Pfff jankuhhhhhhquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Hoor ik gio zeggen, fuck waar is ze dan?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Even over de melk uit de koeler he? Ik haal dus ook mijn melk bij de boer, uit de koeler. En die kook ik en doe ik in schoongemaakte flessen en doe er een klontje roomboter op, dat wordt dan een laagje en is tegen bederven. Maar die melk uit de koeler is dus rauw, dat is niet goed.
Dus datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:25 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt, ik vind dr stem en klank te hard, doet echt pijn aan de oren. ze zal vast een goed mens zijn maar ik kan het niet te lang horen of zien.
Hij werkt daar he, maar heeft een weekje vakantiequote:
Heeft ze soms gehoord dat hij geen fan meer is.quote:
Allemaal eenschquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer haar op de keukenstreams. Ze is dan gewoon eerlijk, lief en verzorgend. Niet al te snugger, maar maakt ze goed met het verzorgen.
wat heeft ze nu weer meegemaakt?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef Joezi het volgende:
Andrea wilt niet meer praten met niemand meer, ughuhuuu uhhuuu sniff
Ik heb ooit een omeletje willen maken van een ei, zo onder de kip vandaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ja dat is waar. Maar net als de eieren, ik neem altijd een voorraad en eten doen we ze pas na twee weken (niet in de koelkast bewaren) want verse eieren zijn wel erg lekker, maar moeilijk te pellen, als je ze kookt. Dus haal ik elke 2 weken en zet die weg en begin aan de 'oude' voorraad.
Gio kan andrea dus niet vinden, is ze naar huis???
Aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze soms gehoord dat hij geen fan meer is.
Maar waarom is Andrea zoek, is er iets gebeurd dan? (verdorie die visite ook altijd)
O,quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:28 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook maar Hobby beweerd hier zelf op pagina 1 van deze Cos niks gegeven te hebben.
Had ze dit niet bij daglicht kunnen doen. Ik zie geen moerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef goldenoldie het volgende:
Giorgio moest haar gaan zoeken dus,....
mooi opzouten.met dat walgelijk excuus voor een.mens, pure zuurstofverspilling diequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
volgens mij gaat het nu echt niet goed met dre........
God heeft haar in de steek gelaten.quote:
Dat dus!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Regie, nu weghalen dat mens.
Leuke tv weer, waarom gaat die regie haar zelf niet zoeken en moet Gio dat doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef espri het volgende:
ze zit bij het hek, het gaat niet zo goed met me zegt ze
Doet ze expres dan zien we niet dat ze acteerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had ze dit niet bij daglicht kunnen doen. Ik zie geen moer
god is een top ventquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
God heeft haar in de steek gelaten.Of er stond een grassprietje haar uit te lachen.
Ze moet zelf blijven liggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Joezi het volgende:
Volgens Giorgio moet ze het gewoon laten liggen
Bewijs dat een hogere leeftijd niet automatisch meer wijsheid betekent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef -sabine- het volgende:
Zo wil ze niet meer leven, mooie avond gisteren en dan krijg ik weer een kat van Jimmy.
Je moet het loslaten, zegt de 21 jarige tegen de 52 jarige.
Verder alles goed?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
hoezo wijsneus ik heb niets gegeven hoor mijn bosche bollen staan hier te verzuren engert
Die breekt iedere dag, niets nieuws meerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef Goldencharly het volgende:
Eindelijk,Dre'tje is gebroken,nu optieven graag.
Ik schreef het al toen Anton binnen kwam..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef Joezi het volgende:
Andrea wilt het geld terug geven voor zn begravenis¿
dat vind ik het eerste zinnige wat ze zegtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Wat wil je thuis doen.
Zijn geld teruggeven voor zijn begrafenis.
Ze moet daar gewoon weg, beter voor iedereen. Maarja de kijkcyfer-knallert he. Maandag zelfs een dubbele aflevering voor Anton en haar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:29 schreef danilel het volgende:
volgens mij gaat het nu echt niet goed met dre........
Mijn idee!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Poolhond39 het volgende:
Smijt er in die heksenkring... zand erover... klaar!
Engert?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:09 schreef Hobby het volgende:
[..]
hoezo wijsneus ik heb niets gegeven hoor mijn bosche bollen staan hier te verzuren engert
Heb jij infraroodquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef renevanlaaren het volgende:
ik vind het nog steeds leuk om te kijken
Gebeurt altijd bij zulke figurenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vond het zo mooi dat iedereen haar links liet liggen. Staat er toch weer iemand haar te troosten.
Giorgio weet als geen ander hoe er getroost moet worden. Hij is zelf ook een huilie. Hoe hij omging met die klap van Lot was lachwekkend triest gewoon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef schizolientje het volgende:
ik vind het voor Georgio een beetje zielig dat juis hij er op af gestuurd is, hij is best gevoelig en een beetje te aardig. Zo n jonge gas moet dat ouwe wijf troosten en hij kan het ook, knap
Jij snapt 'm. Crispy Bacon all the way.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ontbijtspek niet nee mja beter dikke plakken bakbacon erin, stroop erover
gio moest van achterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef Chanel5 het volgende:
Vond het zo mooi dat iedereen haar links liet liggen. Staat er toch weer iemand haar te troosten.
Yep mee eens, aan de andere kant speelt hij het ook wel erg gehaaid hoor. allemans-vriendje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:30 schreef schizolientje het volgende:
ik vind het voor Georgio een beetje zielig dat juis hij er op af gestuurd is, hij is best gevoelig en een beetje te aardig. Zo n jonge gas moet dat ouwe wijf troosten en hij kan het ook, knap
Gio is gewoon een sulquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gio trapt er toch niet in?
Die zat er gisteren bijna het hele gesprek bij.
Die zou toch moeten weten dat alles nep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |