utopia, kan hem helemaal afbranden, zelfs toen ie er zelf bij was want jonge knullen genoeg om haar heen die haar zullen beschermen mocht ie uithalen.
Bovendien beveiliging, nu had ze de kans om hem te confronteren en ze deed het niet.
Ook niet nu hij weer weg is en ze alle vrijhied heeft om te praten, ze weet dondersgoed dat ze beschermd wordt, ook na utopia, John de Mol zal daar zeker voor zorgen.
Ook komen er geen verhalen uit haar verleden naar voren van mensen die hun kennen en blauwe plekken hebben gezien of zoiets, helemaal niks.
Zelfs haar eigen zus keert zich tegen haar ipv te steunen
NU had ze de kans om haar belager aan te pakken binnen die veilige hekken, maar niks hoor, daarom: mevrouw liegt dat het gedrukt staat.
En ik kijk met plezier hoe ze nu verstrikt raakt in haar eigen leugens, want geloof maar dat ze nu ook de laatste kans op terugkeer naar Anton verspeeld heeft![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaandacht, aaandacht, aaaandacht wil ik!!!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:44 schreef Jibba het volgende:
Nou, terug naar de kas maar weer want dat snotterende zweefwijf trek ik echt niet meer.
Nu weer janken met uithalen.![]()
Even erbij zitten is imo wat anders dan mee-eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef doodmoe het volgende:
Dat moet, anders is het geen huiskameretentje en dan wordt het een echt restaurant waar veel regels voor zijn. Dus ze is verplicht om er bij te zitten, al is het maar even
Nou ja de "geen" regels zijn weer ff duidelijk voor de bewoners en de eters.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze voorkomen wellicht wel gezeik hierdoor, er stonden hier al caps van die meneer die die shag toen toestopte en Paul werd er ook over naar de ZK geroepen, toen ie terug kwam hoorde je hem smoezen "kijk es wat ik toegestopt kreeg"
Wie weet wat er nog meer in dat pakje gezeten kan hadden qua drugs.
Lot vertelde dat zwarte kralendame (die klein kind heeft) thuis gezeik had gekregen omdat ze elke keer als de dame langs was geweest geblowed hadden.
Ja, dat wel. Had de mensen dan wel gebeld o.i.d. dat ze niet mogen komen. Waarschijnlijk ligt er een soort zwarte lijst ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DAAR ben ik het helemaal mee eens... Maar ik vind het een beetje bullshit dat je mensen dan wegstuurt, terwijl het toch al een tijdje bekend is dat ze komen en al eerder geweest zijn. Dan is het aan de poort wegsturen gewoon laag en zwak.
mr martini are with us?quote:
Precies. Maar nu is het echt pas bij de poort van: je, we komen niet. Dat slaat echt nergens op. TENMINSTE.... Ik zet even mijn Alu-hoedje op.... Misschien heeft achter dit in scene gezet dat die mensen zouden komen en belt een stagiair dat ze niet mogen komen....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Had de mensen dan wel gebeld o.i.d. dat ze niet mogen komen. Waarschijnlijk ligt er een soort zwarte lijst ofzo
Ik ook, samen met Billy zijn het de twee meest irritante kutwijven uit utopiaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:50 schreef goldenoldie het volgende:
tjonge tjonge wat ben ik die Lot toch beu!!!
Ze heeft ineens alle tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
Soep is prima als voorgerecht, maar wanneer begint ze met pannenkoeken bakken?
Met touw kun je heel veel dingen doen hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?
Bij het nagerecht: Krep Suzat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef DutchAdventurer het volgende:
Soep is prima als voorgerecht, maar wanneer begint ze met pannenkoeken bakken?
dat was ook heel serieusquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze aansporen tot zelfmoord of dat toejuichen vind je wel oké?
Met name omdat ze bijna nooit mee-eet met de groep als ze zelf gekookt heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef Copycat het volgende:
Even erbij zitten is imo wat anders dan mee-eten.
Vastbinden, in de mondstoppen, negers mee slaan, oude mannen mee bedreigen, dreigen jezelf op te hangen maar veel te egoistisch zijn om dat te doen, touwtrekken, vanas de mond snoeren....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met touw kun je heel veel dingen doen hoor.
Het was van meet af aan duidelijk dat ze niks mochten krijgen zonder een tegenprestatie te leveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:49 schreef notturna het volgende:
Nou ja de "geen" regels zijn weer ff duidelijk voor de bewoners en de eters.
En ook nog even 2 schilderijen van Joey mee om de kas te spekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat dacht je van dat dat dat 'voedsel' tot je nemen, dapper v hobby heur
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
De meneer vindt het eetbaar.
Of die eters omhoog takelen om te laten zien dat al dat licht toch echt geen buitenlicht is.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vastbinden, in de mondstoppen, negers mee slaan, oude mannen mee bedreigen, dreigen jezelf op te hangen maar veel te egoistisch zijn om dat te doen, touwtrekken, vanas de mond snoeren....
uhm ok.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
En ook nog even 2 schilderijen van Joey mee om de kas te spekken.
heks niet in beeld?? watskebeurt??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:53 schreef schizolientje het volgende:
andrea maar weg gegaan? Er werd haar al meteen gezegd dat ze gezellig aan het praten waren
Slap gelul. Je noemde mij triest omdat ik medelijden met zo'n leugenaar had, dat zou je niet gezegd hebben als je haar een touw wilde geven om mee te gaan touwtjespringen. Mensen dood wensen, al dan niet gemeend, gaat mij te ver.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met touw kun je heel veel dingen doen hoor.
En ze doen het nog steeds met het eerste zakje .. ja ja ..ze doen heel zuinigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze voorkomen wellicht wel gezeik hierdoor, er stonden hier al caps van die meneer die die shag toen toestopte en Paul werd er ook over naar de ZK geroepen, toen ie terug kwam hoorde je hem smoezen "kijk es wat ik toegestopt kreeg"
Wie weet wat er nog meer in dat pakje gezeten kan hadden qua drugs.
Lot vertelde dat zwarte kralendame (die klein kind heeft) thuis gezeik had gekregen omdat ze elke keer als de dame langs was geweest geblowed hadden.
Oke, anders doe je even heel serieus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slap gelul. Je noemde mij triest omdat ik medelijden met zo'n leugenaar had, dat zou je niet gezegd hebben als je haar een touw wilde geven om mee te gaan touwtjespringen. Mensen dood wensen, al dan niet gemeend, gaat mij te ver.
Mja dat gaat natuurlijk nergens over, en zowieso mocht dat zakje ook niet lijkt me.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze doen het nog steeds met het eerste zakje .. ja ja ..ze doen heel zuinig![]()
![]()
Bil en Ruud weer hun show aan het gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef schizolientje het volgende:
ze horen de mensen uit de slaapkamer
Andrea neemt zelf vaak een "overdosis" om het vervolgens gewoon weer uit te spugen (wat niemand ziet natuurlijk). Alles voor de aandacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slap gelul. Je noemde mij triest omdat ik medelijden met zo'n leugenaar had, dat zou je niet gezegd hebben als je haar een touw wilde geven om mee te gaan touwtjespringen. Mensen dood wensen, al dan niet gemeend, gaat mij te ver.
goody twoshoes alertquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
volgens mij koopt rienk lekkers voor anderenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef Grunge. het volgende:
Waar geeft Rienk zijn zakgeld aan uit? Wat zorgt ervoor dat hij het meeste zakgeld opmaakt?
Zegt ze na vandaag een megabord met gebakken eieren, patat en andijviestamppot weg te hebben gewerkt en dan heb ik het alleen over vanmiddag he.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik ben hier dik geworden door die stomme rijst met suiker"
Dat was dan dus niet geplanned lijkt me. Heeft Vanes dan wel heel vlot en slim opgelost.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:55 schreef johnnyvang het volgende:
Hup en daar gaan de nog warme pannen de kast in
kloptquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt er op dat die van morgen al niet meer doorgaat ??
[ afbeelding ]
Tuurlijk, 1 keer meedoen en je hebt het lijf van een topsporterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lijkt er op dat die van morgen al niet meer doorgaat ??
[ afbeelding ]
Dat vind ik heel treurig. Maar ja, dat zal wel weer heel triest van mij zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Andrea neemt zelf vaak een "overdosis" om het vervolgens gewoon weer uit te spugen (wat niemand ziet natuurlijk). Alles voor de aandacht.
nope gejank om niks die akker..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef zwellever het volgende:
Nou valt Nico door de mand van die paar honderd meter kan een gemeenschap van 15 man nooit in leven blijven; theoretische zweefteef
om te knuffelen zeker??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef DutchAdventurer het volgende:
Zoekt Andrea een geschikte boom?
kijk helemaal nooit naar die diners, zeer saaiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik krijg vaak plaatsvervangende schaamte als ik Vaness zie koken.. ik durf soms bijna niet te kijken hoe ze maar blijft stuntelen..
Heb je een reden gehoord, misschien dat kinder feestje / bootcamp dat morgen gepland staat ?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tuurlijk, 1 keer meedoen en je hebt het lijf van een topsporter
Nou nou nou, niet meteen jezelf zo in de put praten hè.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik heel treurig. Maar ja, dat zal wel weer heel triest van mij zijn.
dat hebben ze nog niet door, dat het rokers zijn want ze stonden net buiten met een peuk, Emil had het niet door en liep door naar binnen en toen kwamen ze er achter aan zonder peuk, misschien liggen die nog buiten kunnen ze die oprapen en oprokenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef johnnyvang het volgende:
Hallo: ik ben billy........peuken bij?
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers warenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb je een reden gehoord, misschien dat kinder feestje / bootcamp dat morgen gepland staat ?
Nee, van mij mag je wel meeleven met Andrea hoor, ik noem niemand triest. Ik denk alleen dat het verspilde energie is. Dat mens draait om zichzelf en de rest mag kapot vallen als ze je niet meer nodig heeft.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
heb je geen pammetje voor haar? Amders ik welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nou nou nou, niet meteen jezelf zo in de put praten hè.
Ik schakel al en toe even naar de streams ervan, maar kijk zeker niet continue.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:59 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
kijk helemaal nooit naar die diners, zeer saai
Het is niet treurig van jou, maar wat mij betreft wel verspilde sympathie omdat ze toch niet van plan is het anders te gaan doen. Als iemand haar had kunnen raken, dan was het Anton wel. Maar ze gaat door op exact dezelfde voet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
jim heeft toch wel een hamer,...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je geen pammetje voor haar? Amders ik wel
Ja maar dat zat niet bij de boetskappenlijst dus ook gekregen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Grunge. het volgende:
Eindelijk shag?
Poeh poeh, na drie en een halve maand.
Dat scheelt weer inkomstenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers waren
teerug naar de kas, daar is Utopia, die huilebalk kan weg!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef formule het volgende:
wE weten het nu wel Andrea Terug naar de kas aub
Euhm, bij jou kan het zijn dat er ietsjes meer bootcamps nodig zijnquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
Dr. Dre gaat weer nephuilen. Maar ik wens haar niks slechts toe en het is een heel puur mens. Laten we allemaal een minuutje stilte doen om te laten zien dat we met Dr. Dre meeleven.
De mevrouw met de rolstoel had shag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja maar dat zat niet bij de boetskappenlijst dus ook gekregen.
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Schijnbaar is er niemand meer die nog met Andrea praten wil of haar troosten. Het is net de buitenwereld voor Andrea. Dit bewijst maar weer dat een Utopia opbouwen onmogelijk is.
Krijgt ze niet meer voor elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Kijkertje het volgende:
Wedden dat Andrea binnenkort Jimmy gaat proberen in te pakken?
Goeiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Kan er wat oil in the lamp? ik zie Dreetje niet meer
doet hij niet meer, hij vindt haar nepquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Jimmy nou om haar te troosten?
Dokter Speelman kan ook wel wat olie in z'n lamp gebruiken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Gimme fuel, gimme fire, give that which I desirequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, bij jou kan het zijn dat er ietsjes meer bootcamps nodig zijn
Okay, dank je, is dus ook de laatste keer geweest ....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
reden was dat er bij Vivian niet genoeg deelnemers waren
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Krijgt ze niet meer voor elkaar.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Dat ging toen al niet op. Het trieste is dat als ze zo genegeerd word als nu ze zichzelf nog eens echt wat aan doet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
De insteek van dokter Speelman dat Utopia de beste plek voor haar zou zijn, gaat niet langer op.
dat is het ook,het fictieve paradijs op aard wordt al jaren als onhaalbaar gezienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Schijnbaar is er niemand meer die nog met Andrea praten wil of haar troosten. Het is net de buitenwereld voor Andrea. Dit bewijst maar weer dat een Utopia opbouwen onmogelijk is.
Ja precies. Ze zal zichzelf nu waarschijnlijk gigantisch opvieren in de hoop op aandacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat ging toen al niet op. Het trieste is dat als ze zo genegeerd word als nu ze zichzelf nog eens echt wat aan doet.
Krijgen we die eeuwige huilebalk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef formule het volgende:
Echt zonde het gesprek in de kas was echt goed en duurzaam en groen
lekkere dingen voor de anderen las ik eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef DutchAdventurer het volgende:
Waar heeft Rienk z'n zakgeld dan aan uitgegeven
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Jimmy nou om haar te troosten?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze is er zelf bij en het is één groot focking toneelstuk, allemaal voor de kijkcijfers ....![]()
Er is werkelijk niets zielig aan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb vandaag mijn sportschool al gemist.............. dat maakt de 4000 ste dag op rij
Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is het ook,het fictieve paradijs op aard wordt al jaren als onhaalbaar gezien
die zit gewoon te wachten tot ze naar achter geroepen wordtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Anton, hoor ik hier roepen.
Tyfus, ze jankt weer.
geeft meeste zakgeld uit maar is wel altijd voor anderen (de laatste tijd voor nicolien) tenminste dat zeiden gio en emiel vanmiddagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
Het opbouwen van een Utopia is per definitie onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Voor 15 euro per keer geef ik iedereen een workout van een uurquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik heb vandaag mijn sportschool al gemist.............. dat maakt de 4000 ste dag op rij
Die lokt iedereen met een reep chocola.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:04 schreef snetje het volgende:
Rienk geeft het meeste zakgeld uit? Zijn hun sigaretten gratis dan? Denk niet dat Rienk flink in de min staat
Yep en chocola voor Isa, walnoten voor Nico en verder alleen maar veel fruit, appels, peren, sinasappels.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef danilel het volgende:
[..]
geeft meeste zakgeld uit maar is wel altijd voor anderen (de laatste tijd voor nicolien) tenminste dat zeiden gio en emiel vanmiddag
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef Injetta het volgende:
Hahahahahahaha....
Hahahahahhahah...
Hahahahhahaah..
Hahahahahahha
hehehehhehehhe
Huhuhuhuhuhu
Wat ongelofelijk interessante woorden van Billy....
Ergens hebben ze wel gelijk. Rienk is een klaploper.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef Urb het volgende:
Billy Laura en Lot weer zeuren over Rienk, die geeft meeste uit, spit wat in de akker omdat verliefd en hartjes blijven ligge3n bla bla..
Aan repen chocola voor al zn medebewoners en voor Lien walnoten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:03 schreef DutchAdventurer het volgende:
Waar heeft Rienk z'n zakgeld dan aan uitgegeven
Tuurlijk grijpen ze in. Ze hebben meer camerabeelden dan wij. Ze zitten zo in dat bos!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop, als die Andrea echt in deze staat zou zijn, zou de FEBO dan echt niet ingrijpen ?
Echt, een focking groot toneelstuk ......![]()
![]()
als dat net zo goed gaat als het sportenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:05 schreef snetje het volgende:
Charlotte gaat inmiddels voor de zoveelste keer weer stoppen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |